מיוחד

פרויקט בסימן 'צוק איתן': צפו בקמפיין המיוחד של תלמידי ACC - עבור אייס

תלמידי המכללה למקצועות הפרסום יצרו מודעות כדי להסביר לעולם את הצד הישראלי. גם הוויכוח בתוך הציבוריות הישראלית בא לידי ביטוי. צפו
משה בנימין | (11)

על רקע מבצע צוק איתן ובמסגרת המאבק האינסופי על דעת הקהל העולמית, תלמידי במסלול הקופירייטינג של מכללת ACC תרצה גרנות בניהולו של מיכאל גורי ותלמידי מסלול הארט דיירקשן בניהולו של דוד אביטל, לקחו יוזמה והפיקו עבור אייס סדרת מודעות פרסום למען הסברת הצד הישראלי.

בנוסף להסברה עבור קהל היעד הבינ"ל, חלק מהסטודנטים בחרו לעסוק בסוגיה לא פחות מהותית שדורשת תשומת לב - הנמכת להבות הוויכוח בין שמאל לימין בתוככי המדינה.

לדברי מיכאל גורי, "בריף ההסברה הוא לא איזה נושא אקדמי רחוק, הוא נוגע אישית לכל התלמידים, שחלקם אף קצינים וחיילים קרביים המגויסים כרגע בצו 8 ואנחנו מאוד דואגים להם. המעורבות האישית, שהיא בדרך כלל משהו שאנשי קריאייטיב נמנעים ממנו, יצרה רעיונות שקודם כל באו 'מהבטן' של התלמידים, ורק אחר כך עברו דיוק וזיקוק, כדי שהמסרים לא ישכנעו רק את המשוכנעים, אלא גם יעבירו חומר למחשבה לצעירים וצעירות בעולם שלא מבינים מול מה ישראל מתמודדת".

סדרת המודעות שפונה לעולם

והסדרה שנועדה לפייס אותנו, בתוך ישראל

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    טילים רצית לחמאס פנית (ל"ת)
    המודעה השולתתתת 29/07/2014 09:37
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    איתמר 27/07/2014 23:59
    הגב לתגובה זו
    במודעה של הבקבוק, ויש לכם מודעה מבריקה.
  • 7.
    זה של כתה ו׳ מגמת פרסום? יפה (ל"ת)
    מד מן 27/07/2014 23:45
    הגב לתגובה זו
  • (ל"ת)
    ואתה בן אדם סוג ז' 28/07/2014 14:50
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מיכאל גורי 27/07/2014 22:33
    הגב לתגובה זו
    תודה על ההערות הנכונות המתייחסות לטעויות ההגהה באנגלית. העבודות נמשכו בטעות מתוך תיקיית סקיצות ולא מתוך תיקיית מודעות סופיות שעברו הגהה. מדובר בטעות אנוש מקצועית שנעשה הכל כדי שלא תחזור על עצמה. אני לוקח עליה אחריות מלאה לכך. זו בשום אופן לא אשמת התלמידים המוכשרים שלנו. אני מתנצל בפני הגולשים על עוגמת הנפש. ושוב, תודה על הביקורת.
  • 5.
    בלה 27/07/2014 20:59
    הגב לתגובה זו
    אהבתי את של טלי שירום עם פסל החירות חזק ושל כולם גם יפה מאד
  • 4.
    תרצה בדימוס 27/07/2014 16:50
    הגב לתגובה זו
    לעומת הזבל שנערם לאחרונה על קירות ACC, זה סביר... אפילו סביר פלוס! יש אפילו כמה מעולים. כל הכבוד!
  • 3.
    אם זה לא השפת אם שלכם - אל תכתבו קופי באנגלית (ל"ת)
    אמריקקית 27/07/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
  • אחד שיודע עברית 27/07/2014 22:06
    הגב לתגובה זו
    אם זו לא שפת האם ולא כפי שכתבת בור ועם הספר
  • 2.
    אבשלום קור 27/07/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    מודעה, יפה ככל שתהיה, פשוט מבאסת אם היא מכילה שגיאות כתיב/דקדוק/הגהה. המינימום שתלמידי ACC יכלו לעשות אחרי שישבו והשקיעו בחלק הויזואלי, היה להעביר את הקופי אצל דובר אנגלית שיוודא שהם לא מביכים את עצמם (ואותנו, כי אלו מודעות הסברה עבור המדינה). כרגע זה קצת מביך...
  • 1.
    נועה 27/07/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    חבל שבחלק מהמודעות האנגלית לא נכונה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.