באומן לא יורד מה-LIVE: הפעם בקמפיין רחפנים לסופרפארם

לאחר 2 לקוחות: חמוס שטראוס ופריגת, משרד הפרסום לוקח את הלקוח הבא לפייסבוק LIVE. הפעם המספרים כבר מרשימים יותר
משה בנימין | (2)

כחודש וחצי לאחר שהתנסו לראשונה במערכת הפייסבוק LIVE לקמפיין עבור חומוס שטראוס ולאחר מכן ניסו שוב את המערכת עם קמפיין לפריגת, באומן בר ריבנאי לוקח את הלקוח הבא שלו להתנסות ב-LIVE והפעם מדובר בקמפיין לסופר פארם

הקמפיין בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן משלב בתוכו רחפנים שטסו מעל לחופי תל אביב בצהריי יום שישי האחרון, והעבירו דיווחים חיים מהחופים. הרחפן שטס מעל חופי תל אביב העביר בשידור לייב לפייסבוק את מצב החופים במסגרת הקמפיין שמטרתו לעודד אנשים לצאת לים בשעות הבטוחות, לאחר השעה 16:00 אחר הצהריים, ולהימרח בקרם הגנה מהשמש. את השידור העביר הסטנדאפיסט בן בן ברוך.

 

את גרף השיפור במהלכי ה-LIVE של פייסבוק ניתן לזהות במהלך של סופרפארם. השידור שנמשך למעלה משעה והעביר את מצב החופים מחוף הילטון בצפון ועד עלמה ביץ׳ בדרום רצועת החוף של תל אביב משך אליו כ-20,800 צופים עם Reach של 105,000 משתמשי פייסבוק. 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ואמוס אדיאמוס 14/08/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    סיוט במקאן אה? לא מבינים מה השחצן רוצה? בואו לבאומן המשרד מס׳ אחת בישראל
  • סובייקטיבי 14/08/2016 21:21
    הגב לתגובה זו
    תניח לבאומן לעבוד בשקט. תתבגר. משעמם לך?!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.