"קבוצת שפע" תספק לאל-על מנות חורף ב-6 מיליון שקל

תפריט החורף החדש, שיוגש במחלקת התיירים של טיסות אל-על, כולל מגוון מנות חדשות תחת הסלוגן "קר בחוץ-חם בלב". מנות גורמה ייחודיות, המעבירות את חווית החורף הישראלי גם אל תחומי המטוס
ליאור גוטליב |

"קבוצת שפע", המתמחה בשירותי מזון ופתרונות ניהול, נבחרה לספק את תפריט החורף החדש של חברת אל-על. פעילות זו מוערכת בכ-6 מיליוני שקלים. התפריט פותח על ידי מיטב מומחי חברת אל שף, מקבוצת שפע, המתמחה באספקת שירות ומזון לחברות תעופה (קלמ, ישראייר, אליטליה, אייר פרנס ורבים אחרים), ובליווי קולינארי של מומחי קונצרן המזון הבינלאומי "סודקסו", עמו שותפה הקבוצה.

תפריט החורף החדש, שיוגש במחלקת התיירים של טיסות "אל על", כולל מגוון "מנות חורף" חדשות תחת הסלוגן "קר בחוץ-חם בלב". התפריט מיישם תוצאות משובי לקוחות וסקרי שביעות רצון, באופן העונה על העדפות הטעם של הנוסעים.

התפריט כולל מנות גורמה ייחודיות, המעבירות את חווית החורף הישראלי גם אל תחומי המטוס, ומקנות אוירה של בית לנוסעים מחוץ לגבולות הארץ ואליה.

"שפע" עושה מאמץ מתמיד לשמור על רמת שירות גבוהה ללקוחותיה וכחלק מכך פועלת להתחדשות ורענון תפריטיה בתחומים השונים, בהתאם לעונות השנה, חגים, מועדים ואירועים שונים, כך מסר יעקב עטר, מנכ"ל אל שף מקבוצת שפע.

עטר הוסיף, כי "הנהגת תפריט החורף החדש, מהווה ביטוי למדיניות זו של הקבוצה, תוך שימת דגש על מנות איכותיות ומזינות מחד ושמירה על רף קולינארי בעל נופך חורפי, שלא היה מבייש כל מסעדת גורמה מאידך".

היקף המכירות של קבוצת שפע הגיע בשנת 2004 לכ-200 מיליון שקל. בין לקוחותיה של הקבוצה נמנים: רפא"ל תעשיות ביטחוניות, כ.צ.ט תעשיות כימיות, אל-על, אייר פראנס, KLM, אליטליה, חברת החשמל, בנק הפועלים, חברת ביטוח מגדל, חברת ביטוח אבנר, משרד הביטחון, משרד החוץ, מחנה צריפין, חיל האוויר, וינגייט ורשת בתי דיור מוגן משען.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה