פיצה האט משיקה קמפיין חדש במשחקי היורוליג

הקמפיין עולה בהשקעה כוללת של מיליון וחצי שקל
אפרת אדיר |

פיצה האט משיקה קמפיין חדש במשחקי היורוליג 2007-2008, בעלות כוללת של מיליון וחצי שקל.

קמפיין החסויות ייחשף בסוף שבוע הקרוב בערוץ 10 וישודר במהלך כל עונת היורוליג. משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ אחראי על הפקת הקמפיין.

לדברי לארי לוין, סמנכ"לית השיווק של רשת פיצה האט: "כחברה מובילה אנחנו נערכים מראש לדרישה מוגברת בימי היורוליג. 22 סניפי פיצה האט, בכל רחבי הארץ, ערוכים לקבל את אלפי פניותיהם של חובבי הכדורסל המשובח עם הפיצות המעולות שלנו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה