לאחר 15 שנה: דקסון ממתגת מחדש את תרופת הדקסמול

במהלך המיתוג מחדש הושקעו כ-5 מיליון שקל והוא ילווה בקמפיין פרסום בהיקף של כ-3 מיליון שקל
אפרת אדיר |

חברת התרופות הישראלית "דקסון", החלה בימים אלו מהלך של מיתוג מחודש למשפחת התרופות ללא מרשם "דקסמול", הכוללת בין היתר את דקסמול (הקפלייה הצהובה), דקסמול סינוס ודקסמול קולד, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל.

המיתוג המחודש כולל אריזות חדשות, מוגדלות וחסכוניות יותר לצרכן, בעיצוב חדשני. חידוש משמעותי נוסף הוא מארז הקפליות הפנימי המכיל 8 קפליות, וניתן לחצייה לאורכו, כך שמתקבל מארז בן 4 קפליות, קומפקטי ונוח לנשיאה לכל מקום.

המהלך יגובה בקמפיין פרסום, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל, שיכלול טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום "מלניק + Publicis". בנוסף, יימכרו המוצרים במחירי השקה מיוחדים לצרכן לתקופת זמן מוגבלת.

נירה רוטשילד, מנהלת שיווק תחום תרופות ללא מרשם בדקסון: "לאחר כ-15 שנה בהן ביסס המותג דקסמול את מעמדו המוביל בשוק הישראלי, החלטנו כי הגיעה העת לרענון, ולא רק מהבחינה העיצובית. השינוי לווה במחקרי שוק מקיפים, לשם התאמה מירבית לצרכי הצרכן הישראלי".

בדקסון צופים, כי בעקבות המיתוג מחדש, יגדל מחזור המכירות של המותג דקסמול בכ-20% עד סוף שנת 2008.

"דקסון" הינה חברת התרופות השנייה בגודלה בישראל, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה ופטנטים בינלאומיים בתחום הרפואה. בין מוצרי ה-OTC של החברה המשווקים בישראל: דקסמול, אומפרדקס Z, אדקס, מיקרופירין, זילרג'י ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה