גם ניצן חן מתמודד לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור כאן
מנהל לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) ניצן חן מתמודד אף הוא לתפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי כאן – כך נודע לאייס. חן הוא עיתונאי בכיר לשעבר, שב-6.5 השנים האחרונות מנהל את לשכת העיתונות.
שמו מצטרף לרשימה הולכת ומתארכת של מועמדים שהגישו את מועמדותם לוועדת האיתור, ומעוניינים להתמודד על התפקיד בתום כהונה בת שנתיים (בחודש מאי הקרוב ימלאו שנתיים להקמת התאגיד, א"כ) של מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ.
בין היתר מתמודדים המנכ"ל הנוכחי קובלנץ; עורך ידיעות אחרונות לשעבר, רון ירון; יו"ר מועצת הכבלים והלווין לשעבר ויו"ר ועדת המדרוג לשעבר ד"ר יפעת בן חי שגב; מנכ"ל רשות השידור לשעבר ויו"ר ערוץ 20 לשעבר מוטי שקלאר; יו"ר הרשות השנייה היוצאת והח"כית לשעבר יוליה שמאלוב-ברקוביץ'; ומנכ"ל העיתון גלובס לשעבר איתן מדמון.
קובלנץ גויס לנהל את הקמת התאגיד כבר ב-2014, ואולם על פי חוק על מועצת התאגיד בראשותו של גיל עומר היו"ר, למנות מנכ"ל בהליך מכרזי בתום שנתיים לתחילת פעילותו הרשמית של התאגיד.
- 8.ינאי 10/01/2019 20:31הגב לתגובה זואיזו בדיחה עצובה. קובלנץ הביא את עומר . עומר ימנה את קובלנץ. איזו שקיפות גלצ״ית. איזו בושה
- 7.הלוואי (ל"ת)מיקי 10/01/2019 15:07הגב לתגובה זו
- 6.איש לא יזיז את קובלנץ. (ל"ת)מה לא ברור?! 10/01/2019 01:55הגב לתגובה זו
- 5.אילה 09/01/2019 19:07הגב לתגובה זוקוריוז
- 4.ניצן חן????? 09/01/2019 18:38הגב לתגובה זוזאת ממש בדיחה
- 3.חיילים אלמונים 09/01/2019 18:37הגב לתגובה זוהאיש לקקן מדופלם. הלשון שלו עובדת שעות נוספות. עצם העובדה שהאיש הזה חושב שעם יחסי האנוש שלו ורגשי הנחיתות חושב שהוא מתאים לתפקיד זה כבר עניין של אומץ ועזות מצח.
- 2.כל אחד עדיף על פני הדיקטטור ק' המושחת ששולט שם עכשיו (ל"ת)A 09/01/2019 18:04הגב לתגובה זו
- 1.ניצן חן הכי ראוי לנהל את כאן11 (ל"ת)שיהיה בהצלחה 09/01/2019 14:24הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
