בזק בינלאומי בקמפיין תדמיתי בעלות של כ-3.5 מ' ש'

הקמפיין שילווה את החברה בשנה הקרובה, ממשיך את השפה הפרסומית של החברה תחת הסלוגן: "יותר ממספר 1"
אפרת אדיר |

בזק בינלאומי עולה היום (א') בקמפיין טלוויזיוני (ערוץ 2 ,10 ו-24) ובקמפיין שילוט חוצות ושילוט אלקטרוני באמצעות פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. היקף הקמפיינים כ-3.5 מיליון שקל והם יימשכו כשבועיים.

במהלך תדמיתי רחב היקף לביסוס מעמדה המוביל של החברה באינטרנט המהיר, מחדשת בזק בינלאומי את הפלטפורמה הקריאטיבית שלה, שתלווה אותה במהלך השנה הקרובה.

אם בשנה האחרונה, נראה התוכי "רץ לבחירות" , היום, מציגה החברה אותה המובילות, אבל באריזה תקשורתית חדשה. בקמפיין החדש, הממשיך את השפה הפרסומית אותה השיקה החברה תחת הסלוגן: "יותר ממספר 1", זוכה התוכי למעמד המכובד כ"מאסטר של האינטרנט".

לדברי עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי: "הסוד האמיתי שלנו הוא יציבות ועקביות, אנחנו עקביים בשפה התקשורתית שלנו, ואנחנו יציבים בהובלת השוק שלנו. בשנה האחרונה בזק בינלאומי גדלה בנתח השוק שלה ואוחזת כיום בלמעלה מ-36% נתח שוק. גם הלקוחות שלנו וגם אנחנו מבינים שלא מחליפים תוכי מנצח".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה