גידול של 10% במכירות היין והמשקאות החריפים בחג

בהשוואה למכירות ראש השנה האחרון. על פי נתוני חטיבת המשקאות החריפים שבאיגוד לשכות המסחר, יסתכמו המכירות בכ-250 מיליון שקל בתקופת החג
שרות Bizportal |

מכירות היין והמשקאות החריפים בתקופת חג פסח תגענה לכ- 250 מיליון שקל, גידול של כ-10% ממכירות ראש השנה האחרון. כך עולה מנתוני חטיבת המשקאות החריפים שבאיגוד לשכות המסחר. לדברי דן ליאור, מנכ"ל החברה הסקוטית וחבר בחטיבת המשקאות האלכוהוליים באיגוד, המכירות לקראת החג הקרב מאופיינות בגידול במכירת יינות ישראלים מיקבים בינוניים. לדבריו, הייחוד ביקבים הבינוניים הוא שהם מייצרים יינות באיכות גבוהה וממגוון של ענבים מסוגים שונים. זאת בדומה לרמה של יקבי בוטיק, אך בניגוד ליקבי בוטיק, היקבים הבינוניים מוכרים אותם במחירים סבירים - טווח המחירים נע מ-30 עד 130 שקל לבקבוק יין. לדברי ליאור, על אף הדרישה הטבעית ליינות כשרים בחג, ישנה עליה של כ-15% בצריכת יינות מתוצרת חוץ. "הדרישה היא בעיקר לייבוא של יינות העשויים מסוגי ענבים הנדירים בארץ". לאור פגיעות של עברייני קניין רוחני בענף המשקאות החריפים, ליאור הפנה בקשה מיוחדת לצרכן הישראלי הרוכש משקאות חריפים: "יש להקפיד לקנות רק בחנויות מוכרות בכדי להימנע מזיופים ומנזקים בריאותיים, כמו כן יש לוודא שהסחורה מקורית ושיש תווית מסודרת ומפורטת עם פרטי היבואן והיצרן".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה