חיים ילין
צילום: צילום: מתוך פרופיל הפייסבוק שלו
פרסום ראשון

אז למי התכוון ראש המועצה כששיתף בפייסבוק את השיר 'עיתונאי קטן שלי'?

כתבה ב'ידיעות' לא נעמה לראש מועצת אשכול, חיים ילין, שהגיב בדרכו: לינק בפייסבוק לשיר של איינשטיין. חיים ילין: "זו הייתה המחאה השקטה שלי"
אלכסנדר כץ | (7)

האם התשובה של ראש המועצה לכתבה לא מפרגנת, הייתה באמצעות שיר שמבקר את התנהלות העיתונאים? אתמול (יום שבת) העלה ראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, פוסט בפייסבוק עם לינק לשיר המיתולוגי של אריק איינשטיין 'עיתונאי קטן שלי'.

מעבר לכך שמדובר בשיר פופולארי, הרי שיש כאן כוונת מחבר מאחורי פוסט זה. בשבוע שעבר פרסם כתב 'ידיעות אחרונות' בדרום, מתן צורי, כתבה במרכזה סכסוך בין אגף הקיבוצים לאגף המושבים במועצה האזורית אשכול, בגלל רצונו לכאורה של ראש המועצה ילין לבטל את תקן המינוי של סגן ראש המועצה - שהוא נציג המושבים. החלטה זו הגיעה לאחר שילין זכה לפני כשבועיים שוב בראשות המועצה - ברוב גדול.

גורם המכיר את הנפשות הפועלות, הרים גבה על המהלך של ילין, מצד אחד מול המושבים, ומצד שני, מול העיתונאים: "עכשיו שנגמר 'עמוד ענן', הם מצאו להם זמן מלחמה חדשה", אמר הגורם על היחסים בין הקיבוצים למושבים, והוסיף כי "ילין לא אהב את הכתבה שלא פרגנה לו. העיתונאים בדרום בהחלט לא אהבו את המהלך הזה. מה, הוא לא יכול לקבל ביקורת?".

חיים ילין אישר כי התכוון בקישור לשיר, לעיתונאי מתן צורי. "יש לי יחסים עם התקשורת, ואני לא מסתיר כלום בפני אף אחד", אמר לאייס, "אבל הוא (צורי, א"כ) לא הבין ולא כתב אמת. לא יכול להיות שבשישי-שבת אני צריך לאכול את הלב בגלל הכתבה, ואנשים פונים אליי לשאול אותי עליה. זו הייתה המחאה השקטה שלי נגדו". מתן צורי סירב להגיב.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אריה 30/12/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    קצת ילדותי שהוא הגיב אפילו
  • 5.
    עיתונאי מנגב 24/12/2012 09:38
    הגב לתגובה זו
    אני מקווה מאוד שכל העיתונאים בדרום גילו את פרצופו האמיתי של ילין- הגיע הזמן שנוציא את האוויר מהבלון הזה שנקרא חיים ילין
  • 4.
    מושבניק מאשכול 23/12/2012 19:22
    הגב לתגובה זו
    ילין מחוק אצל המושבניקים באשכול.הוא רימה אותנו, עשה לנו תרגיל שיעלה לו ביוקר בבחירות הבאות. יפרח, אנחנו איתך!
  • 3.
    עורך ראשי 23/12/2012 19:20
    הגב לתגובה זו
    חיים ילין הוא הדוגמא לסיומה של מערכת יחסים עם עיתונאים: בהתחלה מחבקים ומפרגנים, אבל כשיש סיבה מוצדקת (כפי שצריך להיות) הם נותנים בראש. חיים, אתה לא הראשון ולא האחרון. אל תחשוב שעיתונאים הם חברים שלך- הם עושים את העבודה שלהם.
  • 2.
    אהובה יוסף 23/12/2012 18:53
    הגב לתגובה זו
    ילין הוא רודף תקשורת ומי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא להתעורר עם פרעושים...
  • 1.
    ברבוניה 23/12/2012 18:37
    הגב לתגובה זו
    ילין, השתן עלה לך לראש. צורי, חזר ואמץ
  • כתב מהאזור 23/12/2012 19:11
    הגב לתגובה זו
    כמי שמכיר ועובד עם חיים כבר שנים, חשבתי שאין אדם שיודע לעבוד טוב ממנו עם התקשורת, אבל מתברר שטעיתי ובגדול. האיש שבנה את עצמו על התקשורת והמצב הביטחוני, פתאום הפך ליוצר ומעביר מחאה שקטה באמצעות שירים. לפעמים, צריך לדעת להוריד את הראש, לקבל ביקורת ולהמשיך הלאה. הפעם יצאת ראש מועצה קטן
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״