ניצן חן
צילום: אלכסנדר כץ
פרסום ראשון

גם ניצן חן מתמודד לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור כאן

בוועדת האיתור הצטברו שמות מועמדים לניהול 'כאן', כשעפ"י חוק צריכה מועצת התאגיד לבחור מנכ"ל שנתיים לאחר השקתו. בין המועמדים: רון ירון, יוליה שמאלוב ברקוביץ ומוטי שקלאר
אלכסנדר כץ | (8)

מנהל לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) ניצן חן מתמודד אף הוא לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי כאן – כך נודע לאייס. חן הוא עיתונאי בכיר לשעבר, שב-6.5 השנים האחרונות מנהל את לשכת העיתונות.

 

שמו מצטרף לרשימה הולכת ומתארכת של מועמדים שהגישו את מועמדותם לוועדת האיתור, ומעוניינים להתמודד על התפקיד בתום כהונה בת שנתיים (בחודש מאי הקרוב ימלאו שנתיים להקמת התאגיד, א"כ) של מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ.

 

בין היתר מתמודדים המנכ"ל הנוכחי קובלנץ; עורך ידיעות אחרונות לשעבר, רון ירון; יו"ר מועצת הכבלים והלווין לשעבר ויו"ר ועדת המדרוג לשעבר ד"ר יפעת בן חי שגב; מנכ"ל רשות השידור לשעבר ויו"ר ערוץ 20 לשעבר מוטי שקלאר; יו"ר הרשות השנייה היוצאת והח"כית לשעבר יוליה שמאלוב-ברקוביץ'; ומנכ"ל העיתון גלובס לשעבר איתן מדמון.

 

קובלנץ גויס לנהל את הקמת התאגיד כבר ב-2014, ואולם על פי חוק על מועצת התאגיד בראשותו של גיל עומר היו"ר, למנות מנכ"ל בהליך מכרזי בתום שנתיים לתחילת פעילותו הרשמית של התאגיד.

 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    ינאי 10/01/2019 20:31
    הגב לתגובה זו
    איזו בדיחה עצובה. קובלנץ הביא את עומר . עומר ימנה את קובלנץ. איזו שקיפות גלצ״ית. איזו בושה
  • 7.
    הלוואי (ל"ת)
    מיקי 10/01/2019 15:07
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    איש לא יזיז את קובלנץ. (ל"ת)
    מה לא ברור?! 10/01/2019 01:55
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אילה 09/01/2019 19:07
    הגב לתגובה זו
    קוריוז
  • 4.
    ניצן חן????? 09/01/2019 18:38
    הגב לתגובה זו
    זאת ממש בדיחה
  • 3.
    חיילים אלמונים 09/01/2019 18:37
    הגב לתגובה זו
    האיש לקקן מדופלם. הלשון שלו עובדת שעות נוספות. עצם העובדה שהאיש הזה חושב שעם יחסי האנוש שלו ורגשי הנחיתות חושב שהוא מתאים לתפקיד זה כבר עניין של אומץ ועזות מצח.
  • 2.
    כל אחד עדיף על פני הדיקטטור ק' המושחת ששולט שם עכשיו (ל"ת)
    A 09/01/2019 18:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ניצן חן הכי ראוי לנהל את כאן11 (ל"ת)
    שיהיה בהצלחה 09/01/2019 14:24
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״