מייסד ומנכ"ל Vinopo מייעץ לגבי רכישת מקרר יין
אבישי פופוביץ מייסד ומנכ"ל חברת Vinopo, המתמחה בשימור והגשה של יין, הינו איש יין ותיק, יינן ובעל יקב. בראיון עמו הוא מפרט את הדגשים בבחירת מקרר יין המתאים ביותר עבורכם.
מדוע כדאי לרכוש מקרר יין?
"על מנת שהיין ישתמר ואף ישתבח עם השנים, עליו להישמר בתנאים אופטימליים, אחרת איכותו תיפגע. למשל, בקיץ הישראלי בו הטמפרטורות מגיעות ל-30 מעלות ויותר, יינות שאינן מאוחסנים במקרר יין לא יישמרו.
מקרר יין יוצר את התנאים האופטימליים בזכות:
- טמפרטורה נכונה ויציבה, הנעה בסביבות ה-15 מעלות.
- תנאי לחות של 60 אחוז ומעלה.
- סביבה שקטה וחשוכה, המוגנת מקרינת שמש ומקרני אולטרה סגול.
- שמירה על בקבוק היין במצב שכיבה, האופטימלי עבורו."
מה הם השיקולים בבחירת מקרר יין?
"גודל - בחירת גודל מקרר היין תלויה בכמות בקבוקי היין שאתם נוהגים לאחסן בבית. מומלץ להוסיף לחישוב הכולל מרווח של 30 אחוז, בהנחה שכמות הבקבוקים תגדל עם הזמן.
- למה מלצרים לא משלמים מס מלא והאם שי אהרונוביץ יצליח לגבות מהם מס אמת?
- 10 כללי הזהב לרכישת דירה חדשה למגורים או להשקעה בישראל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מיקום מקרר היין - מכיוון שמקרר יין הוא מוצר בעל מראה מרשים, ניתן להציבו כפריט ריהוט בסלון או במטבח, המאפשר נגישות מרבית.
תקציב - ככל שהתקציב גדל כך תוכלו לבחור מקרר יין משוכלל וגדול יותר, בהתאם לצרכים שלכם."
אילו סוגי מקררי יין אתם מייבאים?
"Vinopo הוא מותג מוביל, המייבא ומשווק מקררי יין איכותיים בטכנולוגיה מתקדמת.
מבחר מקררי היין שלנו קיים בכל קשת הגדלים: החל ממקררי יין קטנים, המיועדים לחובב היין המתחיל או למשרד ומכילים 12 בקבוקים ועד למקררי יין גדולים, המיועדים לאספן היין המקצועי, ליקב או למסעדה ומכילים עד 200 בקבוקים."
היכן ניתן לאחסן את מקרר היין?
"לצד הפונקציונליות שלו, מקרר יין הוא פריט דקורטיבי, ייצוגי ומעוצב, בעל דלת שקופה ומדפי עץ, המוצג לרוב בחלל מרכזי בסלון או בפינת האוכל. ניתן כמובן לאחסן את מקרר היין גם במזווה או במחסן.
טרנד שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, בארץ ובעולם, הוא שילוב מקרר היין במטבח - מתחת לשיש, בתוך האי או כמקרר יין אינטגרלי, המובנה בתוך ארון המטבח. מכיוון שזיהינו את התחזקות המגמה הזו, אנו מציעים מבחר של מקררי יין אינטגרליים מתקדמים, העונים לדרישות טכניות מיוחדות בכל הקשור לאוורור ולפונקציות נוספות."
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
מה הם היתרונות של מקררי היין של Vinopo?
"איכות גבוהה - המוצרים האיכותיים של המותג מספקים ללקוחות מקסימום תמורה למחיר.
מבחר המוצרים גדול ומגוון - המספק מענה לכל תקציב וצורך של הלקוח.
רכישה מהירה ופשוטה - מקררי היין שלנו זמינים לאספקה מידית:
- באולם התצוגה המרווח והמקצועי.
- באמצעות האתר, הכולל שלל הסברים, טיפים והדרכות מפורטות לגבי המוצרים, המגיעים ללקוח במשלוח עד הבית.
- באמצעות משווקים מורשים בחנויות יין, יקבים או חנויות חשמל.
ייעוץ וליווי ללקוח - רכישת מקרר יין, בשונה ממקרר רגיל, דורשת הבנה והיכרות עם הניואנסים הקטנים. אנו מספקים ללקוחות ליווי מקצועי המבוסס על ידע וניסיון רב, הן בשלב הרכישה והן לאחריו."
איזה טיפ תוכל לתת לגבי אחסון במקרר היין?
"שאלה שאני נתקל בה רבות היא: איך מסתדר האחסון של יין לבן ואדום במקרר יין אחד, מבחינת הטמפרטורה?
התשובה היא שמקרר היין נועד לשימור והשבחת כל סוגי היין, בטמפרטורה של כ-15 מעלות. ההבדל בטמפרטורות של יין לבן ואדום הוא בהגשה: את בקבוק היין אדום שאתם עומדים להגיש, יש להוציא לשהייה של כמה דקות בטמפרטורת החדר ואילו את בקבוק היין הלבן, יש להעביר לכמה דקות למקרר רגיל או למקפיא, להורדת הטמפרטורה ל-8-10 מעלות."
מה הוא ה"אני מאמין" שלך?
"כאיש יין, מעבר לצד העסקי, חשוב לי לפעול לטיפוח וקידום תרבות היין בישראל ולתת מענה מקצועי הן לחובבים מתחילים והן למתקדמים בתחום."

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.76% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.76% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
