הזוכים בפראט: ליאת שלזינגר מ'מעריב', ארז ארליכמן מ-ynet ואתר 'בידיים'
מרכז השל וקרן פראט הודיעו היום (יום ד') על הזוכים בפרס פארט לתקשורת סביבתית לשנת 2012. הזוכים הם ליאת שלזינגר מ'מעריב' בפרס הכתבה; ארז ארליכמן מ-ynet בפרס על פעילות רבת היקף; ואתר 'בידיים' בפרס תקשורת עצמאית.
שלזינגר קיבלה את הפרס על תחקיר שערכה שפורסם ב'סופשבוע' של מעריב בקיץ שעבר, בו התברר כי מיכל האמוניה בחיפה שבו 12 אלף טון גז רעיל, לא נבדק באופן יסודי מעולם, מה שעשוי לגרום לאלפי נפגעים במקרה של פגיעת טיל. ארליכמן קיבל את הפרסם על פרסום שוטף של של כתבות בתחום איכות הסביבה, ואילו אתר 'בידיים' יקבל על הפרס על עיסוקו בצורה קבועה בבנושאי קיימות. אירוע חלוקת פרס פארט יתקיים ב-9 במאי.
את הזוכים בחרה ועדת השיפוט בראשותו של דוד גלבוע, מנהל בית ספר כותרת. חברים נוספים בוועדה הם האמנית והכותבת שרון קנטור; מנכ"ל אג'נדה ענת סרגוסטי; אבי גרצמן - לשעבר עורך ערוץ ירוק ב-nrg מעריב; מנכ"ל ארגון 'חיים וסביבה' נאור ירושלמי; יו"ר ועד מנהל מרכז השל לחשיבה ומנהיגות סביבתית יוסי ריבק; ומנהל קרן פראט בישראל פיטר אדלר.
בשנה שעברה זכו בפרס קובי בן שמחון ממוסף 'הארץ', מרב דוד - לשעבר בחדשות ערוץ 10, רחלי מזרחי מערוץ 1, איתי משה מ'מגזין המושבות', רותם כבסה מהמקומון 'צפון 1' (עומר מדיה), וצוות 'חדשות הירקון 70'. אירוע חלוקת פרס פארט יתקיים ב-9 במאי.
- 6.ירון לוי 28/03/2013 18:54הגב לתגובה זוהפרס הזה הוא בדיחה ובושה לנושא, כל שנה המארגנים מחפשים בנרות מועמדים ומכיוון שכבר "עברו" על כל הכתבים אז הם ממציאים קטגוריות טיפשיות וחדשות כדי למצוא מועמדים רלבנטיים. נראה שעניין הפרס מוצא
- 5.זרזיף במרחב 28/03/2013 00:47הגב לתגובה זוכתב משקיען, פרפקציוניסט חסר תקנה ואיש מקסים מקסים שהעלה על נס את הדאגה לבעלי החיים והיופי של הטבע. סחטיין עליך סימבה!
- 4.ליאת שלזינגר המלכה (ל"ת)דניאל 27/03/2013 22:41הגב לתגובה זו
- 3.די 27/03/2013 16:10הגב לתגובה זודי די דיינו
- 2.תיקון: ארז ארליכמן כותב על בעלי חיים (ל"ת)המגיהה 27/03/2013 15:05הגב לתגובה זו
- 1.אמוניה 27/03/2013 14:09הגב לתגובה זוה,תחקיר, על האמוניה היה מיחזור של כתבות מידיעות ומעיתונים אחרים. לא היה שום דבר חדש בכתבת המיחזור, אבל מיחזור מתאים לאיכות הסביבה ועל זה מגיע פרס. דרך אגב, אלי במקום שענת סרגוסטי תשב בוועדות של פרסים מישהו יעשה תחקיר על מה שקורה באג'נדה?

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
