ליאו ברנט מתגייס לקרב ההסברה: "חושף" את חמאס בסדרת מודעות מעולה
לאחר
משרד הפרסום בחר "לחשוף את פניו האמיתיות של חמאס" ויוצא בסדרת מודעות שמציגה את השימוש שעושה חמאס באזרחים באיזורי קרבות, וכן השימוש הציני שלו במוסדות אזרחיים כמסווה לפעילות טרור. במודעות מוצגים אמבולנס, מסגד ובית ספר שמשמשים "גם" למען המטרה שלשמה הם קיימים אך בנוסף לוקחים חלק אקטיבי בלחימה.
בטקסט המופנה לקהילה הבינלאומית ומלווה את המודעות נכתב: "זה גם בית ספר/מסגד/אמבולנס אבל לא רק. בעזה זה משמש גם כמחסן תחמושת, מחסה לאנשי חמאס וכר פורה לשיגור טילים לעבר ישראל. חמאס עושה שימוש ציני במוסדות שמומנו על ידי האו"ם והופך אותם לאזורי קרבות בשירותו. ישראל אינה יורה על מטרות אזרחיות, כל עוד הן אכן כאלו".
קמפיין ההסברה שעשה המשרד בהתנדבות הוא גם הזדמנות ראשונה להבחין במגע ידו של סמנכ"ל הקריאייטיב הנכנס - תומר פולישוק - שמונה לתפקיד לפני כשבועיים והחליף את ערן בר יוחאי הפורש. על הארט אחראי זוהר לוי ועל מלאכת הקופי הופקד יורם בן ציון.
- 11.פרח קריאייטיב 31/07/2014 13:25הגב לתגובה זולא שופטים בקאן אלא אירופאים משם וגם אמריקאים....
- 10.לא מעורב במלחמה פה 30/07/2014 19:09הגב לתגובה זוכמה שנאה יש פה, תשמרו קצת לחמאס. בעולם זה מסר שחשוב שנשמיע
- 9.חיים 30/07/2014 18:37הגב לתגובה זומעביר את המסר בחדות. תפסיקו לקשקש.
- 8.oferdesade 30/07/2014 17:58הגב לתגובה זוknowing the "industry" they wont even say thankyou... let alone use it.
- 7.לא הבנתי, תלמדי איזה תיכון עשו את זה? (ל"ת)מלחמה ללא פרסומאים 30/07/2014 16:16הגב לתגובה זו
- 6.רועי 30/07/2014 15:55הגב לתגובה זואתה באמת חושב שזה טוב?
- ניר 31/07/2014 10:05הגב לתגובה זולא, לכולם פה יש שלושה חודשי חסד להוכיח את עצמם.
- 5.מת משעמום 30/07/2014 14:16הגב לתגובה זואלמנטים עם צל שונה ראינו כבר אלף פעם.
- 4.כחול 30/07/2014 13:53הגב לתגובה זואבל הפעם זה ממש סתמי...
- רק זה לא המקרה (ל"ת)לפעמים 30/07/2014 15:33הגב לתגובה זו
- 3.כל כך מדויק!!! (ל"ת)נמרה 30/07/2014 13:25הגב לתגובה זו
- אם קהל המטרה זה כיתה ה בנתיבות (ל"ת)אליט 30/07/2014 18:20הגב לתגובה זו
- 2.נדב 30/07/2014 12:40הגב לתגובה זויחצ מגעיל למודעות שעשו בפאואר פוינט
- 1.its also bad (ל"ת)not. 30/07/2014 12:20הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
