מבזקי שיווק: 50% מהישראלים בעד חוק החמץ
* מחצית מהציבור בישראל – 50%, תומכים במידה רבה או רבה מאוד בחוק החמץ, האוסר על בתי עסק להציג בפומבי מוצרי חמץ. 9% נוספים תומכים בחוק במידה בינונית, 4% במידה מועטה ו-30% מתנגדים לו. ל-7% מהציבור לא היתה דעה בנושא. כך עולה מסקר מיוחד, שערך מכון המחקר "מידע שיווקי סי.איי.", בהנהלת נעם רז ומרב שפירא. עוד עולה מהסקר, כי התמיכה בחוק החמץ כוללת גם תמיכה באכיפתו. כמעט מחצית הציבור - 47% - סבורים כי חשוב שחוק החמץ ייאכף בצורה נמרצת. 10% נוספים סבורים כי אכיפה נמרצת של החוק חשובה רק במידה בינונית. * אלקטרה מיזוג אוויר יוצאת בקמפיין תדמיתי, המדגיש את מובילות השוק שלה תחת הסיסמה "המזגן הנמכר ביותר בישראל". הקמפיין, מבית JWT, בהיקף של 5.5 מיליון שקל יכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט ונקודות מכירה. בכדי להמחיש שמזגן אלקטרה הוא המזגן הנמכר ביותר בישראל, נעשה שימוש בדמות של בחור חביב, ההולך ברחוב עם הבת שלו. הילדה, שאוחזת ביד אביה, רואה כיצד העוברים והשבים מברכים אותו לשלום, לוחצים את ידו ומנופפים לו בחיוך. בסיום הסרטון, כאשר הילדה מעט מופתעת ואף מבוישת, מסתבר שמדובר במתקין מזגני אלקטרה והאנשים ברחוב הם לקוחות מרוצים שלו. * ענת לוין, מנכ"ל שילב, הודיעה על בחירת משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" לניהול תקציב הפרסום של רשת שילב. לוין ציינה כי תקציב הפרסום לשנת 2006 הנו 7.5 מיליון שקל. לוין הוסיפה, כי הבחירה במשרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" נעשתה לאור יכולות המשרד בתחום האסטרטגי והקריאטיבי, העומדות בקנה אחד עם התרחבות רשת "שילב". רשת שילב, שהיקף פעילותה עומד על כ-160 מיליון שקל בשנה, מונה 39 חנויות בפריסה ארצית. * אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, מסר על עליית קמפיין פרסומי חדש של "תפוזינה" בהשקעה של כ-2 מיליון דולר. הקמפיין מציג את נערת תפוזינה החדשה-צעירה אנרגטית יפיפייה עם אופי ג'ינג'י. לדברי פייגלין, הקמפיין תומך בערכי המותג ומחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי, לשמחת החיים, להרגשת החיוניות, הרעננות והאנרגטיות. הקמפיין החדש יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG תחת הסלוגן: "תפוזינה- עושה רק טוב". הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, וקמפיין אינטרנט. * חברת ארטרא, המתמחה בייזום, ארגון וניהול כנסים בינלאומיים בארץ ובעולם, נבחרה להפיק את אירוע האריה השואג 2006, אשר יערך בתום התחרות השנתית של ענף יחסי הציבור, הנערכת ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. חברת ארטרא נבחרה על ידי ועדת המתנדבים המיוחדת שהקים האיגוד, שמטרתה לארגן את האירוע בסיוע חברת ההפקה. בראש הועדה עומד רוני אקרמן וכן חברים בה, נאוה עינבר, המשמשת גם כדוברת התחרות וכן מוטי ורסס, ורד אורן ועירן גולדפרב. אשת יחסי הציבור רחלי גולדבלט, שהצטרפה השנה לאיגוד ובעלת ניסיון רב שנים באירועי תרבות ובידור, התבקשה על ידי רוני אקרמן להצטרף לוועדה ולתרום מניסיונה והיא אכן הסכימה. שיאה של התחרות יהיה באירוע שיערך ביום שישי 7 ביולי 2006 באולם הקאמרי החדש בתל אביב ויופק כאמור, על ידי חברת ארטרא. * רשת ZER4U השייכת לקבוצתו של אליעזר פישמן, ממשיכה להתרחב ופותחת 2 סניפים חדשים באילת ואשקלון. עמי פליישר, מנכ"ל ZER4U הודיע בסניפים חדשים יושקעו 500 אלף שקלים. הרשת קיימת 5 שנים, במהלכם הגיעה לפריסה ארצית של 30 סניפים. לדברי פליישר, הרשת עתידה לפתוח 5 סניפים נוספים עד סוף שנת 2006. מחזור המכירות של הרשת, עומד כיום על כ-4.7 מיליון שקל בחודש בממוצע.