עוד ערב מטורף לתכנית 'מאסטר שף'; שיא רייטינג ל'אנשים' - עם כמעט 26%
תחרות הבישולים של 'קשת' ממשיכה לרשום נתוני צפייה מטורפים, גם אתמול (יום א'). על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'מאסטר שף' (קשת, ערוץ 2) רשמה 38.1%, והיוותה פלטפורמה נהדרת לשידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) שרשם שיא מאז התכנית עלתה לאוויר - 25.7%. 'דובדבני וקובץ' (קשת, ערוץ 2) זכו ב-10%.
מנגד, הסדרה 'סוף לסיפור' (ערוץ 10) קיבלה 5.2%, השידור החוזר של 'אחת אפס אפס' (ערוץ 10) הסתפק ב-3.5%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 4.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 6.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.4%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) שרשמה 3.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 10.3%, לפני שידור חוזר של 'סבריי מרנן' (קשת, ערוץ 2) עם 10.9%, ו'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם עוד ערב חזק - 16.1%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 8.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' זכתה ב-25.2%, 'חדשות 10' קיבלה 9.8%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 4.5%.
- 1.עם הספר אבל מפגר. צריך לעזור לקשת כלכלית (ל"ת)אסף 24/12/2012 10:35הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
