התשובה של HOT לטרפת הסטרימינג: הרחבת מותג NEXT TV
שלום מיכאלשווילי כ"מאמנת זינה" בקמפיין ל-NEXT TV
.
חברת HOT מרחיבה את מותג NEXT TV ובנוסף לשירותי הטלוויזיה האינטרנטי, הוא יכלול גם אינטרנט וסלולר. המהלך מגיעה בתקופה לוהטת בשוק התקשורת המקומית, עם כניסת שירותי סטרימינג חדשים לישראל דוגמת דיסני פלוס, השקת מותג הסטרימינג FREETV של קשת ו-RGE, השקת מותג הסטרימינג המוזל של פרטנר, ושיתופי הפעולה בין FREETV לפרטנר במסגרתו ישווק ללקוחות חבילה שתכלול שירותי טלוויזיה וסיבים אופטיים.
במסגרת המהלך, עדכנה HOT את ממשק המשתמש של פלטפורמת הטלוויזיה וביצעה דיגיטציה מלאה של השירות, כך ש-NEXT TV יהיה לדברי HOT, "מותג התקשורת הדיגיטלי הראשון בישראל שמספק ללקוחותיו חוויית שירות דיגיטלית מלאה משלב ההצטרפות, דרך התאמה אישית של חבילת התקשורת באופן דיגיטלי מלא, ועד לניתוק השירות בדיגיטל במידת הצורך, כל זאת בתמיכה שוטפת מסביב לשעון".
שירות NEXT TV הושק לפני כחמש שנים, במטרה לספק שירות טלוויזיה מוזל, בין היתר לקהל לקוחות צעיר, וזאת בתקופה בה הושקו שירותים מוזלים דוגמת סלקום TV ופרנטר TV, שהתמודדו מול השירותים הוותיקים והיקרים HOT ו-yes.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ב-HOT אומרים כי המהלך הנוכחי הוא "חלק מהאסטרטגיה של HOT להוביל בכל קטגוריה צרכנית, ולאפשר לכל לקוח לבחור את חוויית התוכן והתקשורת המתאימים לו לפי צרכיו. חבילות התקשורת יהיו מבוססות על אינטרנט סיבים באזורי הפריסה או אינטרנט בתשתית הכבלים, שירות סלולר, ערוצי טלוויזיה וספריית VOD עשירה הכוללת תוכן ישראלי מקורי ותוכן בינלאומי".
המהלך הנוכחי יכלול שירות דיגיטלי מלא וזמין 24/7; אפשרות להרכיב חבילה מותאמת אישית (חבילת הטלוויזיה עם אינטרנט סיבים במהירות עד 300 מגה/ תשתית כבלים עד 200 מגה ב-99 לחודש למשך שנה; חבילת הטלוויזיה ב-59 שקל לחודש לשנה); ממשק משתמש מתקדם; ועוד.
המהלך יגובה בקמפיין פרסומי שיעלה הערב בטלוויזיה, בכיכובו של השחקן שלום מיכאלשווילי, שחוזר לגלם את דמותה של המאמנת זינה. על הקמפיין חתום משרד הפרסום גיתם BBDO.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
.
.
לדברי מנכ"לית קבוצת HOT, טל גרנות גולדשטיין, "חמש שנים מהשקת NEXT TV אנו מרחיבים אותו למותג תקשורת דיגיטלי כולל שיציע שירותי אינטרנט טלוויזיה וסלולר. HOT מובילה את הטלוויזיה הטובה בישראל, וכעת עם הרחבתו של NEXT TV, נוביל גם את קטגוריית הסטרימינג המקומי. NEXT TV יהיה מותג התקשורת הראשון בישראל שיאפשר חוויה דיגיטלית מלאה ויציע את התוכן האיכותי והרחב ביותר יחד עם אינטרנט מהיר בהתאמה אישית לצד חבילת סלולר אטרקטיבית".
- 2.הייתי מנוי 24 שעות בNEXT איכות צפייה 720P חבל. (ל"ת)מוטי 17/05/2022 11:47הגב לתגובה זו
- 1.אחד מהעם 17/05/2022 10:21הגב לתגובה זואם אין חבילת ערוצי ספורט - חבל על הזמן והכסף...את מי מעניין TV ? ספורט ספורט ספורט במחיר שפוי !

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.