לא בחינם: הבריף ייצא לפועל? 'רפיד' תשלם לתלמידים של בי"ס 'תרצה גרנות'

בשונה משת"פים בין לקוחות לסטודנטים לפרסום במוסדות אחרים, 'רפיד' תעבוד עם תלמידי הקופי של 'תרצה גרנות' על בסיס שבועי ותתגמל כספית
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה רפיד תרצה גרנות

מכללת ACC תרצה גרנות וחברת שילוט החוצות רפיד ויז'ן מציגים שלב חדש בקשר שבין סטודנטים לפרסום ולקוחות מ"העולם האמיתי". שיתוף פעולה חדש בין 2 הגופים יאפשר לסטודנטים במסלול הקופירייטינג-ארט דיירקשן של המכללה לעבוד על בריפים "אמיתיים" של לקוחות בחברת רפיד, עם הבטחה לתגמול כספי, במידה שאחת מהעבודות של הסטודנטים תאושר לפרסום על ידי הלקוח.

במסגרת שיתוף הפעולה, אשר ימשך כשנה, תעביר חברת רפיד ויז'ן, אחת לשבוע, בריף של לקוח החברה למכללת ACC. הסטודנטים יעבדו על הבריף בליווי מרצי המכללה ויציגו את עבודותיהם לצוות מקצועי של חברת רפיד ויז'ן, אשר יבחר את העבודות המתאימות ביותר וישלבן במתווה האסטרטגי שיוצג ללקוח. במידה והלקוח ישלב בקמפיין תוצרים של הסטודנטים, יתוגמלו הסטודנטים בתגמול כספי. שיתוף הפעולה יתמקד בזווית האינטראקטיבית של שילוב מדיות ומטרותיו לחבר את חברת רפיד ויז'ן לכישרונות הצעירים בעולם הקריאייטיב ובו בזמן להעניק לסטודנטים ניסיון מעשי.

יש לציין כי שיתוף הפעולה נחשב לחריג בנוף לימודי הפרסום בישראל. עד עכשיו היה נהוג ומקובל שסטודנטים עובדים על פרויקט גמר עבור לקוח כלשהו מהמשק הישראלי, מציגים לפניו את מרכולתם, אך ללא הבטחה לתגמול כספי כלשהו.

יוסי ירקוני, מנכ"ל רפיד ויז'ן: "רפיד ויז'ן מרחיבה את סל המוצרים המוצעים ללקוחותיה מתוך מטרה להוביל את ענף פרסום החוצות בכל האמור לחדשנות, חיבור לממשקי מובייל ואינטראקטיב. לכן, אנו מחפשים באופן תמידי את המוחות הקריאטיביים של מחר. עבורנו, השת"פ מהווה פוטנציאל לגיוס והרחבת אופקים. עבור הסטודנטים, מהווה השת"פ הזדמנות לעבודה מעשית ופיתוח תיק עבודות, שיעניקו להם יתרון בשוק העבודה. אנו בטוחים שהתוצרים היצירתיים של שיתוף הפעולה הזה ילהיבו אותנו ואת לקוחותינו".

מתן גרנות, מנכ"ל מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות: "אנו שמחים לתת לסטודנטים שלנו הזדמנות לעבוד ממש כמו במשרד פרסום כצוותים של קופי וארט ממש כמו בחיים האמיתיים עם לקוח אמיתי".

רפיד ויז'ן פרסום חוצות הוקמה בשנת 1989 ומאז נחשבת לאחת השחקניות המובילות בקטגורית פרסום החוצות בישראל. החברה נמצאת בבעלות ציבורית ונשלטת ע"י חברת הכשרת הישוב בע"מ. רפיד ויז'ן מפעילה כיום מגוון פלטפורמות לפרסום חוצות, הכוללים מעל ל-1000 שלטי חוצות (בילבורדס) בפריסה ארצית, וכ- 3000 מתקני פרסום מוארים, טלוויזיית חוצות, גשרים ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    למד. הפנים. הבין 21/03/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    .
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.