בן מוסקל
צילום: אורי חסון
פרסום ראשון

דלק תרכז תקציבים בבאומן: מעבירה אליו את BMW ומיני מגיתם

בבאומן מטופלים כיום תקציבי מאזדה ופורד הנאמדים בכ-20 מיליון שקל במחירים ריאליים. BMW ומיני שטופלו בגיתם מזה כ-7 שנים נאמדים בכ-7 מיליון שקלים 
משה בנימין |

חברת דלק מוטורס, יבואנית מותגי הרכב, תרכז את כל תקציבי הפרסום שלה בידי באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס.

בחברה התקבלה לאחרונה ההחלטה להעביר לידי באומן בר ריבנאי את תקציבי הפרסום של רכבי ואופנועי BMW ורכבי מיני מגיתם BBDO. בכך מסיימת החברה התקשרות של כ-7 שנים עם גיתם. עוד נודע לאייס כי העברת התקציבים לידי באומן נעשתה ללא מכרז, חלק ממדיניות החברה שמחזקת את מגמת הקונסולידציה בענף הפרסום הישראלי. 

בבאומן בר ריבנאי מטפלים כיום בתקציבי הפרסום של פורד ומאזדה המהווים את ליבת הפעילות הפרסומית של דלק מוטורס. על פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפעילות של פורד ומאזדה נאמד בכ-20 מיליון שקל במחירים ריאליים, שאליהם יצטרפו כעת כ-7 מיליון שקל (במחירים ריאליים) של מותגי BMW ומיני. 

מנכ"ל באומן בר ריבנאי מסר לאייס בתגובה: "אנחנו מודים על האמון הרב ושמחים על הרחבת השותפות העמוקה ורבת השנים עם קבוצת דלק מוטורס ומתרגשים מאוד מההזדמנות לעבוד על המותגים המפוארים bmw ו-mini".

בגיתם BBDO אישרו את הידיעה ומסרו בתגובה: "אנחנו מודים לדלק מוטורס על 7.5 שנים של שיתוף פעולה ומאחלים להם הצלחה בהמשך הדרך".

מדלק מוטורס נמסר בתגובה: "כחלק מהמגמה של איחוד תקציבים, החלטנו לרכז את כל תקציבי דלק מוטורס ב-bbr. אנו רוצים להודות לחברים בגיתם על 7.5 שנות שותפות אמיתית ומאחלים להם הצלחה רבה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.