
פונקציה חדשה בוולט: גייסה מנהל שיווק חדש
חברת Wolt מינתה את יוסי ארדמן ל-Head of Marketing (מנהל שיווק) של החברה בישראל. מדובר בפונקציה שלא הייתה קיימת עד כה בחברה. בתפקידו האחרון שימש ארדמן כמנהל תחום דיגיטל בביטוח ישיר והוביל את השקת הביטוח הדיגיטלי "9", כולל הטמעת אפליקציות ותהליכי מכירה ושירות דיגיטליים. לארדמן ניסיון בינלאומי של שש שנים בענקית האונליין הבריטית AO.com, בזמן שזו התרחבה לשוק הגרמני וההולנדי. לאחר מכן עבד כמנהל תחום דיגיטל באלקטרה מוצרי צריכה. בשנה האחרונה הרחיבה וולט את פעילות הקמעונאות הרבה מעבר למשלוחים ממסעדות. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות בתחומים שונים עמם עובדת החברה, כמו סופרמרקטים ומצרכי מזון, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד. בחודש האחרון נוסף שחקן משמעותי לקטגוריית מוצרי המכולת בוולט - רשת ויקטורי, ובחברה אומרים כי צפויים להיכנס שחקנים משמעותיים נוספים. וולט החלה את פעילותה בתל אביב בנובמבר 2018, וכעת פועלת בכ-35 ערים ויישובים ברחבי המדינה. כ-3,500 עסקים שותפים היום בפלטפורמת וולט בהם מאות עסקי ריטייל בתחומי הפארם, סופר, מעדניות, מאפיות, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד. "יוסי מביא איתו ניסיון שיווקי עשיר ואנחנו בטוחים שהוא ידע לתרום להמשך ההצלחה של ולט בישראל", אמרה מנכ"לית וולט ישראל ליאור אשכול. ארדמן מסר "אני נרגש להצטרף לנבחרת המעולה בוולט. הצבע הכחול כבר מוכר בהרבה בתים בישראל, אבל זו רק ההתחלה. אתרום מניסיוני כדי שהפלטפורמה תמשיך לגדול ולחולל מהפכה בשוק ה-Q-commerce בישראל ובסופו של דבר לשלח כל מוצר אפשרי, לכל מקום אפשרי".
- 1.מנכ"ל אפל 11/05/2022 06:59הגב לתגובה זובמחיר גבוה מאוד של 50,000$ בשנה לכלל התעשיות שנקראת Split+.

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני
ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד.
הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים.
ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11).
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- האח הגדול עם מעל חצי מיליון צופים, בחדשות, 12 בראש, כרגיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.