רענון תיקים במטבחון, בשטרן אריאלי, ברעות יפעת ובעליזה זאנה&ניצן אופיר
בתיאום מושלם עם הבחירות לנשיאות בארץ הבאגט:משרדה של אמילי מואטי, המטבחון תקשורת, קיבל את תקציב היח"צ של כנס 'דמוקרטיה ודת' שיתקיים ביוני הקרוב בחסות השגרירות הצרפתית, המכון הצרפתי בישראל ועיתון 'הארץ'. הכנס ייערך בתיאטרון הבימה במשך 3 ימים רצופים ויתעכב על סוגיות מרכזיות שעומדות על סדר היום הן בישראל והן בצרפת.
ארגון הכנס מהווה נדבך נוסף בשיפור היחסים בין שתי המדינות, שהולך וגובר בשנים האחרונות. למרות שהדיון בסוגיות דת ומדינה מתנהל על רקע מציאות שונה בכל אחד מהמקומות, הפורום ינסה להאיר היבטים בעלי משמעות משותפת ל-2 המקומות. בין המשתתפים מצרפת יהיו נשיא ועידת האימאמים במדינה, חסן שאלגומי, הפילוסוף רפאל אנטהובן, שהוא גם אבי בנה של קרלה ברוני, והעיתונאית מארי דרוקר, ה'דנה וויס' שלהם. את הצד הישראלי ייצגו פרופ' זאב שטרנהל, יורם קניוק, ירון לונדון, הרב יובל שרלו ועוד.
תקציב מרענן לקראת הקיץ: שטרן אריאלי החל לטפ בתקציבה של 'אלקטרוסטאר' שמתמחה במאווררי תקרה ובמאווררים מעוצבים. החברה, שקיימת משנת 47', מפעילה חנות תצוגה מרכזית ביפו, משווקת תוצרת מקומית ואף מייבאת מותגים מחו"ל כמו 'הנטר', 'פנימיישן' ו'מודרן פאן'.
קול חדש: משרד יחסי הציבור של רעות יפעת קיבל אליו מיוצגת חדשה - הזמרת-יוצרת טל בלכר, שצפויה להוציא אלבום בכורה בקרוב. בלכר, שעוסקת במוזיקה מגיל צעיר וכיום לומדת בבית ספר רימון, מביאה עם האלבום סינגל ראשון, 'נסיך על סוס לבן' שמציג שילוב בין רוק נשי לפופ.
- 1.צרפת לצרפתים (ל"ת)דה גול 06/05/2012 17:52הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
