עמית משיח יוסי לובטון
צילום: יח"צ

נדבר אחרי החגים// ביה"ד לעבודה שלח את באומן ומקאן להגיע לפשרה ב"פרשת פרסמן"

ביה"ד שלח הבוקר את הצדדים לסגור את העניין ביניהם. מועד סיום הפרשה תלוי במידת העקשנות או הגמישות של באומן בר ריבנאי להצעת הפיוס בעניין תקופת הצינון שיציע מקאן
משה בנימין | (4)

הקרב המשפטי-אישי-מקצועי הסוער ב"פרשת פרסמן" בין באומן בר ריבנאי למקאן תל אביב הגיע הבוקר (יום ה') לדיון הראשון בבית הדין לעבודה בתל אביב, מול סגנית הנשיאה השופטת הדס יהלום. במעמד הדיון נפגשו לראשונה בחדר אחד - 2 האנשים הדומיננטיים במאבק מ-2 המשרדים: יוסי לובטון מנכ"ל באומן בר ריבנאי ועמית משיח המנכ"ל הנכנס במקאן תל אביב - במה שנראה "כמו תחילתה של יריבות מופלאה" לשנים הקרובות.

תגובת מקאן לבית המשפט בעניין פרסמן

פניית באומן לבית המשפט כדי למנוע את העסקת פרסמן

המעבר של השנה - פרסמן למקאן

הדיון עצמו לא הסתיים עם שורה סופית ומוחלטת אלא בהסכמה משותפת של הצדדים לנהל שיחות מחוץ לכותלי בית הדין כדי להגיע לעמק השווה - זאת בהמלצת בית המשפט. כמו תמיד במקרים שכאלו, כאשר ההחלטה הסופית עוד מרחפת באוויר בין הצדדים, 2 המשרדים סבורים כי הנצחון הוא בידיהם. בבאומן מתבשמים מהעובדה שצו המניעה עוד עומד בעינו ופרסמן לא יוכל להתחיל לעבוד במקאן נכון לעכשיו ושכרו ימשיך להיות משולם על ידי באומן.

מנגד, במקאן, סבורים כי הבקשה המקורית של באומן לצינון בן 12 חודשים כבר ירדה מהפרק ובסופו של יום, לאחר שיחות בין המשרדים תושג פשרה שתכלול צינון מצד פרסמן על מספר לקוחות של מקאן המתחרים באופן ישיר מול לקוחות באומן (כגון: ניו פארם, לאומי קארד, ג'אמפ, אסם) וזאת ללא כל תקופת צינון על העסקתו של פרסמן במשרד עצמו. 

 

במהלך הדיון הועלתה גם בקשה מצד מקאן לאשר את השתתפותו של פרסמן בפגישת הנהלה של בכירי מקאן שמטרתה להציג את הנבחרת החדשה שגויסה למשרד וכוללת בין השאר את אלדד וינברגר ששב למשרד לאחר שנתיים ב-mako ופרסמן. במקאן ביקשו לעשות זאת בסוף חודש ספטמבר אך בבאומן התנגדו לכך וטענו שמדובר למעשה בתחילת העסקתו של פרסמן במשרד. במקאן ציינו שהשתתפותו תהיה סבילה והוא לא יטול חלק פעיל, אך גם שופטת בית הדין לעבודה סירבה לכך. לבסוף, במקאן לא התעקשו, והמפגש יידחה עד שפרסמן יוכל לקחת בו חלק.     

נכון לעכשיו נראה שהמחלוקת המשפטית בין הצדדים ומועד הסיום של הפרשה תלוי במידת העקשנות או הגמישות של באומן בר ריבנאי. במידה ולובטון ואנשיו לא ייענו להצעת הפשרה של מקאן, שמוכן ללכת על צינון במספר לקוחות ולמספר חודשים מוגבל, ללא קשר לתחילת העסקת פרסמן במשרד - הדיון המשפטי עשוי להיגרר ולהימשך - אך זה לא ימנע בהכרח את תחילת העסקתו של פרסמן. 

במקאן יצטרכו להגיש לבאומן סולם מספיק מכובד לרדת איתו מהעץ של 12 החודשים, אך הקרב בין הצדדים הוא כבר מעבר לתרומתו המקצועית של פרסמן אלא עניין תדמיתי ועקרוני. לובטון הגיש למשיח מתנת קבלת פנים (או קאמבק) לענף הפרסום וזה נראה כאילו אין לו שום רצון להקל עליו בכל דרך שהיא. מנגד, משיח מעוניין לסיים את הפרשה מוקדם ככל האפשר כדי להשיק רשמית את עידן ההנהלה החדשה של מקאן אך הוא לא יברח מהתמודדות ישירה וטעונה ככל שתהיה מול לובטון. פרסמן, נכון לעכשיו, הוא לא יותר משם קוד להתגוששות הזאת והוא מעדיף, בצדק מצידו, להחריש את עמדתו בעניין. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אמקור 10 10/09/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    הוא הצינון של הנקמנות הילדותית של לובטון.
  • 3.
    תתקדם לובטון (ל"ת)
    עשו לך בית ספר 10/09/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ריקי 10/09/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    סוד? מהו??
  • 1.
    עו"ס דנה 10/09/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    דרושים אחים/אחיות/עובדים סוצילאים לעבודה מול אוכלוסיות חלשות!!!!!! מספיק עם המקצועות הויראטואלים האלה שלא מעניקים כלום!!!!!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״