שיתוף פעולה אסטרטגי בין סיטריקס לסיסקו

חברת סיטריקס הודיעה כי מעתה משתמשים יקליקו על מספרי טלפון המשובצים באפליקציות, ויחוברו אוטומטית למספר הטלפון המבוקש באמצעות טלפון ה-IP של סיסקו
דנה פרידלנדר |

חברת Citrix, העוסקת בתשתיות יישומים והעברת אפליקציות, המיוצגת בארץ על ידי אמן מחשבים, הודיעה כי מעתה משתמשים יוכלו להקליק על מספרי טלפון המשובצים בכל אפליקציה הנמצאת על Citrix Presentation ServerTM, ויחוברו באופן אוטומטי למספר הטלפון המבוקש באמצעות טלפון ה-IP של סיסקו. "יעילות המשתמשים גוברת, כאשר הם יכולים לעבור באופן חלק למערכת הטלפונים" ציין מארלי ת'ירומל, סגן נשיא ומנהל קבוצת פתרונות מתקדמים בסיטריקס "באמצעות שיבוץ click-to- call ישירות ליישומים הקיימים, לקוחותינו יבחינו בשיפור משמעותי ביעילות העובדים ובתהליכים העסקיים."

סיסקו וסיטריקס מציעות פתרון פשוט לשימוש, המשלב את המערכות שלהן ומאפשר תקשורת באמצעות היישומים הקיימים, בין אם היישום הוא במערכת המרכזית או במחשב האישי של המשתמש. הטכנולוגיה של סיטריקס מזהה באופן אוטומטי מספרי טלפון בתוך היישומים ושותלת לידם תפריט שבלחיצה עליו נפתחות מספר אפשרויות, כגון: "חייג", "שלח SMS" וכדומה. בדרך זו גוברת יעילות העובד באחוזים ניכרים ואף נחסכות טעויות חיוג רבות.

איריס בן-דור, מנהלת תחום סיטריקס בקבוצת אמן מחשבים מוסרת כי "כיום, כאשר השימוש בטלפוני IP נעשה נרחב יותר בעיקר במוקדים הטלפונים של ארגונים גדולים אשר ברובם הינם לקוחות סיטריקס, שיתוף הפעולה בין סיטריקס לסיסקו מאפשר לחברות אלו לקבל פתרון מורחב המשפר בצורה משמעותית את יעילות ומהירות התגובה של הארגון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה