ערוץ הילדים
צילום: יח"צ

נטלי נוריאל-ישראל תנהל את ערוץ הילדים ולוגי

היא תחליף את הילי חורב-קסוטו שעברה לנהל את התוכן של סלקום TV. נוריאל-ישראל עובדת בערוץ הילדים משנת 2011 ומילאה מגוון תפקידים בקבוצת RGE
אלכסנדר כץ |

נטלי נוריאל-ישראל מונתה לתפקיד מנהלת ערוץ הילדים וערוץ לוגי של קבוצת RGE והיא תיכנס לתפקיד בימים הקרובים. היא תחליף בתפקיד את הילי חורב-קסוטו, שעזבה לאחרונה את RGE ומונתה למנהלת התוכן של סלקום TV.

 

נוריאל-ישראל החלה את דרכה בערוץ הילדים בשנת 2011 כעורכת תוכן. היא ערכה וכתבה תסריטים רבים בערוץ. כעבור שנתיים מונתה למנהלת הרכש של ערוץ הילדים וערוץ לוגי ובמקביל שימשה כאחראית פיתוח הפקות המקור של הערוץ, בהם 'גאליס', 'אלישע', 'או בוי', 'הבנים והבנות', 'אילת', 'פלאשבק' ועוד. ב-2017 מונתה גם למנהלת התכניות של הערוצים.

 

ערוץ הילדים מבית RGE, שמשודר בפרטנר TV ובסלקום TV, שמשדר תכנים רבים לילדים, ישיק את התכנית 'נינג'ה ישראל ילדים' - הגרסה הצעירה ל'נינג'ה ישראל' שסיימה ביום ראשון עונה מוצלחת בקשת 12. במסגרת השת"פ בין הצדדים, פרק ההשקה של גרסת הילדים תשודר בשבת הקרובה בקשת 12, ובהמשך פעמיים בשבוע בערוץ הילדים. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״