ערוץ הילדים
צילום: יח"צ

נטלי נוריאל-ישראל תנהל את ערוץ הילדים ולוגי

היא תחליף את הילי חורב-קסוטו שעברה לנהל את התוכן של סלקום TV. נוריאל-ישראל עובדת בערוץ הילדים משנת 2011 ומילאה מגוון תפקידים בקבוצת RGE
אלכסנדר כץ |

נטלי נוריאל-ישראל מונתה לתפקיד מנהלת ערוץ הילדים וערוץ לוגי של קבוצת RGE והיא תיכנס לתפקיד בימים הקרובים. היא תחליף בתפקיד את הילי חורב-קסוטו, שעזבה לאחרונה את RGE ומונתה למנהלת התוכן של סלקום TV.

 

נוריאל-ישראל החלה את דרכה בערוץ הילדים בשנת 2011 כעורכת תוכן. היא ערכה וכתבה תסריטים רבים בערוץ. כעבור שנתיים מונתה למנהלת הרכש של ערוץ הילדים וערוץ לוגי ובמקביל שימשה כאחראית פיתוח הפקות המקור של הערוץ, בהם 'גאליס', 'אלישע', 'או בוי', 'הבנים והבנות', 'אילת', 'פלאשבק' ועוד. ב-2017 מונתה גם למנהלת התכניות של הערוצים.

 

ערוץ הילדים מבית RGE, שמשודר בפרטנר TV ובסלקום TV, שמשדר תכנים רבים לילדים, ישיק את התכנית 'נינג'ה ישראל ילדים' - הגרסה הצעירה ל'נינג'ה ישראל' שסיימה ביום ראשון עונה מוצלחת בקשת 12. במסגרת השת"פ בין הצדדים, פרק ההשקה של גרסת הילדים תשודר בשבת הקרובה בקשת 12, ובהמשך פעמיים בשבוע בערוץ הילדים. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.