ערוץ 14
צילום: יחצ
רייטינג

חדשות 14 חזרה למקום השני; חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים

המאבק על המקום השני במהדורות החדשות ממשיך להיות צמוד כאשר ערוץ 14 עוקפת בחזרה את 13; חתונה ממבט ראשון ממשיכה לשלוט בפריים טיים עם רייטינג שגבוה כמעט פי 2 מהמקום השני

רוי שיינמן | (12)
נושאים בכתבה רייטינג חדשות

עד לפני כמה חודשים מהדורת החדשות של ערוץ 14 הייתה ממוקמת חזק במקום השני אחרי חדשות 12. חדשות 12 ממשיכה להוביל עם רייטינג של 16.2% ו-399 אלף צופים, ואחרי שאיבדה את המקום השני לחדשות 13 באופן זמני, חדשות 14 חוזרת לשם עם רייטינג של 7.8% ו-208 אלף צופים. חדשות 13 יורדת למקום השלישי עם 7.7% ו-189 אלף צופים וחדשות 11 אחרונה עם 5.1% ו-128 אלף צופים.


ברצועת הפריים טיים, חתונה ממבט ראשון של ערוץ 12 ממשיכה לשמור על דומיננטיות עם רייטינג של 18.3% ו-448 אלף צופים, כמעט פי 2 מהישרדות של ערוץ 13 שבמקום השני עם 10.2% ו-252 אלף צופים. הפטריוטים של ערוץ 14 במקום השלישי עם 7.7% ו-218 אלף צופים ובמקום האחרון המרדף של ערוץ 11 עם 4.7% ו-104 אלף צופים.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    נחמיה 08/02/2025 11:46
    הגב לתגובה זו
    במאבק לגיוס החרדים לצהל
  • 6.
    אין סיכוי שרק 200 אלף 07/02/2025 11:36
    הגב לתגובה זו
    אחרי זה מתפלאים שלא מאמינים לתקשורת
  • עזרא 08/02/2025 11:47
    הגב לתגובה זו
    שידורים נפלאים בשבת קודש
  • 5.
    כותרת ביביסטית 06/02/2025 20:29
    הגב לתגובה זו
    רק עורך ביביסטי כלומר מושחת מתייחס בכותרת למקום השני כותרת מתייחסת תמיד למקום הראשון
  • 4.
    חדוה 05/02/2025 22:16
    הגב לתגובה זו
    אחלה תוכניות
  • 3.
    בלהה 04/02/2025 12:25
    הגב לתגובה זו
    מצויינים
  • 2.
    אביתר 04/02/2025 12:24
    הגב לתגובה זו
    למען גיוס החרדים לצהל.די לפרזיטיות.
  • 1.
    מנסים להקטין את ערוץ 14 בהנדסת תודעה. חחח. (ל"ת)
    אנונימי 04/02/2025 10:22
    הגב לתגובה זו
  • איפה שלא הולכים שומעים על הפטריוטים כנראה שהם הכי נצפים . (ל"ת)
    דני 05/02/2025 10:43
    הגב לתגובה זו
  • אם כולם סביבך מדברים על הפטריוטים אולי אתה במחלקה סגורה (ל"ת)
    הכי נצפים בבית חולים פסיכיאטרי 06/02/2025 20:31
  • אריה 05/02/2025 22:15
    לא שמעתי על התוכנית
  • אנונימי 05/02/2025 17:28
    חד משמעיתינון נותן לכולם בראש.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״