עופר גל דרור וגר וגדי דומב
צילום: אופיר הראל ו-Hanan Diamit

קבוצת הדיה תשקיע מעל מיליון ד' בסטארט אפ SCREENS

הקבוצה שמחזיקה בין היתר בחברת פרסום חוצות, רכשה נתח מהסטארט אפ שמפתח טכנולוגיות לעולם הקמעונאות. השותפות תקדם אסטרטגיה משותפת והפתרונות שיפותחו יתמקדו בהרחבת פעילות החברות בארץ ובאירופה
ביז מדיה | (1)

דרור וגר, גדי דומב ועופר גל (צילומים: Hanan Diamit ואופיר הראל)

.

טכנולוגיה כחול לבן בענף הפרסום בישראל: קבוצת הדיה תשקיע כמיליון דולר בחברת SCREENS, על מנת שתפתח מוצרים מתקדמים לענף הקמעונאות בישראל ובעולם. בהדיה מסרבים לחשוף כמה אחוזים מ-SCREENS היא תחזיק לאחר ההשקעה.

הדיה הוקמה ב-1988 ומעסיקה יותר מ-150 עובדים בתחום הפיתוח, העיצוב, השיווק והלוגיסטיקה. היא מייצגת בישראל את החברה השוודית Pricer שמפתחת את תגי המחיר האלקטרוניים. בקבוצת הדיה נמצאת גם הדיה שילוט חוצות המחזיקה בזיכיון הפרסום ברכבת ישראל ומגוון שילוטי פורמט רחב בתל אביב, חיפה ובערים נוספות, גלאור העוסקת בתאורה סולארית ייחודית כולל מערכות ניקוי עצמי וחברת אוטופארק העוסקת בחניונים אוטומטיים חכמים, הידראוליים ומכניים.

 

SCREENS מתמחה במתן פתרונות שילוט דיגיטלי חכם ומדיד לקמעונאים ומותגים בינלאומיים בישראל ובעולם. החל מיעוץ, פיתוח תוכנה וחומרה, תוכן מבוסס נתונים, מערכות מדידת צפיות וניתוח פעילות צרכנים והכל בתוך פלטפורמה טכנולוגית ייחודית למדידה ובקרה. החברה שהוקמה ב-2017 ובמעסיקה כ-30 עובדים, מפעילה מעל 5,000 נקודות שידור בישראל ובאירופה. בין לקוחותיה אפשר למנות את קוקה קולה, איקאה, לוריאל, פלאפון, סלקום ועוד.

 

כעת אומרים בהדיה כי מטרה ההשקעה ושיתוף הפעולה בין החברות היא קידום ופיתוח טכנולוגיות IoT מתקדמות, כלי מדידה ומערכות טכנולוגיות שיאספו וינתחו עבור הקמעונאים את אפקטיביות הפעולות ברצפת המכירה והצגת פעולות לשיפור ומקסום התוכן המוצג. בין היתר, בחברת התוכנה נוביסיין בה מייסדי SCREENS שותפים, המובילה בעולם את תחום השילוט הדיגיטלי החכם ומאפשרת ניהול תוכן דינמי ואוטומטי מבוסס נתונים בענן לחברות בינלאומיות. קידום ופיתוח הטכנולוגיות המתקדמות יסייעו בתחום הקמעונאות לפעילות המקומית והבינלאומית של החברה.

עוד מציינים כי מוקד מרכזי נוסף יהיה השקת "המדף החכם" המיועד לעולמות קמעונאות המזון, הפארם והאופנה, ויאפשר חוויית לקוח מותאמת אישית לצד הצגת תמונת מצב עבור הקמעונאים לפעילות המתרחשת על ידי הצרכנים.

החברות יפתחו ממשקי ניהול תוכן אוטומטיים לניהול מאות אלפי מסכים וחיישנים ייחודיים להתאמת התוכן לצרכן בזמן אמת בסניף כדי להפוך את המדפים לדיגיטליים ומגיבים בזמן אמת לצרכן שלפניהם.

 

מייסד והבעלים של קבוצת הדיה עופר גל, מסביר כי "השילוט החדשני שבו אנו משקיעים עתה מאפשר לקמעונאי, באופן מדויק, לנהל פלנוגרמות, מחירים, מבצעים ולתת לקונים מידע בזמן אמיתי תוך שקיפות מלאה של המדף והמוצרים המוצגים בו. כל חנות יכולה להשתנות בלחיצת כפתור, ההחלטה להשקיע ב- SCREENSהגיעה לאחר בדיקת המוצר ואפשרות ההתפתחות שלו לצרכים העכשוויים והעתידיים של ענף הקמעונאות. זהו מהלך שבעבר היה בגדר חלום".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פח (ל"ת)
    אינשם 17/05/2022 09:11
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.