נטפליקס
צילום: אתר נטפליקס

נטפליקס תחשוף את הרייטינג האמיתי בכל המדינה

צעד נוסף של נטפליקס אל עבר שקיפות: פיצ'ר חדש בשירות הסטרימינג של החברה יציג את עשרת הסרטים והתוכניות הפופולריים ביותר בכל מדינה. הרשימה תתעדכן מדי יום
אייס | (2)

עוד חידוש בנטפליקס: שירות הסטרימינג הפופולרי, שלא מרבה לפרט על הרייטינג של תוכניות והסרטים, מתקרב צעד נוסף אל עבר שקיפות. לפי הודעת החברה שפורסמה אמש (ב'), נטפליקס בוחנת כבר כחצי שנה את הצגת התכנים הפופולריים ביותר במקסיקו ובבריטניה. כעת, פיצ'ר חדש בשירות הסטרימינג של החברה יציג את עשרת הסרטים והתוכניות הפופולריים ביותר, והרשימה תתעדכן בכל יום. 

"מנויים בשתי המדינות חשבו שזה שימושי, ולכן אנחנו מקדמים את זה אפילו יותר", כתב קמרון ג'ונסון, האחראי על חדשנות המוצר בנטפליקס, בפוסט שפורסם בבלוג של החברה.

האלגוריתם של נטפליקס אמור אמנם להקל על לקוחות למצוא תכנים שמעניינים אותם, אבל מגוון האפשרויות המבלבל מעמיס מדי על חלק מהצופים. משתמשים מבזבזים בדרך כלל זמן רב רק על חיפוש תוכן מתאים לפני שהם מחליטים במה לצפות. עכשיו, בעזרת רשימת התכנים הפופולריים ביותר, יוכלו המשתמשים לבחור בקלות רבה יותר במה לצפות.

נטפליקס, החברה המפעילה את שירות הסטרימינג למנויים הגדול בעולם, גרמה לתסכול בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה מאחר שלא חשפה את נתוני הצפייה בתכנים. בניגוד לטלוויזיה מסורתית, נטפליקס לא פרסמה את נתוני הצפיות, ומעריצים רבים היו צריכים רק לנחש למה תכנים אהובים עליהם מבוטלים או מוסרים מהשירות.

דיסני + בדרך: מה כולל שירות הסטרימינג שכובש את אמריקה?

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    דירה=קורת גג 26/02/2020 11:17
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
  • 1.
    אנונימית 25/02/2020 11:49
    הגב לתגובה זו
    מה נישמע זה מהמחשב בבית ספר!! שזר אשדוד 20 2 25
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.