
פוזלת לקהל הרוסי: ציפי לבני שכרה את משרד היח"צ והפרסום המגזרי MAP
משרד הפרסום והיח"צ המגזרי MAP מצטרף למערך התקשורת של 'התנועה', הרשימה שהקימה ציפי לבני לבחירות לכנסת. MAP יצטרף למערך הנוכחי שכולל את מנהל הקריאייטיב יונתן סטירין, מנהל הדיגיטל עופר עובד כשלצידו אייל מתתיהו, ומעל כולם בעלה של לבני, הפרסומאי נפתלי שפיצר.
משרד MAP, שבבעלות יגאל ריינגברץ, הוקם בשנת 2008 ועד מחצית 2012, היווה מחלקה מגזרית במשרד יחסי הציבור של מוטי מורל. לאחר פירוק מורל-צור, חבר המשרד תחת קבוצת g ועל לקוחותיו נמנים בין היתר, משרד החוץ, בית הספר לשפות וול-סטריט, המועצה לאתרי מורשת ישראל, סוזוקי, פוליטיקאים דוגמת עמיר פרץ וד"ר אפרים סנה, מסעדת כתית.
כעת MAP תקדם את ערכי 'התנועה', פעולות תקשורתיות וחיזוק הקשר בין לבני למגזר הרוסי בארץ, שנוטה בעיקרון לצד הימני של המפה, ובעיקר לאביגדור ליברמן, שחבר לנתניהו ב'הליכוד ביתנו'.
מנכ"ל MAP יגאל ריינגברץ מסר כי "לכבוד הוא לנו לעבוד ולשתף פעולה עם תנועתה של לבני ולקדם את ערכיה. אנו מאמינים, שיש ערך מוסף בבחירת משרד מוביל מתוך המגזר, שישמש שופר לקידום וחשיפת מצע התנועה, האידיאולוגיה והיבטים החברתיים, הנוגעים גם למגזר הרוסי".
- 3.alex 28/12/2012 13:50הגב לתגובה זומהשבטוח שיותר טוב מי פרטיזן
- 2.אחד שיודע!!! 28/12/2012 00:13הגב לתגובה זועם חברה כזו עדיף להישאר בבית! :(.
- 1.אחד שמכיר 27/12/2012 23:30הגב לתגובה זואני מאחל שכול מי שעוסק בעולם היח"צ והפרסום יהיה כמו יגאל ,אישיות ומקצוען אמיתי.כן ירבו אמן.