ליאו ברנט; It's also
צילום: יח"צ

ליאו ברנט מתגייס לקרב ההסברה: "חושף" את חמאס בסדרת מודעות מעולה

כמו חבריו לתעשייה גם 'ליאו ברנט' בניהולו של גיא קלנר תורם את תרומתו למערך ההסברה ומציג לעולם את השימוש של חמאס באוכלוסייה אזרחית
משה בנימין | (14)

לאחר ראובני פרידן, גליקמן נטלר סמסונוב, ברוקנר נטע יער , הסטודנטים לפרסום של ה-ACC ועוד - הגיע כעת תורו של משרד הפרסום ליאו ברנט לרתום את כישוריו ומשאביו לטובת מערך ההסברה של ישראל במלחמה על דעת הקהל בעולם.

משרד הפרסום בחר "לחשוף את פניו האמיתיות של חמאס" ויוצא בסדרת מודעות שמציגה את השימוש שעושה חמאס באזרחים באיזורי קרבות, וכן השימוש הציני שלו במוסדות אזרחיים כמסווה לפעילות טרור. במודעות מוצגים אמבולנס, מסגד ובית ספר שמשמשים "גם" למען המטרה שלשמה הם קיימים אך בנוסף לוקחים חלק אקטיבי בלחימה.

בטקסט המופנה לקהילה הבינלאומית ומלווה את המודעות נכתב: "זה גם בית ספר/מסגד/אמבולנס אבל לא רק. בעזה זה משמש גם כמחסן תחמושת, מחסה לאנשי חמאס וכר פורה לשיגור טילים לעבר ישראל. חמאס עושה שימוש ציני במוסדות שמומנו על ידי האו"ם והופך אותם לאזורי קרבות בשירותו. ישראל אינה יורה על מטרות אזרחיות, כל עוד הן אכן כאלו".

קמפיין ההסברה שעשה המשרד בהתנדבות הוא גם הזדמנות ראשונה להבחין במגע ידו של סמנכ"ל הקריאייטיב הנכנס - תומר פולישוק - שמונה לתפקיד לפני כשבועיים והחליף את ערן בר יוחאי הפורש. על הארט אחראי זוהר לוי ועל מלאכת הקופי הופקד יורם בן ציון.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    פרח קריאייטיב 31/07/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
    לא שופטים בקאן אלא אירופאים משם וגם אמריקאים....
  • 10.
    לא מעורב במלחמה פה 30/07/2014 19:09
    הגב לתגובה זו
    כמה שנאה יש פה, תשמרו קצת לחמאס. בעולם זה מסר שחשוב שנשמיע
  • 9.
    חיים 30/07/2014 18:37
    הגב לתגובה זו
    מעביר את המסר בחדות. תפסיקו לקשקש.
  • 8.
    oferdesade 30/07/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    knowing the "industry" they wont even say thankyou... let alone use it.
  • 7.
    לא הבנתי, תלמדי איזה תיכון עשו את זה? (ל"ת)
    מלחמה ללא פרסומאים 30/07/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רועי 30/07/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    אתה באמת חושב שזה טוב?
  • ניר 31/07/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    לא, לכולם פה יש שלושה חודשי חסד להוכיח את עצמם.
  • 5.
    מת משעמום 30/07/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    אלמנטים עם צל שונה ראינו כבר אלף פעם.
  • 4.
    כחול 30/07/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
    אבל הפעם זה ממש סתמי...
  • רק זה לא המקרה (ל"ת)
    לפעמים 30/07/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כל כך מדויק!!! (ל"ת)
    נמרה 30/07/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
  • אם קהל המטרה זה כיתה ה בנתיבות (ל"ת)
    אליט 30/07/2014 18:20
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נדב 30/07/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    יחצ מגעיל למודעות שעשו בפאואר פוינט
  • 1.
    its also bad (ל"ת)
    not. 30/07/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.