לא בחינם: הבריף ייצא לפועל? 'רפיד' תשלם לתלמידים של בי"ס 'תרצה גרנות'

בשונה משת"פים בין לקוחות לסטודנטים לפרסום במוסדות אחרים, 'רפיד' תעבוד עם תלמידי הקופי של 'תרצה גרנות' על בסיס שבועי ותתגמל כספית
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה רפיד תרצה גרנות

מכללת ACC תרצה גרנות וחברת שילוט החוצות רפיד ויז'ן מציגים שלב חדש בקשר שבין סטודנטים לפרסום ולקוחות מ"העולם האמיתי". שיתוף פעולה חדש בין 2 הגופים יאפשר לסטודנטים במסלול הקופירייטינג-ארט דיירקשן של המכללה לעבוד על בריפים "אמיתיים" של לקוחות בחברת רפיד, עם הבטחה לתגמול כספי, במידה שאחת מהעבודות של הסטודנטים תאושר לפרסום על ידי הלקוח.

במסגרת שיתוף הפעולה, אשר ימשך כשנה, תעביר חברת רפיד ויז'ן, אחת לשבוע, בריף של לקוח החברה למכללת ACC. הסטודנטים יעבדו על הבריף בליווי מרצי המכללה ויציגו את עבודותיהם לצוות מקצועי של חברת רפיד ויז'ן, אשר יבחר את העבודות המתאימות ביותר וישלבן במתווה האסטרטגי שיוצג ללקוח. במידה והלקוח ישלב בקמפיין תוצרים של הסטודנטים, יתוגמלו הסטודנטים בתגמול כספי. שיתוף הפעולה יתמקד בזווית האינטראקטיבית של שילוב מדיות ומטרותיו לחבר את חברת רפיד ויז'ן לכישרונות הצעירים בעולם הקריאייטיב ובו בזמן להעניק לסטודנטים ניסיון מעשי.

יש לציין כי שיתוף הפעולה נחשב לחריג בנוף לימודי הפרסום בישראל. עד עכשיו היה נהוג ומקובל שסטודנטים עובדים על פרויקט גמר עבור לקוח כלשהו מהמשק הישראלי, מציגים לפניו את מרכולתם, אך ללא הבטחה לתגמול כספי כלשהו.

יוסי ירקוני, מנכ"ל רפיד ויז'ן: "רפיד ויז'ן מרחיבה את סל המוצרים המוצעים ללקוחותיה מתוך מטרה להוביל את ענף פרסום החוצות בכל האמור לחדשנות, חיבור לממשקי מובייל ואינטראקטיב. לכן, אנו מחפשים באופן תמידי את המוחות הקריאטיביים של מחר. עבורנו, השת"פ מהווה פוטנציאל לגיוס והרחבת אופקים. עבור הסטודנטים, מהווה השת"פ הזדמנות לעבודה מעשית ופיתוח תיק עבודות, שיעניקו להם יתרון בשוק העבודה. אנו בטוחים שהתוצרים היצירתיים של שיתוף הפעולה הזה ילהיבו אותנו ואת לקוחותינו".

מתן גרנות, מנכ"ל מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות: "אנו שמחים לתת לסטודנטים שלנו הזדמנות לעבוד ממש כמו במשרד פרסום כצוותים של קופי וארט ממש כמו בחיים האמיתיים עם לקוח אמיתי".

רפיד ויז'ן פרסום חוצות הוקמה בשנת 1989 ומאז נחשבת לאחת השחקניות המובילות בקטגורית פרסום החוצות בישראל. החברה נמצאת בבעלות ציבורית ונשלטת ע"י חברת הכשרת הישוב בע"מ. רפיד ויז'ן מפעילה כיום מגוון פלטפורמות לפרסום חוצות, הכוללים מעל ל-1000 שלטי חוצות (בילבורדס) בפריסה ארצית, וכ- 3000 מתקני פרסום מוארים, טלוויזיית חוצות, גשרים ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    למד. הפנים. הבין 21/03/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    .
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.