צילום: בוצ'צ'ו
פרסום ראשון

המהלך הבא של אלי עזור: צפוי להקים אתר גג שיכסה את המותגים העיתונאיים שלו

עזור הקים לאחרונה את 'סופהשבוע' עם יוצאי מעריב. כעת עובדים בקבוצה על אתר שצפוי לכלול את ישראל פוסט, פורבס, ואף תחנות הרדיו שבבעלותו
אלכסנדר כץ |

איש העסקים אלי עזור, צפוי להקים אתר גג לכל המותגים העיתונאיים שלו - כך נודע לאייס. האתר צפוי לאגד בתוכו את הג'רוזלם פוסט, ישראל פוסט, סופהשבוע ועוד.

רק לפני שבועיים יצא לאור המגזין השבועי 'סופהשבוע' בעריכת דורון כהן, בכיר לשעבר ב'מעריב', ובו כותבים עיתונאים ותיקים ממעריב שעזבו לאחרונה את העיתון מקרליבך - בן כספית, ליאורה גולדנברג, יהודה שרוני ונתן זהבי, לצד כותבים נוספים בהם אמנון דנקנר, דרור רפאל, פרופ' רפי קרסו ואחרים.

עזור הפך בעשור האחרון לטייקון תקשורת: הוא שותף יחד עם פיני זהבי בחברת 'צ'רלטון' המפעילה את הערוצים בתשלום 'ספורט1' ו'ספורט2'; לפני 4 שנים הקים את החינמון 'ישראל פוסט' יחד עם דודי ויסמן; וב-2008 רכשו השניים את תחנת הרדיו האזורית 'אקו 99FMW. בשנה האחרונה הוא גם הזכיין של 'פרובס' בישראל, והקים את אתר האינטרנט של המותג האמריקאי. לאחרונה התמודד על רכישת 'מעריב', אולם הפסיד לשלמה בן-צבי, וכאמור רבים מהטאלנטים של 'מעריב' עברו לעבוד בשבועון החדש שהקים.

בשלב זה לא ידוע האם כל המותגים בהם מחזיק עזור, יזכו לנוכחות באתר החדש, אולם הערכות הן כי לפחות כל מותגי הפרינט יזכו לכך, לצד האתרים שחלק מהמותגים מחזיקים בהם - אתר 'ג'רוזלם פוסט' ואתר 'פורבס'. גם תחנות הרדיו שבבעלותו של עזור, יזכו לחשיפה באתר החדש שיעלה בתקופה הקרובה לאוויר.

מאנשיו של אלי עזור לא התקבלה תגובה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה