שנה טובה לארמוזה: נחתם הסכם פיתוח והפצת תכנים עם הערוץ ה-2 בגודלו בסין
אבי ארמוזה הצליח לפרוץ את החומה הסינית, ולתקוע דגל במדינה עם האוכלוסייה הגדולה בעולם. ארמוזה פורמטס חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי בינ"ל עם גוף השידור הסיני השני בגודלו במדינה - JSBC - JiangSu Broadcasting Corporation. מדובר על ההסכם הראשון שנחתם עם שוק התקשורת בסין.
ההסכם נחתם בזכות מהלך דו-שלבי: השקעה משותפת של JSBC ו'ארמוזה פורמטס' בפורמט הפריים טיים 'גם אני יכול' (I CAN DO THAT) פרי פיתוח של ארמוזה פורמטס, אותו יציגו יחד בפסטיבל מיפ הקרוב שיתקיים בחודש באוקטובר.
במקביל JSBC בחרה ב'ארמוזה פורמטס' כחברת ההפצה הבינ"ל שלה למכירת פורמט הפריים טיים החדש שפיתחה JSBC 'קרב הסלברטאים' שצפוי לעלות לאוויר בסין בחדשים הקרובים. זו הפעם הראשונה שגוף שידור סיני מייצא פורמט מקורי וחותם הסכם עם חברה בינ"ל.
JSBC היא קבוצת מדיה השולטת בשידורים הטלוויזיוניים במחוז ג'יאנגסו שבמזרח סין. הקבוצה פועלת מאז שנת 2001 ומשדרת ב-14 ערוצי טלוויזיה הכוללים 2 ערוצי טלוויזיה בלווין, 7 ערוצי טלוויזיה ארציים, 4 ערוצים דיגיטליים בטלוויזיה בתשלום וכן בערוץ טלוויזיה מיוחד המשדר בסמארט-פון. משנת 2004 הפכה החברה לאחת מ-500 המותגים הרווחיים ביותר בסין.
אבי ארמוזה (ראשון מימין) והשגריר מתן וילנאי (שני משמאל), עם הסינים (צילום: יח"צ)
החתימה התקיימה בסוף השבוע האחרון בביג'ינג בהשתתפות כוכבי התכנית ושגריר ישראל בסין מתן וילנאי. "אנו שמחים על איחוד כוחות עם JSBC השולט בשוק הסיני המאתגר והעצום ומקווים לצמוח יחד עמם בשיתופי פעולה רבים", מסר אבי ארמוזה. "אני צופה כי השילוב בין היצירתיות שלנו לבין כר ההפצה הענק שלהם, יוליד פורמטים ישראלים חדשים עבור שוק בתול לחלוטין. אנו גאים להוביל שיתוף פעולה עם הטריטוריה בעלת פוטנציאל הצמיחה הגבוה ביותר בעולם".
מ-JSBC נמסר כי "המדיניות שלנו היא לחבור בשותפות לחברות מדיה בינ"ל המצטיינות בפיתוח פורמטים, ולאמץ אותם בהצלחה עבור השוק הסיני. זאת לצד היכולת העצמאית שלנו ביצירת פורמטים מקוריים שמשיגים רייטינג גבוה, אך גם בעלי יכולת להיות משווקים בהצלחה מחוץ לסין. ההסכם עם 'ארמוזה פורמטס' מסמל עבורנו תחילתו של עידן חדש ב-JSBC ושותפות זו עתידה להניב ייצוא פיתוח תוכן מקורי שלנו לשוק הבינ"ל. אנו גאים בעובדה שהפרוייקט הראשון שנייצא יחד הוא שעשועון מקורי ונטול גבולות המיועד לפריים טיים שהוא למעשה הפורמט הסיני שמוצג לראשונה לשוק הבינ"ל".
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
