ליאו ברנט מתגייס לקרב ההסברה: "חושף" את חמאס בסדרת מודעות מעולה
לאחר
משרד הפרסום בחר "לחשוף את פניו האמיתיות של חמאס" ויוצא בסדרת מודעות שמציגה את השימוש שעושה חמאס באזרחים באיזורי קרבות, וכן השימוש הציני שלו במוסדות אזרחיים כמסווה לפעילות טרור. במודעות מוצגים אמבולנס, מסגד ובית ספר שמשמשים "גם" למען המטרה שלשמה הם קיימים אך בנוסף לוקחים חלק אקטיבי בלחימה.
בטקסט המופנה לקהילה הבינלאומית ומלווה את המודעות נכתב: "זה גם בית ספר/מסגד/אמבולנס אבל לא רק. בעזה זה משמש גם כמחסן תחמושת, מחסה לאנשי חמאס וכר פורה לשיגור טילים לעבר ישראל. חמאס עושה שימוש ציני במוסדות שמומנו על ידי האו"ם והופך אותם לאזורי קרבות בשירותו. ישראל אינה יורה על מטרות אזרחיות, כל עוד הן אכן כאלו".
קמפיין ההסברה שעשה המשרד בהתנדבות הוא גם הזדמנות ראשונה להבחין במגע ידו של סמנכ"ל הקריאייטיב הנכנס - תומר פולישוק - שמונה לתפקיד לפני כשבועיים והחליף את ערן בר יוחאי הפורש. על הארט אחראי זוהר לוי ועל מלאכת הקופי הופקד יורם בן ציון.
- 11.פרח קריאייטיב 31/07/2014 13:25הגב לתגובה זולא שופטים בקאן אלא אירופאים משם וגם אמריקאים....
- 10.לא מעורב במלחמה פה 30/07/2014 19:09הגב לתגובה זוכמה שנאה יש פה, תשמרו קצת לחמאס. בעולם זה מסר שחשוב שנשמיע
- 9.חיים 30/07/2014 18:37הגב לתגובה זומעביר את המסר בחדות. תפסיקו לקשקש.
- 8.oferdesade 30/07/2014 17:58הגב לתגובה זוknowing the "industry" they wont even say thankyou... let alone use it.
- 7.לא הבנתי, תלמדי איזה תיכון עשו את זה? (ל"ת)מלחמה ללא פרסומאים 30/07/2014 16:16הגב לתגובה זו
- 6.רועי 30/07/2014 15:55הגב לתגובה זואתה באמת חושב שזה טוב?
- ניר 31/07/2014 10:05הגב לתגובה זולא, לכולם פה יש שלושה חודשי חסד להוכיח את עצמם.
- 5.מת משעמום 30/07/2014 14:16הגב לתגובה זואלמנטים עם צל שונה ראינו כבר אלף פעם.
- 4.כחול 30/07/2014 13:53הגב לתגובה זואבל הפעם זה ממש סתמי...
- רק זה לא המקרה (ל"ת)לפעמים 30/07/2014 15:33הגב לתגובה זו
- 3.כל כך מדויק!!! (ל"ת)נמרה 30/07/2014 13:25הגב לתגובה זו
- אם קהל המטרה זה כיתה ה בנתיבות (ל"ת)אליט 30/07/2014 18:20הגב לתגובה זו
- 2.נדב 30/07/2014 12:40הגב לתגובה זויחצ מגעיל למודעות שעשו בפאואר פוינט
- 1.its also bad (ל"ת)not. 30/07/2014 12:20הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
