פרויקט בסימן 'צוק איתן': צפו בקמפיין המיוחד של תלמידי ACC - עבור אייס
על רקע מבצע צוק איתן ובמסגרת המאבק האינסופי על דעת הקהל העולמית, תלמידי במסלול הקופירייטינג של מכללת ACC תרצה גרנות בניהולו של מיכאל גורי ותלמידי מסלול הארט דיירקשן בניהולו של דוד אביטל, לקחו יוזמה והפיקו עבור אייס סדרת מודעות פרסום למען הסברת הצד הישראלי.
בנוסף להסברה עבור קהל היעד הבינ"ל, חלק מהסטודנטים בחרו לעסוק בסוגיה לא פחות מהותית שדורשת תשומת לב - הנמכת להבות הוויכוח בין שמאל לימין בתוככי המדינה.
לדברי מיכאל גורי, "בריף ההסברה הוא לא איזה נושא אקדמי רחוק, הוא נוגע אישית לכל התלמידים, שחלקם אף קצינים וחיילים קרביים המגויסים כרגע בצו 8 ואנחנו מאוד דואגים להם. המעורבות האישית, שהיא בדרך כלל משהו שאנשי קריאייטיב נמנעים ממנו, יצרה רעיונות שקודם כל באו 'מהבטן' של התלמידים, ורק אחר כך עברו דיוק וזיקוק, כדי שהמסרים לא ישכנעו רק את המשוכנעים, אלא גם יעבירו חומר למחשבה לצעירים וצעירות בעולם שלא מבינים מול מה ישראל מתמודדת".
סדרת המודעות שפונה לעולם
והסדרה שנועדה לפייס אותנו, בתוך ישראל
- 9.טילים רצית לחמאס פנית (ל"ת)המודעה השולתתתת 29/07/2014 09:37הגב לתגובה זו
- 8.איתמר 27/07/2014 23:59הגב לתגובה זובמודעה של הבקבוק, ויש לכם מודעה מבריקה.
- 7.זה של כתה ו׳ מגמת פרסום? יפה (ל"ת)מד מן 27/07/2014 23:45הגב לתגובה זו
- (ל"ת)ואתה בן אדם סוג ז' 28/07/2014 14:50הגב לתגובה זו
- 6.מיכאל גורי 27/07/2014 22:33הגב לתגובה זותודה על ההערות הנכונות המתייחסות לטעויות ההגהה באנגלית. העבודות נמשכו בטעות מתוך תיקיית סקיצות ולא מתוך תיקיית מודעות סופיות שעברו הגהה. מדובר בטעות אנוש מקצועית שנעשה הכל כדי שלא תחזור על עצמה. אני לוקח עליה אחריות מלאה לכך. זו בשום אופן לא אשמת התלמידים המוכשרים שלנו. אני מתנצל בפני הגולשים על עוגמת הנפש. ושוב, תודה על הביקורת.
- 5.בלה 27/07/2014 20:59הגב לתגובה זואהבתי את של טלי שירום עם פסל החירות חזק ושל כולם גם יפה מאד
- 4.תרצה בדימוס 27/07/2014 16:50הגב לתגובה זולעומת הזבל שנערם לאחרונה על קירות ACC, זה סביר... אפילו סביר פלוס! יש אפילו כמה מעולים. כל הכבוד!
- 3.אם זה לא השפת אם שלכם - אל תכתבו קופי באנגלית (ל"ת)אמריקקית 27/07/2014 16:10הגב לתגובה זו
- אחד שיודע עברית 27/07/2014 22:06הגב לתגובה זואם זו לא שפת האם ולא כפי שכתבת בור ועם הספר
- 2.אבשלום קור 27/07/2014 15:27הגב לתגובה זומודעה, יפה ככל שתהיה, פשוט מבאסת אם היא מכילה שגיאות כתיב/דקדוק/הגהה. המינימום שתלמידי ACC יכלו לעשות אחרי שישבו והשקיעו בחלק הויזואלי, היה להעביר את הקופי אצל דובר אנגלית שיוודא שהם לא מביכים את עצמם (ואותנו, כי אלו מודעות הסברה עבור המדינה). כרגע זה קצת מביך...
- 1.נועה 27/07/2014 15:15הגב לתגובה זוחבל שבחלק מהמודעות האנגלית לא נכונה.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
