תמיכת בעלי המניות בבריאן קורנל, מנכ"ל טארגט לשעבר וכיום יו"ר הדירקטוריון, צנחה לשפל היסטורי באסיפה השנתית. משקיעים מוסדיים זועמים על צניחה של 50% במניה משיאה, ירידה מתמשכת במכירות וסערות יחסי ציבור חריפות
לאחר שנה של חולשה מתמשכת במכירות ושחיקה חדה במניה, קרן Toms Capital בונה אחזקה ברשת, רגע לפני חילופי מנכ״ל ותוכנית השקעות של 5 מיליארד דולר בניסיון לעצור את ההידרדרות
וולס פארגו העלתה את מחיר היעד ל-280 דולר בעקבות פרויקט Rainier למרכזי נתונים של בינה מלאכותית, בעוד אמזון מתמודדת עם תביעה של מיליארדי דולרים מה-FTC על האשמות כי רימתה לקוחות Prime
מ"התנסו עם AI בכל הזדמנות" לפיטורי מפתחים במיקרוסופט ועד הודאה גלויה בצמצום כוח האדם: איך אמזון עם 1.56 מליון עובדים הופכת לחלוצה בהחלפת עובדים בבינה מלאכותית, מעלה את מחיר המניה ויוצרת תקדים שכל ענף הטכנולוגיה עוקב אחריו - בעוד המשקיעים חוגגים: מי
יקנה את המוצרים אם מיליוני צרכנים יאבדו את המשכורת?
דפוסי הצריכה משתנים שוב בעקבות המלחמה: הציבור קונה יותר בסופר, נמנע מיציאה מהבית; דינה קורשונוב, אנליסטית בלידר: "רשתות עם סניפים במרכזי הערים כמו שופרסל, טיב טעם וקרפור צפויות ליהנות מהמצב, לעומת רמי לוי שנפגע בעבר כשהצרכנים חששו לנסוע לסניפים בשולי
הערים"
אחרי שרשתות הקמעונאות הגדולות פרסמו דוחות שמשקפים בעיקר זהירות להמשך על רקע אי הוודאות הכלכלית, רשת הדיסקאונט דווקא מפרסמת דוחות חזקים ומעלה תחזית לשנה כולה - מה שמעיד על כך שהצרכן האמריקאי לא מפסיק לבזבז, הוא פשוט מחפש אפשרויות זולות יותר
על רקע צריכה פרטית שנחלשת בשל עליית המחירים, תחרות מתגברת וגידול בהוצאות השוטפות, חמש רשתות השיווק בבורסה מציגות אסטרטגיות שונות: התייעלות, התרחבות, גלגול עלויות או ספיגת העלויות. מי מצליחה לשמור על רווחיות גבוהה
על חשבונכם, ומי נשחקת בדרך?
תחת האחים אמיר עוברת הקמעונאית הענקית התייעלות אגרסיבית - סניפים הפסדיים - נסגרו,'יוניברס' - הורחבה, שעות פעילות - צומצמו; כך מקבלים ירידה של 8.2% בחנויות זהות שזו נקודה שלילית, אבל, הנקודה החיובית
- עליה בהכנסות הכוללות; שופרסל עם יתרות מזומנים נטו של 312 מיליון שקל אחרת לגמרי מהרבעון המקביל בו היה לה חוב של מיליארד שקל
המכירות הקמעונאיות בחודש פברואר, שמספקות הצצה לכוח הקנייה של הצרכן האמריקאי, אכזבו ועלו ב-0.2% לעומת הצפי שהיה לעלייה של 0.6%, כאשר בנוסף הנתון לחודש ינואר עודכן כלפי מטה; עם זאת, המדדים בוול סטריט עולים - למה המשקיעים לא מודאגים?