"מגה בעיר" מתחייבת למחירים הזולים ב-15% מהמתחרות
רשת הסופרמרקטים השכונתית מקבוצת רבוע כחול, "מגה בעיר", עולה בקמפיין פרסום חדש באמצעות שיטרית מדיה, המגבה את מסר החברה והתחייבותה למחירים הזולים ביותר.
הקמפיין עולה לשידור הערב (ה') בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, בערוצים 2, 10 ,9 ו-24 , ברדיו, בעיתונות ובשילוט בנקודות המכירה. לדברי החברה, הקמפיין מדגיש את נאמנות ומחויבות הרשת למחירים הזולים ביותר בעיר, לכן הוא עולה תחת המסר: "כל מה שתקנה - יצאת בזול!".
באוגוסט האחרון הוביל דודי וייסמן, מבעלי רבוע כחול, מהלך אסטרטגי חדשני בשוק הקמעונאות בישראל במסגרת, הוסבו 101 סניפים של רשת "סופרסנטר" לרשת "מגה בעיר", תוך התחייבות למחירים זולים ב-15% מהמוצעים ברשתות המתחרות בעיר ובסופרמרקטים השכונתיים.
לדברי אביטל גינסברג, מנכ"ל הפרסום בשטרית גרופ: "בעקבות הצלחת מהלך ההחדרה של "מגה בעיר", אנו יוצאים בקמפיין הטמעת ערכים ובו הבטחה צרכנית גורפת למחיר הנמוך ב-15% מכל הרשתות העירוניות".
עוד הוסיפה גינסברג, כי מאז השקת רשת "מגה בעיר" לפני חודשים ספורים, התעורר כל השוק לתחרות הפועלת לטובת הצרכנים. "מגה בעיר תמשיך להוביל ולהיות הזולה והטובה ביותר", ציינה גינסברג.