פונקציה חדשה בוולט: גייסה מנהל שיווק חדש
חברת Wolt מינתה את יוסי ארדמן ל-Head of Marketing (מנהל שיווק) של החברה בישראל. מדובר בפונקציה שלא הייתה קיימת עד כה בחברה.
בתפקידו האחרון שימש ארדמן כמנהל תחום דיגיטל בביטוח ישיר והוביל את השקת הביטוח הדיגיטלי "9", כולל הטמעת אפליקציות ותהליכי מכירה ושירות דיגיטליים. לארדמן ניסיון בינלאומי של שש שנים בענקית האונליין הבריטית AO.com, בזמן שזו התרחבה לשוק הגרמני וההולנדי. לאחר מכן עבד כמנהל תחום דיגיטל באלקטרה מוצרי צריכה.
בשנה האחרונה הרחיבה וולט את פעילות הקמעונאות הרבה מעבר למשלוחים ממסעדות. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות בתחומים שונים עמם עובדת החברה, כמו סופרמרקטים ומצרכי מזון, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד. בחודש האחרון נוסף שחקן משמעותי לקטגוריית מוצרי המכולת בוולט - רשת ויקטורי, ובחברה אומרים כי צפויים להיכנס שחקנים משמעותיים נוספים.
וולט החלה את פעילותה בתל אביב בנובמבר 2018, וכעת פועלת בכ-35 ערים ויישובים ברחבי המדינה. כ-3,500 עסקים שותפים היום בפלטפורמת וולט בהם מאות עסקי ריטייל בתחומי הפארם, סופר, מעדניות, מאפיות, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד.
"יוסי מביא איתו ניסיון שיווקי עשיר ואנחנו בטוחים שהוא ידע לתרום להמשך ההצלחה של ולט בישראל", אמרה מנכ"לית וולט ישראל ליאור אשכול.
ארדמן מסר "אני נרגש להצטרף לנבחרת המעולה בוולט. הצבע הכחול כבר מוכר בהרבה בתים בישראל, אבל זו רק ההתחלה. אתרום מניסיוני כדי שהפלטפורמה תמשיך לגדול ולחולל מהפכה בשוק ה-Q-commerce בישראל ובסופו של דבר לשלח כל מוצר אפשרי, לכל מקום אפשרי".
- 1.מנכ"ל אפל 11/05/2022 06:59הגב לתגובה זובמחיר גבוה מאוד של 50,000$ בשנה לכלל התעשיות שנקראת Split+.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.