בחסות מכבי: זכייה בזהב ל-P&G ישראל בפסטיבל המדיה
פרוקטר אנד גמבל ישראל עושה זאת שוב, שנה שנייה ברציפות, עם זכייה מרשימה בפסטיבל המדיה ברומא, רגע לפני פסטיבל הפרסום בקאן. מתוך 5 הפינליסטים שלה שהעפילו לשלב הגמר של התחרות, המהלך של מותג השמפו 'הד אנד שולדרס' שנעשה בשיתוף פעולה עם קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב ונערך בזמן המשחק בהשתתפות האוהדים הוא זה שזכה בזהב, בקטגוריית "השימוש הטוב ביותר בנותן חסות".
לדברי אופיר גוטמן, מנכ"ל P&G ישראל: "זוהי שנה שנייה שבה המותג הד אנד שולדרס זוכה במדלית זהב. בשנה שעברה היה זה "100% נקי מחמץ. 100% נקי מקשקשים" ושמחנו לראות שזכייה זו ניבאה גם את הזכייה בפסטיבל קאן שם זכה המותג במדליית זהב. לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה זו בהחלט גאווה גדולה – גם עבור הצוות המוכשר של פרוקטר אנד גמבל בישראל וגם עבור השותפים שלנו לעשייה היצירתית בהם מדיהקום , גבי אטל ובאומן בר ריבנאי . בתחרות מתחרים צוותי שיווק מעשרות מדינות בעולם ואני שמח שמישראל יוצאים גם מהלכים פורצי דרך בתחום השיווק והפרסום. היעד הבא שלנו הוא פסטיבל קאן וגם השנה אנו מקווים שזכייה בפסטיבל המדיה העולמי תנבא את המדליה בפסטיבל קאן".
כאמור, מאחורי המהלך עומדים גבי אטל ומשרדו - WHY WORRY - לשעבר מנכ"ל זניט מדיה שטיפל בתקציב המדיה של פרוקטר כשזה היה בזניט, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, וחברת רכש המדיה הנוכחית שמטפלת בפרוקטר, מדיהקום, מקבוצת אדלר חומסקי.
בפרוקטר מציינים עוד: "הקמפיין שלנו הושק במהלך המשחק הקריטי ביותר של עונת הכדורסל של מכבי תל אביב - חצי גמר הפלייאוף. הזירה הייתה עמוסה בלמעלה מ-10,000 מעריצים נרגשים, שכל אחד מהם קיבל עם כניסתו לאולם, כובע של מכבי בחסות H&S. בחלקו הפנימי של הכובע שובץ אותו פס לבדיקה עצמית של קשקשים וכאשר הקריין ביקש מכולם להסיר את הכובעים שלהם ולהסתכל פנימה הם הבינו שזו בעצם בדיקה עצמית לקשקשים, ועבור רבים זה היה עימות ראשון עם הנושא. אותו רגע אינטימי במסגרת אירוע ציבורי ששודר בטלוויזיה יצר תוכן אורגני חיובי של שיתופיות במדיה חברתית מצד הקהל".

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.