הישג לבאומן בר ריבנאי בתחרות הבינלאומית גולדן דראם
קמפיין "מי עדן 70%" זכה בפסלון כסף בתחרות; הקמפיין צולם במשך 3 ימים באירופה ומשתמש בטכניקה מיוחדת של סאונד המדמה שקשוק מים
קמפיין הפרסום של מי עדן - "70% מגופך הם מים" זכה בפסלון כסף בתחרות הבינלאומית היוקרתית GOLDEN DRUM, המתקיימת זו השנה ה-14.
הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, צולם במשך 3 ימים באירופה, ומשתמש בטכניקה מיוחדת של סאונד המדמה שקשוק מים.
הקמפיין ממשיך בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרלים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט. הסלוגן: "70% מהגוף שלך הם מים, איזה מים ממלאים אותך?", מציג את הרציונאל הפרסומי המחדד את חשיבות בחירת המים שצורך גוף האדם.