שנה טובה לארמוזה: נחתם הסכם פיתוח והפצת תכנים עם הערוץ ה-2 בגודלו בסין

קבוצת המדיה JSBC ו'ארמוזה פורמטס' משקיעות בפורמט 'גם אני יכול' שיוצג במיפ, ובנוסף ארמוזה ישמש כמפיץ של הפורמט הסיני 'קרב הסלברטאים'
אלכסנדר כץ |

אבי ארמוזה הצליח לפרוץ את החומה הסינית, ולתקוע דגל במדינה עם האוכלוסייה הגדולה בעולם. ארמוזה פורמטס חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי בינ"ל עם גוף השידור הסיני השני בגודלו במדינה - JSBC - JiangSu Broadcasting Corporation. מדובר על ההסכם הראשון שנחתם עם שוק התקשורת בסין.

ההסכם נחתם בזכות מהלך דו-שלבי: השקעה משותפת של JSBC ו'ארמוזה פורמטס' בפורמט הפריים טיים 'גם אני יכול' (I CAN DO THAT) פרי פיתוח של ארמוזה פורמטס, אותו יציגו יחד בפסטיבל מיפ הקרוב שיתקיים בחודש באוקטובר.

במקביל JSBC בחרה ב'ארמוזה פורמטס' כחברת ההפצה הבינ"ל שלה למכירת פורמט הפריים טיים החדש שפיתחה JSBC 'קרב הסלברטאים' שצפוי לעלות לאוויר בסין בחדשים הקרובים. זו הפעם הראשונה שגוף שידור סיני מייצא פורמט מקורי וחותם הסכם עם חברה בינ"ל.

JSBC היא קבוצת מדיה השולטת בשידורים הטלוויזיוניים במחוז ג'יאנגסו שבמזרח סין. הקבוצה פועלת מאז שנת 2001 ומשדרת ב-14 ערוצי טלוויזיה הכוללים 2 ערוצי טלוויזיה בלווין, 7 ערוצי טלוויזיה ארציים, 4 ערוצים דיגיטליים בטלוויזיה בתשלום וכן בערוץ טלוויזיה מיוחד המשדר בסמארט-פון. משנת 2004 הפכה החברה לאחת מ-500 המותגים הרווחיים ביותר בסין.

אבי ארמוזה (ראשון מימין) והשגריר מתן וילנאי (שני משמאל), עם הסינים (צילום: יח"צ)

החתימה התקיימה בסוף השבוע האחרון בביג'ינג בהשתתפות כוכבי התכנית ושגריר ישראל בסין מתן וילנאי. "אנו שמחים על איחוד כוחות עם JSBC השולט בשוק הסיני המאתגר והעצום ומקווים לצמוח יחד עמם בשיתופי פעולה רבים", מסר אבי ארמוזה. "אני צופה כי השילוב בין היצירתיות שלנו לבין כר ההפצה הענק שלהם, יוליד פורמטים ישראלים חדשים עבור שוק בתול לחלוטין. אנו גאים להוביל שיתוף פעולה עם הטריטוריה בעלת פוטנציאל הצמיחה הגבוה ביותר בעולם".

מ-JSBC נמסר כי "המדיניות שלנו היא לחבור בשותפות לחברות מדיה בינ"ל המצטיינות בפיתוח פורמטים, ולאמץ אותם בהצלחה עבור השוק הסיני. זאת לצד היכולת העצמאית שלנו ביצירת פורמטים מקוריים שמשיגים רייטינג גבוה, אך גם בעלי יכולת להיות משווקים בהצלחה מחוץ לסין. ההסכם עם 'ארמוזה פורמטס' מסמל עבורנו תחילתו של עידן חדש ב-JSBC ושותפות זו עתידה להניב ייצוא פיתוח תוכן מקורי שלנו לשוק הבינ"ל. אנו גאים בעובדה שהפרוייקט הראשון שנייצא יחד הוא שעשועון מקורי ונטול גבולות המיועד לפריים טיים שהוא למעשה הפורמט הסיני שמוצג לראשונה לשוק הבינ"ל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״