סטטיק בקמפיין לפרטנר
צילום: אוהד רומנו

כשדיסני פלוס ו-FREETV נושפות בעורף: המהלך של פרטנר TV

חברת התקשורת משיקה את פרטנר TV FUTURE משיקה אפליקציית תוכן ב-49 ש' בלבד, או ב-99 ש' כולל נטפליקס, ללא ממיר לבעלי טלוויזיות חכמות. הערב תעלה בקמפיין למהלך בכיכובו של סטטיק
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה סטרימינג פרטנר

קבוצת התקשורת פרטנר תשיק הערב בקמפיין פרסומי חדש בכיכובו של לירן רוסו (סטטיק), את המהלך החדש שלה – השקת שירות פרטנר TV FUTURE. המהלך מגיע כשברקע הגעתם של שירותי סטרימינג חדשים – כמו דיסני פלוס, והשקת שירות FREETV של קשת ו-RGE. 

פרטנר תשיק שירות סטרימינג בסיסי במחיר 49 שקלים לבעלי טלוויזיות חכמות, ללא ממירים, הכוללת אפליקציה למכשירים חכמים. חבילה יחד עם נטפליקס סטנדרט תעלה 99 שקל לחודש. 

בנוסף, החברה תספק מענה גם למי שאין לו מכשיר חכם ותחל למכור סטרימרים מבוססי אנדרואיד של goTV במחיר חד פעמי של 290 שקל, ללקוחות כל החברות. 

במקביל, פרטנר תמשיך למכור חבילות עם ממירים פתוחים בהשכרה, המאפשרים להוריד את כל אפליקציות התוכן הזמינות כמו נטפליקס ואמזון וכאלה שיגיעו בהמשך השנה, כמו דיסני.

אפליקציית פרטנר TV FUTURE כוללת ערוצי תוכן מגוונים, אפשרות הקלטה, שירות VOD, שירות Up Catch עד 14 ימים אחורה ו-linking Deep המציע תוכן ממוקד משלל אפליקציות במסך הבית. השירות מאפשר שימוש בעד חמישה אמצעי צפייה ללקוח. 

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות בממירים, סטרימרים, סמארטפונים, טאבלטים ובכל טלוויזיה חכמה עם מערכת הפעלה TV Android או מדגם Samsung, LG ו-.Hisense

בפרטנר אומרים כי החברה "מציעה מוצר שווה לכל כיס ובכך מפנה לצרכן 'מקום בארנק' לאפליקציות תוכן נוספות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.