ארז טל האח הגדול 5 אסי עזר
צילום: צילום מסך: ערוץ 2
רייטינג

ירידה חדה של 15% ל'האח הגדול': קיבל "רק" 33.1% - בלי תחרות מערוץ 10

זה לא שבבית הוורד הציבו תחרות ל'האח', אבל המגה-רייטינג של 'קשת' ירדה ביחס לממוצע בתכניות האחרונות - כ-38%. וכמה עשה גמר ווימבלדון?
אלכסנדר כץ | (16)

אחרי רצף של תכניות שקיבלו סביב 38%, האח הגדול אמש (יום א') רשמה ירידה חדה של כ-15%. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'האח הגדול' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 33.1%, עדיין רייטינג גבוה מאד במונחים ישראלים.

בבית הוורד ממשיכים להרים ידיים בערבים כאלה: סדרת הדוקו 'דם קדוש' (ערוץ 10) הניבה 5.3%, שידור חוזר של 'אלנבי' (ערוץ 10) הסתפק ב-1.7%.

שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבל נתון נאה של 21.4%, שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) קיבל 10.9%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 2.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 3.8%.

גמר טורניר ווימבלדון (ערוץ ספורט 5 פלוס), בו ניצח אנדי מארי את נובאק דיוקוביץ', רשם 1.3%, נתון נאה עבור ערוץ נישה ושעת השידור - בין 16:15 ל-19:15.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 9.9%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.5%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם רייטינג נמוך של 5.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.8%, 'חדשות 10' עם 8.3%.

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    צפוי ביותר 02/08/2013 02:12
    הגב לתגובה זו
    ששפת אם שלה הן קללות ובוטות והם מנסים לדחוף אותה לגמר אם לא דרך הדלת אז דרך החור במנעול אז לא תודה ולזה יש מחיר
  • 15.
    חן 23/07/2013 00:13
    הגב לתגובה זו
    גועל נפש של תקשורת
  • 14.
    ריקי 11/07/2013 20:50
    הגב לתגובה זו
    אלוהים ישלם לך זק את קופרמן אני מחכה למכה ואמן שאף אחד לא יצפה יותר אינשאלה שיהיה לכם רע ומר שתלכו כפרה על גילי הקומיקאי
  • 13.
    במציאות לתוכנית ריייטינג נמוך בהרבה מהמדרוג (ל"ת)
    10/07/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    nana 08/07/2013 20:24
    הגב לתגובה זו
    מי ירצה לראות את המשעממים האלה רק בגלל גילי ראיתי היה מעניין שיחות הכל מצחיק כל משימה לקח בהבנה ....בצחוק חייך הכל .......דחוף להחזיר אותו אז אתחבר שוב ........הורדתם לגילי את התחתונים שפלים .......עשיתם בכוונה יענישו אותכם מה אנחנו טיפשים הצופים .מגיע לכם הלוואי שיר חקרשיםמ
  • 11.
    אבנר 08/07/2013 19:41
    הגב לתגובה זו
    ולעצב את זהות דיירי הגמר כראות עינהם. אני צופה שהמגמה תמשיך ומדרוג העונה יהיה צנוע בהרבה השנה. הם כנראה מבינים עכשיו שהם עשו שגיאה כלכלית קשה.
  • 10.
    רחל 08/07/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    אני שמחה שהרייטינג של האח הגדול ירד ,סתם ירו לעצמם הרגל הבן אדם הכי אהוב בזכותו כל הרייטינג הוצא מהאח הגדול במקום המקללת הראשית שאם הייתה יוצאת לא היו מרגישים ברייטינג ,וזה ימשיך לרדת כי אף אחד לא מעניין כמוהו,בטח לא טהוניה
  • 9.
    דנה 08/07/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    בזכות הסילוק של גילי נגמלתי מערוץ 20. בקרוב אינשאללה אגמל גם מהתוכנית בערוץ 2. משעממםםםםםםםםםםםםםםם
  • 8.
    דודו 08/07/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    http://big.israup.com/
  • 7.
    קובי 08/07/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    שיתנו לה את המיליון כבר מעכשיו.
  • 6.
    דני 08/07/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    אנשים נורמלים ,נמאס מהפח הגדול.
  • 5.
    אורית 08/07/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    לא נצפה את גילי סילקו בגלל אמירוןת ואת טעוניה שמקללת ללא סוף משאירים בושה תוכנית תת רמה קילקול לנוער
  • 4.
    ישששששש והם ירדו עוד (ל"ת)
    08/07/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יקיר 08/07/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    אם כבר תוכנית ריאליטי אז שתהיה תוכנית ברמה
  • 2.
    התנתקנו חכו עכשיו... 08/07/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    לאסמסים גם שם תהיה ירידה משמעותית!!!אצבע משולשת עליכם!! הפקה שקרנית ונוכלים
  • 1.
    רונה 08/07/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    מאז הזכייה של קותי שעוד שמו אותו בפאנל
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״