טומי הילפיגר מגיע לדיוטי פרי

המותג לגברים ישווק לראשונה בדיוטי פרי ספורט ג'יימס ריצ'רדסון; מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון ספורט צופה, כי היקף המכירות בשנה הראשונה צפוי להגיע לכ-650 אלף דולר
אפרת אדיר |

דיוטי פרי ספורט ג'יימס ריצ'רדסון מרחיבה את מגוון המותגים המוצעים בחנות ומכניסה, לראשונה, את מותג האופנה המוביל לגברים TOMMY HILFIGER (טומי הילפיגר).

אבי מרקוביץ, מנכ"ל ג''ימס ריצ'רדסון ספורט, צופה כי היקף המכירות בשנה הראשונה צפוי להגיע לכ-650 אלף דולר, בזכות האטרקטיביות של המותג והמחירים המוזלים בחנות, בפער של לפחות 20% ממחירי המותג בארץ. עוד לדברי מרקוביץ: "ג'יימס ריצ'רדסון ספורט פועלת להרחיב כמה שיותר את היריעה על מנת לאפשר לקהל הנוסעים את חווית הקניה הטובה ביותר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה