ליאו ברנט מתגייס לקרב ההסברה: "חושף" את חמאס בסדרת מודעות מעולה
לאחר
משרד הפרסום בחר "לחשוף את פניו האמיתיות של חמאס" ויוצא בסדרת מודעות שמציגה את השימוש שעושה חמאס באזרחים באיזורי קרבות, וכן השימוש הציני שלו במוסדות אזרחיים כמסווה לפעילות טרור. במודעות מוצגים אמבולנס, מסגד ובית ספר שמשמשים "גם" למען המטרה שלשמה הם קיימים אך בנוסף לוקחים חלק אקטיבי בלחימה.
בטקסט המופנה לקהילה הבינלאומית ומלווה את המודעות נכתב: "זה גם בית ספר/מסגד/אמבולנס אבל לא רק. בעזה זה משמש גם כמחסן תחמושת, מחסה לאנשי חמאס וכר פורה לשיגור טילים לעבר ישראל. חמאס עושה שימוש ציני במוסדות שמומנו על ידי האו"ם והופך אותם לאזורי קרבות בשירותו. ישראל אינה יורה על מטרות אזרחיות, כל עוד הן אכן כאלו".
קמפיין ההסברה שעשה המשרד בהתנדבות הוא גם הזדמנות ראשונה להבחין במגע ידו של סמנכ"ל הקריאייטיב הנכנס - תומר פולישוק - שמונה לתפקיד לפני כשבועיים והחליף את ערן בר יוחאי הפורש. על הארט אחראי זוהר לוי ועל מלאכת הקופי הופקד יורם בן ציון.
- 11.פרח קריאייטיב 31/07/2014 13:25הגב לתגובה זולא שופטים בקאן אלא אירופאים משם וגם אמריקאים....
- 10.לא מעורב במלחמה פה 30/07/2014 19:09הגב לתגובה זוכמה שנאה יש פה, תשמרו קצת לחמאס. בעולם זה מסר שחשוב שנשמיע
- 9.חיים 30/07/2014 18:37הגב לתגובה זומעביר את המסר בחדות. תפסיקו לקשקש.
- 8.oferdesade 30/07/2014 17:58הגב לתגובה זוknowing the "industry" they wont even say thankyou... let alone use it.
- 7.לא הבנתי, תלמדי איזה תיכון עשו את זה? (ל"ת)מלחמה ללא פרסומאים 30/07/2014 16:16הגב לתגובה זו
- 6.רועי 30/07/2014 15:55הגב לתגובה זואתה באמת חושב שזה טוב?
- ניר 31/07/2014 10:05הגב לתגובה זולא, לכולם פה יש שלושה חודשי חסד להוכיח את עצמם.
- 5.מת משעמום 30/07/2014 14:16הגב לתגובה זואלמנטים עם צל שונה ראינו כבר אלף פעם.
- 4.כחול 30/07/2014 13:53הגב לתגובה זואבל הפעם זה ממש סתמי...
- רק זה לא המקרה (ל"ת)לפעמים 30/07/2014 15:33הגב לתגובה זו
- 3.כל כך מדויק!!! (ל"ת)נמרה 30/07/2014 13:25הגב לתגובה זו
- אם קהל המטרה זה כיתה ה בנתיבות (ל"ת)אליט 30/07/2014 18:20הגב לתגובה זו
- 2.נדב 30/07/2014 12:40הגב לתגובה זויחצ מגעיל למודעות שעשו בפאואר פוינט
- 1.its also bad (ל"ת)not. 30/07/2014 12:20הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.