פרוקטר אנד גמבל בקמפיין ארצי ברפיד
הקמפיין, להשקת המותג לנור בישראל
חברת פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין חוצות ארצי ברפיד.
במסגרת השקת המותג "לנור" בישראל, רכשה פרוקטר מרפיד חבילה הכוללת 30 שלטי גשר בפורמט ענק + 300 שלטי בילבורד בפריסה ארצית.
השקעה מדווחת : 800,000.
לנור היא מרכך כביסה עם נוסחה שמורכבת מנוזל מרוכז שמכיל בתוכו מיקרו-קפסולות שנשארות על סיבי הבגד לאורך זמן, וכאשר ישנו חיכוך עם הבד, הן מתפוצצות ומדיפות ריח נעים בעת הלבישה או התנועה.