כלל פיננסים: "החשש לקצר ברכבי מאזדה - סערה על כלום"

יובל בן זאב: האמת, במבט ראשון גם אנחנו חששנו מפגיעה במוניטין החברה ובמוצר הדגל התורם את התרומה הגבוהה ביותר לרווחיות החברה, אבל לאחר שיחה - אנחנו רגועים, כמעט סערה בכוס מים"
ישראל הס |

מוקדם יותר הבוקר פורסמה באמצעי התקשורת הודעה על חברת מאזדה בזו הלשון: "חברת דלק מוטורס קוראת ל- 50,000 בעלי מאזדה 3, המכונית הנמכרת ביותר בישראל, להגיע בדחיפות למוסכי הרשת. הסיבה: חשש לקצר שיגרום לנזק למחשב הרכב".

יובל בן זאב ראש מחלקת המחקר של בטוחה מוסר כי "האמת, במבט ראשון גם אנחנו חששנו מפגיעה במוניטין החברה ובמוצר הדגל התורם את התרומה הגבוהה ביותר לרווחיות החברה, אבל לאחר שיחה - אנחנו רגועים, כמעט סערה בכוס מים"

בן זאב מוסר עוד כי "בהתאם להוראות היצרן (מאזדה) קורא היבואן (דלק רכב) ללקוחותיו בדגם הרלוונטי (מאזדה 3 מסדרות ייצור מסויימות) לבוא למוסך לבדוק חשש לתקלה. החברה העירה כי בכל שנה מתקבלות 10-15 קריאות למוסך, רק שזו האחרונה קיבלה תשומת לב רחבה בגלל ההיקף הגדול של המכוניות בסדרה הרלוונטית. במקרה זה מדובר בתקלה קטנה העלולה להתעורר עקב מבנה חיווט הכבלים החשמליים במנוע ולהביא לקצר חשמלי". . בן זאב מציין, כי "איננו מכונאי רכב ואין לנו ניסיון רב במערכות החשמל, אבל נראה כי הטיפול ללקוחות שיגיעו למוסכים יהיה כרוך בליפוף סרטי בידוד ("איזולירבנד") לפתרון הבעיה. כלומר, לקוחות החברה יהיו נתונים לאי נוחות קלה, אבל רשת המוסכים של החברה והיערכות מתאימה של היבואן יסייעו לתת מענה הולם".

בן זאב מסכם "בשורה התחתונה - לא כצעקתה. אנו ממשיכים להיות חיוביים בנוגע לחברה, על רקע הביקוש החזק, המכירות הגבוהות ושערי החליפין התורמים לרווחיות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה