בן מוסקל
צילום: אורי חסון
פרסום ראשון

דלק תרכז תקציבים בבאומן: מעבירה אליו את BMW ומיני מגיתם

בבאומן מטופלים כיום תקציבי מאזדה ופורד הנאמדים בכ-20 מיליון שקל במחירים ריאליים. BMW ומיני שטופלו בגיתם מזה כ-7 שנים נאמדים בכ-7 מיליון שקלים 
משה בנימין |

חברת דלק מוטורס, יבואנית מותגי הרכב, תרכז את כל תקציבי הפרסום שלה בידי באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס.

בחברה התקבלה לאחרונה ההחלטה להעביר לידי באומן בר ריבנאי את תקציבי הפרסום של רכבי ואופנועי BMW ורכבי מיני מגיתם BBDO. בכך מסיימת החברה התקשרות של כ-7 שנים עם גיתם. עוד נודע לאייס כי העברת התקציבים לידי באומן נעשתה ללא מכרז, חלק ממדיניות החברה שמחזקת את מגמת הקונסולידציה בענף הפרסום הישראלי. 

בבאומן בר ריבנאי מטפלים כיום בתקציבי הפרסום של פורד ומאזדה המהווים את ליבת הפעילות הפרסומית של דלק מוטורס. על פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפעילות של פורד ומאזדה נאמד בכ-20 מיליון שקל במחירים ריאליים, שאליהם יצטרפו כעת כ-7 מיליון שקל (במחירים ריאליים) של מותגי BMW ומיני. 

מנכ"ל באומן בר ריבנאי מסר לאייס בתגובה: "אנחנו מודים על האמון הרב ושמחים על הרחבת השותפות העמוקה ורבת השנים עם קבוצת דלק מוטורס ומתרגשים מאוד מההזדמנות לעבוד על המותגים המפוארים bmw ו-mini".

בגיתם BBDO אישרו את הידיעה ומסרו בתגובה: "אנחנו מודים לדלק מוטורס על 7.5 שנים של שיתוף פעולה ומאחלים להם הצלחה בהמשך הדרך".

מדלק מוטורס נמסר בתגובה: "כחלק מהמגמה של איחוד תקציבים, החלטנו לרכז את כל תקציבי דלק מוטורס ב-bbr. אנו רוצים להודות לחברים בגיתם על 7.5 שנות שותפות אמיתית ומאחלים להם הצלחה רבה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.