התשובה של HOT לטרפת הסטרימינג: הרחבת מותג NEXT TV
שלום מיכאלשווילי כ"מאמנת זינה" בקמפיין ל-NEXT TV
.
חברת HOT מרחיבה את מותג NEXT TV ובנוסף לשירותי הטלוויזיה האינטרנטי, הוא יכלול גם אינטרנט וסלולר. המהלך מגיעה בתקופה לוהטת בשוק התקשורת המקומית, עם כניסת שירותי סטרימינג חדשים לישראל דוגמת דיסני פלוס, השקת מותג הסטרימינג FREETV של קשת ו-RGE, השקת מותג הסטרימינג המוזל של פרטנר, ושיתופי הפעולה בין FREETV לפרטנר במסגרתו ישווק ללקוחות חבילה שתכלול שירותי טלוויזיה וסיבים אופטיים.
במסגרת המהלך, עדכנה HOT את ממשק המשתמש של פלטפורמת הטלוויזיה וביצעה דיגיטציה מלאה של השירות, כך ש-NEXT TV יהיה לדברי HOT, "מותג התקשורת הדיגיטלי הראשון בישראל שמספק ללקוחותיו חוויית שירות דיגיטלית מלאה משלב ההצטרפות, דרך התאמה אישית של חבילת התקשורת באופן דיגיטלי מלא, ועד לניתוק השירות בדיגיטל במידת הצורך, כל זאת בתמיכה שוטפת מסביב לשעון".
שירות NEXT TV הושק לפני כחמש שנים, במטרה לספק שירות טלוויזיה מוזל, בין היתר לקהל לקוחות צעיר, וזאת בתקופה בה הושקו שירותים מוזלים דוגמת סלקום TV ופרנטר TV, שהתמודדו מול השירותים הוותיקים והיקרים HOT ו-yes.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ב-HOT אומרים כי המהלך הנוכחי הוא "חלק מהאסטרטגיה של HOT להוביל בכל קטגוריה צרכנית, ולאפשר לכל לקוח לבחור את חוויית התוכן והתקשורת המתאימים לו לפי צרכיו. חבילות התקשורת יהיו מבוססות על אינטרנט סיבים באזורי הפריסה או אינטרנט בתשתית הכבלים, שירות סלולר, ערוצי טלוויזיה וספריית VOD עשירה הכוללת תוכן ישראלי מקורי ותוכן בינלאומי".
המהלך הנוכחי יכלול שירות דיגיטלי מלא וזמין 24/7; אפשרות להרכיב חבילה מותאמת אישית (חבילת הטלוויזיה עם אינטרנט סיבים במהירות עד 300 מגה/ תשתית כבלים עד 200 מגה ב-99 לחודש למשך שנה; חבילת הטלוויזיה ב-59 שקל לחודש לשנה); ממשק משתמש מתקדם; ועוד.
המהלך יגובה בקמפיין פרסומי שיעלה הערב בטלוויזיה, בכיכובו של השחקן שלום מיכאלשווילי, שחוזר לגלם את דמותה של המאמנת זינה. על הקמפיין חתום משרד הפרסום גיתם BBDO.
- פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
.
.
לדברי מנכ"לית קבוצת HOT, טל גרנות גולדשטיין, "חמש שנים מהשקת NEXT TV אנו מרחיבים אותו למותג תקשורת דיגיטלי כולל שיציע שירותי אינטרנט טלוויזיה וסלולר. HOT מובילה את הטלוויזיה הטובה בישראל, וכעת עם הרחבתו של NEXT TV, נוביל גם את קטגוריית הסטרימינג המקומי. NEXT TV יהיה מותג התקשורת הראשון בישראל שיאפשר חוויה דיגיטלית מלאה ויציע את התוכן האיכותי והרחב ביותר יחד עם אינטרנט מהיר בהתאמה אישית לצד חבילת סלולר אטרקטיבית".
- 2.הייתי מנוי 24 שעות בNEXT איכות צפייה 720P חבל. (ל"ת)מוטי 17/05/2022 11:47הגב לתגובה זו
- 1.אחד מהעם 17/05/2022 10:21הגב לתגובה זואם אין חבילת ערוצי ספורט - חבל על הזמן והכסף...את מי מעניין TV ? ספורט ספורט ספורט במחיר שפוי !
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה לא שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי. הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה על רכישת ידיעות אחרונות בהולד והלכה למעשה ביטול. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, כנראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, תוביל לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. הוא כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב - עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד כסף שלו על ערוץ חדשות. ולכן, המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10,000 שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15,000 שקל לשנה עד שנתיים, ו-20,000 שקל למעלה משנתיים.
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עובדים נדרשים לפנות עד סוף השבוע למשאבי אנוש, והוועד ממליץ לשקול את ההצעה בשל חוסר ודאות עתידי. יש כאן טריק - עובד שלא יפרוש מרצון יכול למצוא את עצמו מפוטר בהמשך. דרהי מצפה להגיע להיקף גדול של מפוטרים מרצון.
