עמית משיח יוסי לובטון
צילום: יח"צ

סוף לטלנובלה: פרסמן יתחיל לעבוד במקאן בינואר, לא יטפל בלקוחות מתחרים חצי שנה

הסכם הפשרה בין מקראן לבאומן שיועבר לאישור ביהמ"ש, קובע כמה תנאים לתחילת עבודתו של פרסמן במקאן, ובכך למעשה חותם את הפרשה שהסעירה את התעשייה
משה בנימין | (11)

פרשת נדב פרסמן - איש המריבה של החודשים האחרונים - שהחלה עם ההודעה על מעברו של סמנכ"ל הקריאייטיב מבאומן בר ריבנאי למקאן תל אביב הגיעה לסיומה עם הסכם פשרה בין מקאן לבאומן. לאחר חילופי האשמות וטיעונים משפטיים טעונים, פיקנטיים ויצריים - ישבו הצדדים לדבר בעצת בית המשפט והגיעו להבנה המקובלת על שניהם. 

בהסכם שנחתם היום בין הצדדים הוחלט כי פרסמן לא יוכל להתחיל את עבודתו לאלתר במקאן, למרות שממילא לא היה אמור לעשות זאת בשבועות הקרובים. על פי ההסכם - הצינון על תחילת עבודתו של פרסמן במקאן יעמוד על כ-3.5 חודשים כך שתחילת עבודתו בפועל תדחה ל-1 בינואר 2016 שיהיה יומו הראשון במקאן.

בנוסף, סעיף נוסף עליו היתה מחלוקת רבה בין הצדדים הוא הצינון על הטיפול בלקוחות מקאן שלטענת באומן בר ריבנאי נמצאים בתחרות ישירה מול לקוחות באומן שבהם טיפל פרסמן. מדובר ב-5 תקציבים: לאומי קארד, ניו פארם, נסטלה דגנים (מותגי הדגנים בלבד) ג׳אמפ וחומוס צבר. מבחינת מקאן, ברגע שפרסמן ינחת ברמת החייל הוא יתחיל לטפל  בכל שאר המותגים המטופלים במקאן (כ-100 בכל מחלקות המשרד), ביניהם: תנובה,  לאומי, אסם, יוניליבר, המשביר לצרכן,  אל-על, מגה ועוד.

 נכון לרגע זה מדובר בהסכם פשרה שאינו מוגדר כפסק דין. בשלב הבא ישלח ההסכם החתום לבית הדין לעבודה ויאושר על ידי השופטת הדנה בתיק כך שיקבל מעמד של פסק דין.

בכך הגיע לסיומו המפגש הראשון בין עמית משיח המנכ"ל הנכנס במקאן ליוסי לובטון מנכ"ל באומן בר ריבנאי. כעת נותר לראות כיצד השניים שמובילים שניים מהמשרדים הגדולים בישראל ימשיכו להתגושש בזירת הלקוחות כשבאומן מנסה לשמר את מעמדו האיתן מהשנים האחרונות, ומקאן מנסה לשקם את כח ההרתעה שלו בעזרת "נבחרת החלומות" שמשיח הרכיב בשבועות האחרונים. 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אנשים קטנים עם כוח גדול (ל"ת)
    ירון 20/10/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    משיח לא בא 06/10/2015 12:17
    הגב לתגובה זו
    מקאן בהיסטריה ..... אני חושב שהבעיה הרצינית של פרסמן שהוא לא יודע איזה חורף קרררר הולך להיות לו במקאן . אאאאפצצי !
  • 8.
    יין ויאנג 30/09/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    מעניין איך "יפה נפש" כמו משיח ,שנחרד כל פעם שאיזה מיידה אבנים מקבל כאפה מחייל, מתנהג כמו קלגס כשמדובר בעבודה שלו.
  • 7.
    יעל 29/09/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    נכון משיח? גם בזה הוא אשם. הוא וחנה רדו שבגללם הסכמת לפשרה המצחיקה הזאת. הרי אתה בחיים לא היית מסכים שפרסמן יבוא רק בשנה הבאה ואח״כ יצטנן עוד חצי שנה. אתה הרי גבר קשוח, לא כמו ריצ׳י
  • 6.
    טל 29/09/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    אז משיח שקשקש במסדורונות המשרד שייתן להם ״חודש מקסימום״ הוכיח שוב שהוא קשקשן. אל תגרום לנו להתגעגע לריצ׳י
  • 5.
    צאו מהסרט, הפרסום בישראל פאתטי (ל"ת)
    הפרסום בישראל פאתטי 27/09/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אז בעצם יוסי ניצח..... (ל"ת)
    מהביצה 24/09/2015 22:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לובטון - עשו לך בית ספר (ל"ת)
    המורה לימונה 24/09/2015 22:40
    הגב לתגובה זו
  • המורה לחשבון 27/09/2015 17:29
    הגב לתגובה זו
    חודשיים הוא כבר בבית, עד ינואר זה כמעט חצי שנה. עוד חצי שנה לא עובד עם הגדולים. בינתיים הבכירים ממקאן שדרכו עליהם מחפשים עבודה ושואלים את עצמם למה שפרסמן יבוא לנהל אותם... בקיצור, הסיפור גמור
  • 2.
    פרסמן תותח (ל"ת)
    אבבא בבא 24/09/2015 21:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יורם 24/09/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    מתי יבגוד במקאן?
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״