ניצן חן
צילום: אלכסנדר כץ
פרסום ראשון

גם ניצן חן מתמודד לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור כאן

בוועדת האיתור הצטברו שמות מועמדים לניהול 'כאן', כשעפ"י חוק צריכה מועצת התאגיד לבחור מנכ"ל שנתיים לאחר השקתו. בין המועמדים: רון ירון, יוליה שמאלוב ברקוביץ ומוטי שקלאר
אלכסנדר כץ | (8)

מנהל לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) ניצן חן מתמודד אף הוא לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי כאן – כך נודע לאייס. חן הוא עיתונאי בכיר לשעבר, שב-6.5 השנים האחרונות מנהל את לשכת העיתונות.

 

שמו מצטרף לרשימה הולכת ומתארכת של מועמדים שהגישו את מועמדותם לוועדת האיתור, ומעוניינים להתמודד על התפקיד בתום כהונה בת שנתיים (בחודש מאי הקרוב ימלאו שנתיים להקמת התאגיד, א"כ) של מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ.

 

בין היתר מתמודדים המנכ"ל הנוכחי קובלנץ; עורך ידיעות אחרונות לשעבר, רון ירון; יו"ר מועצת הכבלים והלווין לשעבר ויו"ר ועדת המדרוג לשעבר ד"ר יפעת בן חי שגב; מנכ"ל רשות השידור לשעבר ויו"ר ערוץ 20 לשעבר מוטי שקלאר; יו"ר הרשות השנייה היוצאת והח"כית לשעבר יוליה שמאלוב-ברקוביץ'; ומנכ"ל העיתון גלובס לשעבר איתן מדמון.

 

קובלנץ גויס לנהל את הקמת התאגיד כבר ב-2014, ואולם על פי חוק על מועצת התאגיד בראשותו של גיל עומר היו"ר, למנות מנכ"ל בהליך מכרזי בתום שנתיים לתחילת פעילותו הרשמית של התאגיד.

 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    ינאי 10/01/2019 20:31
    הגב לתגובה זו
    איזו בדיחה עצובה. קובלנץ הביא את עומר . עומר ימנה את קובלנץ. איזו שקיפות גלצ״ית. איזו בושה
  • 7.
    הלוואי (ל"ת)
    מיקי 10/01/2019 15:07
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    איש לא יזיז את קובלנץ. (ל"ת)
    מה לא ברור?! 10/01/2019 01:55
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אילה 09/01/2019 19:07
    הגב לתגובה זו
    קוריוז
  • 4.
    ניצן חן????? 09/01/2019 18:38
    הגב לתגובה זו
    זאת ממש בדיחה
  • 3.
    חיילים אלמונים 09/01/2019 18:37
    הגב לתגובה זו
    האיש לקקן מדופלם. הלשון שלו עובדת שעות נוספות. עצם העובדה שהאיש הזה חושב שעם יחסי האנוש שלו ורגשי הנחיתות חושב שהוא מתאים לתפקיד זה כבר עניין של אומץ ועזות מצח.
  • 2.
    כל אחד עדיף על פני הדיקטטור ק' המושחת ששולט שם עכשיו (ל"ת)
    A 09/01/2019 18:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ניצן חן הכי ראוי לנהל את כאן11 (ל"ת)
    שיהיה בהצלחה 09/01/2019 14:24
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.