רשת קפה ג'ו יוצאת במהלך אסטרטגי למגזר העסקי

בשלב הראשון, תציב החברה 100 מכונות קפה לשימוש עצמי במשרדים בגוש דן; ההשקעה במהלך - כחצי מיליון שקל
אפרת אדיר |

רשת קפה ג'ו, אחת משתי רשתות הקפה הגדולות בישראל, יוצאת במהלך אסטרטגי למגזר העסקי תחת השם: "joe office", בהשקעה של כחצי מיליון שקל.

במסגרת המהלך, מציבה הרשת במשרדים מכונת קפה בשירות עצמי, מדגם WMF Presto תוצרת גרמניה. חבילת joe office למשרד כוללת: קפה, מכונה ומוצרי קפה משלימים.

"במשך השנים הצטברו לקוחות רבים שקנו מידי חודש כמות גדולה של קפה למשרד וכעת אנחנו יכולים להציע להם גם מכונה אוטומטית מהטובות בעולם, שתתאים להכנת קפה משובח. השירות מאפשר לעובדי המשרד ליהנות מהטעם המוכר של קפה ג'ו גם מבלי לצאת מהמשרד", מסביר דיוויד קליין מבעלי הרשת.

בשלב הראשון, יוצבו 100 מכונות קפה במשרדים ברחבי גוש דן ולאחר מכן ברחבי הארץ עד ליעד של 250 מכונות קפה.

בנוסף, כחלק מהשרות, יגיע מידי שבוע סוכן מטעם קפה ג'ו למשרד לביצוע ביקורת וטיפול תחזוקה של הציוד. עלות המכונה לרכישה: 26,000 שקל לא כולל מע"מ.

רשת קפה ג'ו, שחוגגת השנה עשור, נוסדה ב-1997 על ידי דיוויד קליין ודב גולדפרב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה