קמפיין NEXT TVקמפיין NEXT TV

התשובה של HOT לטרפת הסטרימינג: הרחבת מותג NEXT TV

עם שוק תקשורת לוהט, HOT מנסה לתת מענה למיזמי הסטרימינג החדשים והעסקות שנרקמו בעקבות כך, ומציע חבילה שתכלול גם אינטרנט ב-99 ש'. הערב תעלה בקמפיין שיגבה את המהלך
אלכסנדר כץ | (2)

שלום מיכאלשווילי כ"מאמנת זינה" בקמפיין ל-NEXT TV

.

חברת HOT מרחיבה את מותג NEXT TV ובנוסף לשירותי הטלוויזיה האינטרנטי, הוא יכלול גם אינטרנט וסלולר. המהלך מגיעה בתקופה לוהטת בשוק התקשורת המקומית, עם כניסת שירותי סטרימינג חדשים לישראל דוגמת דיסני פלוס, השקת מותג הסטרימינג FREETV של קשת ו-RGE, השקת מותג הסטרימינג המוזל של פרטנר, ושיתופי הפעולה בין FREETV לפרטנר במסגרתו ישווק ללקוחות חבילה שתכלול שירותי טלוויזיה וסיבים אופטיים.

 

במסגרת המהלך, עדכנה HOT את ממשק המשתמש של פלטפורמת הטלוויזיה וביצעה דיגיטציה מלאה של השירות, כך ש-NEXT TV יהיה לדברי HOT, "מותג התקשורת הדיגיטלי הראשון בישראל שמספק ללקוחותיו חוויית שירות דיגיטלית מלאה משלב ההצטרפות, דרך התאמה אישית של חבילת התקשורת באופן דיגיטלי מלא, ועד לניתוק השירות בדיגיטל במידת הצורך, כל זאת בתמיכה שוטפת מסביב לשעון".

שירות NEXT TV הושק לפני כחמש שנים, במטרה לספק שירות טלוויזיה מוזל, בין היתר לקהל לקוחות צעיר, וזאת בתקופה בה הושקו שירותים מוזלים דוגמת סלקום TV ופרנטר TV, שהתמודדו מול השירותים הוותיקים והיקרים HOT ו-yes.

 

ב-HOT אומרים כי המהלך הנוכחי הוא "חלק מהאסטרטגיה של HOT להוביל בכל קטגוריה צרכנית, ולאפשר לכל לקוח לבחור את חוויית התוכן והתקשורת המתאימים לו לפי צרכיו. חבילות התקשורת יהיו מבוססות על אינטרנט סיבים באזורי הפריסה או אינטרנט בתשתית הכבלים, שירות סלולר, ערוצי טלוויזיה וספריית VOD עשירה הכוללת תוכן ישראלי מקורי ותוכן בינלאומי". 

 

המהלך הנוכחי יכלול שירות דיגיטלי מלא וזמין 24/7; אפשרות להרכיב חבילה מותאמת אישית (חבילת הטלוויזיה עם אינטרנט סיבים במהירות עד 300 מגה/ תשתית כבלים עד 200 מגה ב-99  לחודש למשך שנה; חבילת הטלוויזיה ב-59 שקל לחודש לשנה); ממשק משתמש מתקדם; ועוד.

 

המהלך יגובה בקמפיין פרסומי שיעלה הערב בטלוויזיה, בכיכובו של השחקן שלום מיכאלשווילי, שחוזר לגלם את דמותה של המאמנת זינה. על הקמפיין חתום משרד הפרסום גיתם BBDO.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

.

 

.

לדברי מנכ"לית קבוצת HOT, טל גרנות גולדשטיין, "חמש שנים מהשקת NEXT TV אנו מרחיבים אותו למותג תקשורת דיגיטלי כולל שיציע שירותי אינטרנט טלוויזיה וסלולר. HOT מובילה את הטלוויזיה הטובה בישראל, וכעת עם הרחבתו של NEXT TV, נוביל גם את קטגוריית הסטרימינג המקומי. NEXT TV יהיה מותג התקשורת הראשון בישראל שיאפשר חוויה דיגיטלית מלאה ויציע את התוכן האיכותי והרחב ביותר יחד עם אינטרנט מהיר בהתאמה אישית לצד חבילת סלולר אטרקטיבית".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    הייתי מנוי 24 שעות בNEXT איכות צפייה 720P חבל. (ל"ת)
    מוטי 17/05/2022 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד מהעם 17/05/2022 10:21
    הגב לתגובה זו
    אם אין חבילת ערוצי ספורט - חבל על הזמן והכסף...את מי מעניין TV ? ספורט ספורט ספורט במחיר שפוי !
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו

האם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?

בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בצהריים, ערוץ 14 המשיך להוביל את הרייטינג, כשהאולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.6% רייטינג ו-88 אלף צופים, אחריו היה ערד ניר עם 14 בצהריים של חדשות 12, שעמד על 2.9% ו-60 אלף צופים, ואת הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.

במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה. 

14 ו-12 בתחרות אמיתית, בעוד 13 מתרסק 

לאחר מכן, קשת חזרה להוביל, אבל לא בפער גדול מערוץ 14, כשמהדורת היום המוקדמת של קשת היתה עם 3.9% רייטינג ו-76 אלף צופים, ואילו בועז ארד היה במקום השני מבחינת רייטינג עם 3.6% אבל במקום הראשון מבחינת צופים, עם 88 אלף צופים. בכל אופן, במקום האחרון ובפער גדול היה ערוץ 13, עם המהדורה המוקדמת של חדשות היום, שעמדה על 1% רייטינג ו-18 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, מהדורת היום של קשת עם עמליה דואק היתה בראש עם 4.4% רייטינג ו-92 אלף צופים, ואחריה בפער קטן שוב היה ערוץ 14, ששידר את "ארבע עם אמיר איבגי" ועמד על 3.9% רייטינג ו-86 אלף צופים, אחריו , וכרגיל, ערוץ 13 סגר את הרשימה עם נתונים חלשים מאד, ועם מהדורת החדשות של שרון כידון, שהיתה עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.