סטטיק בקמפיין לפרטנר
צילום: אוהד רומנו

כשדיסני פלוס ו-FREETV נושפות בעורף: המהלך של פרטנר TV

חברת התקשורת משיקה את פרטנר TV FUTURE משיקה אפליקציית תוכן ב-49 ש' בלבד, או ב-99 ש' כולל נטפליקס, ללא ממיר לבעלי טלוויזיות חכמות. הערב תעלה בקמפיין למהלך בכיכובו של סטטיק
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה סטרימינג פרטנר

קבוצת התקשורת פרטנר תשיק הערב בקמפיין פרסומי חדש בכיכובו של לירן רוסו (סטטיק), את המהלך החדש שלה – השקת שירות פרטנר TV FUTURE. המהלך מגיע כשברקע הגעתם של שירותי סטרימינג חדשים – כמו דיסני פלוס, והשקת שירות FREETV של קשת ו-RGE. 

פרטנר תשיק שירות סטרימינג בסיסי במחיר 49 שקלים לבעלי טלוויזיות חכמות, ללא ממירים, הכוללת אפליקציה למכשירים חכמים. חבילה יחד עם נטפליקס סטנדרט תעלה 99 שקל לחודש. 

בנוסף, החברה תספק מענה גם למי שאין לו מכשיר חכם ותחל למכור סטרימרים מבוססי אנדרואיד של goTV במחיר חד פעמי של 290 שקל, ללקוחות כל החברות. 

במקביל, פרטנר תמשיך למכור חבילות עם ממירים פתוחים בהשכרה, המאפשרים להוריד את כל אפליקציות התוכן הזמינות כמו נטפליקס ואמזון וכאלה שיגיעו בהמשך השנה, כמו דיסני.

אפליקציית פרטנר TV FUTURE כוללת ערוצי תוכן מגוונים, אפשרות הקלטה, שירות VOD, שירות Up Catch עד 14 ימים אחורה ו-linking Deep המציע תוכן ממוקד משלל אפליקציות במסך הבית. השירות מאפשר שימוש בעד חמישה אמצעי צפייה ללקוח. 

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות בממירים, סטרימרים, סמארטפונים, טאבלטים ובכל טלוויזיה חכמה עם מערכת הפעלה TV Android או מדגם Samsung, LG ו-.Hisense

בפרטנר אומרים כי החברה "מציעה מוצר שווה לכל כיס ובכך מפנה לצרכן 'מקום בארנק' לאפליקציות תוכן נוספות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.