איפה המוג'ו? הדמיון המפתיע בין לוגו של יקבי כרמל ללוגו קנדי
לקראת השנה האזרחית החדשה השיקה יקבי כרמל סדרת יינות מבעבעים בשם SPARKLING MOJO. הסדרה החדשה מהווה המשך לסדרת יינות מוג'ו שהשיקה החברה בקיץ תחת הסלוגן "יין בקטע אחר". אבל האם לוגו המותג נוצר דווקא בקטע מאוד דומה - בעיקר ללוגו הערוץ הקנדי Watchmojo?
בקבוק הסדרה שהושק בקיץ כלל לוגו "סמיילי" וצבעים דומים לאלה של הערוץ הקנדי:
בקבוק מסדרת מוג'ו. צילום מסך מאתר יקבי כרמל
לוגו הערוץ הקנדי. צילום מסך מתוך אתר הערוץ
הנראות של הלוגו בסדרת המבעבעים החדשה של מוג'ו, שהושקה לקראת אירועי השנה האזרחית החדשה, כבר התרחקה מזו של הערוץ הקנדי, עם פלטת צבעים שונה. כשנשאלה החברה על הנושא, היא מסרה כי "שם הסדרה החדשה שהשקנו הינה 'כרמל ספרקלינג מוג'ו'. mojo הינו מונח גנרי (בדומה ל-FOMO ואחרים), אנו מודעים כי קיימים קווי דמיון לצד קווי שוני בין הלוגו שלנו לבין של אחרים וגאים בתווית המקומית והייחודית המלווה את סדרת היינות שלנו".
- לפני שבכלל טועמים - איזה טיפוס יין אתם?
- סדנאת קוקטיילים של זיו מנור- אל תוותרו לעצמכם על ההנאה הזו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.שמתם לב פעם ללוגו של יופלה ושל yelp? (ל"ת)טל 06/01/2020 00:38הגב לתגובה זו
- 3.המבקר 05/01/2020 18:03הגב לתגובה זוכמו כל דבר שעושים ביקבי כרמל שוב חיפשו שם פתרונות מהירים בגודל, חבורה של חובבנים שמבישים את המשכורת שהם מקבלים
- 2.וואו איזה תגובה. הוא אשכרה גאה "בתווית הייחודית" (ל"ת)ירחמיאל 05/01/2020 12:19הגב לתגובה זו
- 1.במה אתם גאים בדיוק? (ל"ת)מביך 05/01/2020 11:04הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.