חדשות 14 חזרה למקום השני; חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים
המאבק על המקום השני במהדורות החדשות ממשיך להיות צמוד כאשר ערוץ 14 עוקפת בחזרה את 13; חתונה ממבט ראשון ממשיכה לשלוט בפריים טיים עם רייטינג שגבוה כמעט פי 2 מהמקום השני
עד לפני כמה חודשים מהדורת החדשות של ערוץ 14 הייתה ממוקמת חזק במקום השני אחרי חדשות 12. חדשות 12 ממשיכה להוביל עם רייטינג של 16.2% ו-399 אלף צופים, ואחרי שאיבדה את המקום השני לחדשות 13 באופן זמני, חדשות 14 חוזרת לשם עם רייטינג של 7.8% ו-208 אלף צופים. חדשות 13 יורדת למקום השלישי עם 7.7% ו-189 אלף צופים וחדשות 11 אחרונה עם 5.1% ו-128 אלף צופים.
ברצועת הפריים טיים, חתונה ממבט ראשון של ערוץ 12 ממשיכה לשמור על דומיננטיות עם רייטינג של 18.3% ו-448 אלף צופים, כמעט פי 2 מהישרדות של ערוץ 13 שבמקום השני עם 10.2% ו-252 אלף צופים. הפטריוטים של ערוץ 14 במקום השלישי עם 7.7% ו-218 אלף צופים ובמקום האחרון המרדף של ערוץ 11 עם 4.7% ו-104 אלף צופים.
- 7.נחמיה 08/02/2025 11:46הגב לתגובה זובמאבק לגיוס החרדים לצהל
- 6.אין סיכוי שרק 200 אלף 07/02/2025 11:36הגב לתגובה זואחרי זה מתפלאים שלא מאמינים לתקשורת
- עזרא 08/02/2025 11:47הגב לתגובה זושידורים נפלאים בשבת קודש
- 5.כותרת ביביסטית 06/02/2025 20:29הגב לתגובה זורק עורך ביביסטי כלומר מושחת מתייחס בכותרת למקום השני כותרת מתייחסת תמיד למקום הראשון
- 4.חדוה 05/02/2025 22:16הגב לתגובה זואחלה תוכניות
- 3.בלהה 04/02/2025 12:25הגב לתגובה זומצויינים
- 2.אביתר 04/02/2025 12:24הגב לתגובה זולמען גיוס החרדים לצהל.די לפרזיטיות.
- 1.מנסים להקטין את ערוץ 14 בהנדסת תודעה. חחח. (ל"ת)אנונימי 04/02/2025 10:22הגב לתגובה זו
- איפה שלא הולכים שומעים על הפטריוטים כנראה שהם הכי נצפים . (ל"ת)דני 05/02/2025 10:43הגב לתגובה זו
- אם כולם סביבך מדברים על הפטריוטים אולי אתה במחלקה סגורה (ל"ת)הכי נצפים בבית חולים פסיכיאטרי 06/02/2025 20:31
- אריה 05/02/2025 22:15לא שמעתי על התוכנית
- אנונימי 05/02/2025 17:28חד משמעיתינון נותן לכולם בראש.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
