מי נגד מי בתחרות Extreme Concept: רשימת העבודות והמשרדים המתמודדים
תחרות הפרסום השנתית של אתר אייס - Extreme Concept - השלישית במספר, עוברת לשלב הבא. לאחר סיכום הגשת העבודות - השנה יתמודדו בתחרות שנערכת בחסות אצטרובל מדיה והחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, 17 משרדי פרסום שהגישו יחד 30 עבודות.
משרדי הפרסום המתמודדים: 'אדלר חומסקי', 'אלנבי', 'באומן בר ריבנאי', y&r, 'מקאן אריקסון', 'אקליפטוס', 'ענבר מרחב ניסן', LEAD, 'טוויסטד', 'ברזני לוי', 'חברון זלצמן שביט', dsay אינטראקטיב, Great Group, גפן TEAM (ערן גפן), יריב טוויג, 'פרפל אינטראקטיב' ו'חוצ-פה'.
העבודות שהוגשו לתחרות
אדלר חומסקי - המשרד הגיש 2 עבודות: מהלך מניפת הצבע של טמבור, ומהלך הביצה עבור DELTA.
אלנבי - המשרד הגיש 2 עבודות: אחת לבירה מכבי בכיכוב אייזיאה מוסטפא ומהלך וודקה אבסולוט בשיתוף פילפלד.
באומן בר ריבנאי - המשרד הגיש 5 עבודות: מתוק לו של חברת עלית, מהלך ברנפלקס בכיכוב דנית (אילן פלד), היונים של ביטוח ישיר, החומוס של אבי והשפה החדשה של סופר פארם.
אקליפטוס - משרד הדיגיטל הגיש 2 עבודות: פרלמנט הוואטסאפ של CAFE CAFE ו"ריל תאים מרקתינג" עבור רשת מלונות פתאל.
מקאן אריקסון - המשרד הגיש 3 עבודות: מהלך פיקוד העורף, מהלך ROOTS ומהלך הגמלים עבור מקאן ואלי.
y&r ישראל - המשרד הגיש 2 עבודות: מהלך שוש "את לא מחליטה עליי" ומהלך הג'ינגלים במסגרת יום האיידס העולמי.
גפן Team (ערן גפן) - המשרד הגיש 3 עבודות שנעשו עבור המותג קוקה-קולה: מהלך השמות על שלטי חוצות בנתיב הנסיעה, הרובוט החברתי הראשון והשקת בקבוק המיני של קוקה קולה.
- Extreme Concept: המקומות הראשונים של הסטודנטים: מקאן, באומן וטוויסטד
- תחרות Extreme Concept: מה חשבו תלמידי החוג לפרסום בקרית אונו על העבודות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
LEAD - מהלך האוזניות בכיכר רבין עבור עמותת אור ירוק
חברון זלצמן שביט - מהלך "מודעת אובמה" עבור Berlitz
ברזני לוי - קמפיין הפייסבוק למותג E.Z WAY
dsay אינטראקטיב - קמפיין WiFi traveler לחברת בזק
GREAT GROUP- מהלך הוואטסאפ למותג השוקולד קליק
ענבר מרחב ניסן - פעילות השחר העולה ב-2013
טוויסטד - מהלך שילוט החוצות במסגרת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים.
יריב טוויג - מהלך הבובות המוכות של אל"י עבור האגודה להגנת הילד
פרפל אינטראקטיב - קמפיין הדיגיטל וניו מדיה של מפלגת יש עתיד
חוצ-פה - קמפיין הבאזז/חשיפה לאפליקציית Fiix של חברת LikeCard.
במהלך השבוע הבא נפרסם את רשימת השופטים שגיבשנו לטובת התחרות. פאנל השופטים יצפה בעבודות, ידרג אותן, ולקראת סוף ינואר 2014 נוכל להכריז על המנצחים.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
