האם יש סיכוי שמחירי הדיור יירדו בקרוב?

מניות הנדל"ן זינקו ביותר מ-50% מתחילת השנה; רן גולדשטיין, סמנכ"ל וראש תחום נדל"ן במידרוג, מתייחס למחירי הדיור, למגמות הצפויות בשוק האג"ח, מאיזה סוג של מניות בתחום צריך להיזהר ומה צפוי לנו בהמשך - צפו בראיון המלא

|
(13)
מאז שבנק ישראל שינה את הטון לגבי תוואי הריבית בישראל, נרשם ראלי במניות הנדל"ן, כאשר מדד ת"א נדל"ן זינק ביותר מ-50% מתחילת השנה. בראיון שערכנו עם רן גולדשטיין, סמנכ"ל וראש תחום נדל"ן במידרוג, מתייחס גולדשטיין למגמות הצפויות בשוק האג"ח, מחירי הדיור, מאיזה סוג של מניות בתחום צריך להיזהר ומה צפוי לנו בהמשך. צפו בראיון המלא
 
* ייתכנו קשיים בצפייה באמצעות דפדפן עם חוסם פרסומות.  
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    תגובה ל מספר 2
    דור 08/10/2019 01:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הריבית הממוצעת על משכנתאות בישראל כרגע היא 2.6% בחודשים האחרונים ולא 4%
    סגור
  • 10.
    אנשים היום,מעדיפים לגור בדירה מאשר ברחוב......
    אנשים היום 07/10/2019 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים היום,מעדיפים לגור בדירה ,מאשר ברחוב.
    סגור
  • 9.
    דירה = קורת גג
    דירה = קורת גג 07/10/2019 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דירה = קורת גג
    סגור
  • דירה=30 שנה של שעבוד לקירות בטון (ל"ת)
    תגובה 10/10/2019 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    קבלנים תקועים עם דירות והים לוקייח הרבה זמן למכור יד 2
    ההאטה 07/10/2019 18:39
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אדוני יש בלשון המעטההאטה המגמה בדיוק הפוכה משאה טוען
    סגור
  • 7.
    אין בכלל ספק השאלה מתי
    רפי 07/10/2019 17:51
    הגב לתגובה זו
    7 2
    זה שיום אחד המחירים ירדו ואולי חזק מאוד זה בטוח השאלה מתי זה יקרה ? את זה רק השם יתברך יודע...
    סגור
  • 6.
    אין בכלל ספק השאלה מתי
    רפי 07/10/2019 17:41
    הגב לתגובה זו
    5 2
    זה שיום אחד המחירים ירדו ואולי חזק מאוד זה בטוח השאלה מתי זה יקרה ? את זה רק השם יתברך יודע...
    סגור
  • 5.
    בירבורים של אנשים שלא קראו את הסקירה "היצע ענק" בגוגל (ל"ת)
    מידע קריטי 07/10/2019 15:11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 4.
    התשובה בגוף הראיון: מחירי הדירות לא ירדו (ל"ת)
    next 07/10/2019 14:45
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 3.
    תשובה מהירה.. כן שהריבית תעלה
    רועי לוי 07/10/2019 12:01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הכל התחיל בהורדה של הריבית לכמעט אפס משנת 2008 ,ברגע שהריבית תעלה חזרה לרמה של 4% וזה יקרה בסופו של דבר.. המחירים ירדו לרמות נורמליות. זו כלכלה בסיסית.
    סגור
  • 2.
    האינטרסנט רואה עליה במחירי הדיור!חה חה! חה!קצת עובדות:
    אדם 07/10/2019 11:47
    הגב לתגובה זו
    12 1
    א.משך המכירה של דירה בממוצע ארצי עלה מ12 ל18 חודשים!! זה אומר שהשוק מת! ב.נמכרו בחודש אוגוסט 1500 דירות ע"י המשקיעים ונקנו רק 970.המשקיעים בורחים!! ג.עלות המשכנתא בריבית קבועה ל25 שנה מעל 4% ואילו תשואה באזור המרכז בין 2-2.5% זה אומר שאין רציונל לרכוש דירה להשקעה!
    סגור
  • 1.
    פשוט שקר!
    ארז 07/10/2019 09:56
    הגב לתגובה זו
    26 3
    יום אחרי שמתפרסמים הנתונים על ירידה דרמטית במכירת דירות (ועוד באוגוסט), יושב הבחור הזה ופשוט משקר. מדהים!
    סגור
  • לא מפליא
    שלום 08/10/2019 07:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדהים איך שהוא מתעלם מהנתונים ועוד אומר שיש סיכוי לעלייה במחירים, כאילו הכסף גדל כאן על העצים. אם גם לך היו משלמים עשרות אלפי שקלים, היית משכנע את כולם שהאבטיח הוא סגול.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות