Extreme Concept 2013 אקסטרים קונספט
צילום: ביגי

מי נגד מי בתחרות Extreme Concept: רשימת העבודות והמשרדים המתמודדים

תחרות הפרסום השנתית של אתר אייס עוברת לשלב הבא. השנה יתמודדו בה 17 משרדי פרסום, שהגישו יחד 29 עבודות. לפניכם רשימת העבודות המלאה
משה בנימין |

תחרות הפרסום השנתית של אתר אייס - Extreme Concept - השלישית במספר, עוברת לשלב הבא. לאחר סיכום הגשת העבודות - השנה יתמודדו בתחרות שנערכת בחסות אצטרובל מדיה והחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, 17 משרדי פרסום שהגישו יחד 30 עבודות.

משרדי הפרסום המתמודדים: 'אדלר חומסקי', 'אלנבי', 'באומן בר ריבנאי', y&r, 'מקאן אריקסון', 'אקליפטוס', 'ענבר מרחב ניסן', LEAD, 'טוויסטד', 'ברזני לוי', 'חברון זלצמן שביט', dsay אינטראקטיב, Great Group, גפן TEAM (ערן גפן), יריב טוויג, 'פרפל אינטראקטיב' ו'חוצ-פה'.

העבודות שהוגשו לתחרות

אדלר חומסקי - המשרד הגיש 2 עבודות: מהלך מניפת הצבע של טמבור, ומהלך הביצה עבור DELTA.

אלנבי - המשרד הגיש 2 עבודות: אחת לבירה מכבי בכיכוב אייזיאה מוסטפא ומהלך וודקה אבסולוט בשיתוף פילפלד.

באומן בר ריבנאי - המשרד הגיש 5 עבודות: מתוק לו של חברת עלית, מהלך ברנפלקס בכיכוב דנית (אילן פלד), היונים של ביטוח ישיר, החומוס של אבי והשפה החדשה של סופר פארם.

אקליפטוס - משרד הדיגיטל הגיש 2 עבודות: פרלמנט הוואטסאפ של CAFE CAFE ו"ריל תאים מרקתינג" עבור רשת מלונות פתאל.

מקאן אריקסון - המשרד הגיש 3 עבודות: מהלך פיקוד העורף, מהלך ROOTS ומהלך הגמלים עבור מקאן ואלי.

y&r ישראל - המשרד הגיש 2 עבודות: מהלך שוש "את לא מחליטה עליי" ומהלך הג'ינגלים במסגרת יום האיידס העולמי.

גפן Team (ערן גפן) - המשרד הגיש 3 עבודות שנעשו עבור המותג קוקה-קולה: מהלך השמות על שלטי חוצות בנתיב הנסיעה, הרובוט החברתי הראשון והשקת בקבוק המיני של קוקה קולה.

LEAD - מהלך האוזניות בכיכר רבין עבור עמותת אור ירוק

חברון זלצמן שביט - מהלך "מודעת אובמה" עבור Berlitz

ברזני לוי - קמפיין הפייסבוק למותג E.Z WAY

dsay אינטראקטיב - קמפיין WiFi traveler לחברת בזק

GREAT GROUP- מהלך הוואטסאפ למותג השוקולד קליק

ענבר מרחב ניסן - פעילות השחר העולה ב-2013

טוויסטד - מהלך שילוט החוצות במסגרת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים.

יריב טוויג - מהלך הבובות המוכות של אל"י עבור האגודה להגנת הילד

פרפל אינטראקטיב - קמפיין הדיגיטל וניו מדיה של מפלגת יש עתיד

חוצ-פה - קמפיין הבאזז/חשיפה לאפליקציית Fiix של חברת LikeCard.

במהלך השבוע הבא נפרסם את רשימת השופטים שגיבשנו לטובת התחרות. פאנל השופטים יצפה בעבודות, ידרג אותן, ולקראת סוף ינואר 2014 נוכל להכריז על המנצחים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
בואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיותבואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"

מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג


באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים.  חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי. 


הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד

כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.

האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.