אהרוני וגברי ממשיכים כפרזנטורים של המותג Fairy
פרוקטר אנד גמבל, יצרנית נוזל הכלים Fairy, מדווחת על צמצום הפער בשוק נוזלי הכלים, עם השקת המותג - מפער ממוצע של כ-10% בשנת 2006 - לפער של כ-% 5 בשנת 2007 (נילסן, ספטמבר 07).
בימים אלה חתמה החברה עם השף ישראל אהרוני והשחקן גברי בנאי חוזה להמשך העסקתם כפרזנטורים של מותג Fairy, זו השנה השנייה. השניים ישתכרו יחד כ-600 אלף שקל עבור הובלת הקמפיין.
הקמפיין החדש לנוזל הכלים Fairy עולה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי, במסגרתו יתארחו אהרוני וגברי לארוחת שישי בערב אצל משפחה ממוצא פולני. המסר של הקמפיין: "אמא צאי מהכלים".
דניאל שבתאי, מנהל חטיבת ניקיון הבית בפרוקטר אנד גמבל: "הבחירה שוב באהרוני וגברי נפלה לאור מחקרים שהראו כי אהרוני וגברי נתפסים בעיני קהל היעד הפוטנציאלי כדמויות אמינות, משפחתיות ונגישות, כאלה שניתן לבטוח בעצותיהם, והמייצגים את ערכי המותג- שמחה וכיף".
הקמפיין הקודם ל-Fairy עם המשפחה הגרוזינית תפס כפרסומת הזכורה ביותר בקטגוריה, עם 62% זכירות. בנוסף, 38% מהצרכנים ידעו לשייך את הפרסומת של גברי ואהרוני למותג פיירי.
פרוקטר אנד גמבל נכנסה לקטגורית נוזלי הכלים בשנת 2002 עם המותג Fairy והצליחה לצמוח לרמה של כ-30% נתח שוק כספי. שוק נוזלי הכלים בישראל מגלגל בשנה כ-67 מיליון שקל וישראל הנה בין המובילות בתחום זה אחרי ארה"ב וגרמניה מבחינת הצריכה לנפש. שחקנים נוספים בשוק הם: פלמוליב -34.9%, סנו עם כ-8.6% וסוד - 8% (נילסן, נתח שוק כספי, מצטבר שנתי, ספטמבר 07).