חברון זלצמן ממריאים: משרד הפרסום קיבל את התקציב של קבוצת Open Sky
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן ממשיך בגיוס התקציבים מאז פתיחת שנת 2015. המשרד קיבל לידיו את תקציב הפרסום של קבוצת Open sky המייצגת 13 חברות תעופה מהמובילות בעולם ביניהן: איירופלוט, לוט איירלינס, אייר סרביה, סינגפור איירלינס ועוד.
Open sky משקיעה את רוב מאמציה בשיווק מול סוכני הנסיעות ובמקביל מקדמת בקמפיינים יעדי טיסה ואת חברות התעופה שלהן, מול קהל הקצה. חברון זלצמן, יקבל את הטיפול האסטרטגי, השיווקי והפרסומי במותגי החברה. תקציב הפרסום והשיווק השנתי של החברה נאמד בכ-3 מיליון שקלים.
אפרים פורטיס, מנכ"ל ונשיא הקבוצה: "חברון זלצמן נבחר לעבוד עמנו ואני משוכנע כי יחד נוביל את מותגי החברה להצלחות ונמשיך את מגמת הצמיחה בה אנחנו נמצאים. בנוסף, בשנה הקרובה אנו מקווים להשיק טיסות ישירות ויעדים נוספים ולפנינו אתגרים רבים. אני שמח שלצידנו יהיה משרד מקצועי ומוכשר".
גבי זלצמן, שותף בחברון זלצמן: "עולם התעופה הוא דינמי ומרתק. בשנים האחרונות, תחום התיירות הפך לתחום נוסף בו המשרד מתמחה. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לנו להוכיח שאפשר לעשות גם בתחום זה עבודה בולטת, אחרת, וגם כזו שמביאה תוצאות".
יצוין כי בחודשים האחרונים גייס משרד הפרסום לשורותיו את תקציבי הפרסום של רשת אלן קאר לגמילה מעישון, חברת הספנות MSC CRUISES ורשת התכשיטים רויאלטי. בתחילת השנה פרש מהמשרד אסי שביט, שותף השלישי שחבר אליהם לפני מספר שנים. שביט יצא לדרך עצמאית והקים משרד פרסום לניהול תקציבים בסדרי גודל בינוניים-קטנים תחת השם שביט וזהו.
- 10.גלית 10/03/2015 07:14הגב לתגובה זושימשיך כך!!
- 9.אלעד 09/03/2015 17:54הגב לתגובה זוכנראה שהמשרד באמת עושה עבודה מעולה, לפי הקנאה של חלק מהטוקבקים. ודרך אגב, אשמח להנחה בכרטיס טיסה לניו יורק... :-)
- 8.א 09/03/2015 16:23הגב לתגובה זואחלה תקציב, יופי של משרד, כשרונות גדולים ולב רחב, אני בטוח שזו רק התחלה של מבול של לקוחות ענק שבוחרים במשרד שעושה נכון להיום את העבודה הטובה ביותר בתעשייה!!! (נוצר ע״י מחולל הטוקבקים האוטומטי של דודי חברון (C))
- 7.הרגתם אותי.. 09/03/2015 15:49הגב לתגובה זוזה תקציב הפרסום של אופן סקיי וגם הוא מוקדש רק לעיתון נישתי אחד.
- 6.וזו רק ההתחלה......! (ל"ת)דן 09/03/2015 13:15הגב לתגובה זו
- 5.אין שם שקל. (ל"ת)צולעים לספר לחברה 08/03/2015 21:37הגב לתגובה זו
- 4.08/03/2015 19:47הגב לתגובה זואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 3.רד בנד 08/03/2015 19:12הגב לתגובה זומשרד בהתרסקות.מטבחי זיו ברחו ממנו.אלטמן נעלם מהמדיה.
- 2.דניאל 08/03/2015 17:28הגב לתגובה זותענוג לעבוד אתכם אנשים מוכשרים ומקסימים. המשיכו לשחק אותה בגדול.
- 1.משרד מדהים באמת, שיהיה בהצלחה! (ל"ת)אלעד 08/03/2015 16:50הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
