תקציב הפרסום של זוגלובק יצא למכרז
חברת המזון, זוגלובק, מקיימת מכרז על תקציב הפרסום של החברה לשנים הבאות.
משרדי הפרסום המתמודדים במכרז הם: מקאן אריקסון, ראובני פרידן, באומן בר ריבנאי, זרמון גולדמן ואדלר חומסקי וורשבסקי.
לדברי אתי פינקלשטיין, סמנכ"ל השיווק של זוגלובק, ההחלטה על הוצאת תקציב הפרסום של זוגלובק למכרז התקבלה בהמשך לשינויים שחלו בהנהלת החברה בחודש אוגוסט האחרון, שבמסגרתם הוחלט כי כל קטגוריות המוצרים של זוגלובק יטופלו במשרד פרסום אחד.
נזכיר, כי בחודש אוגוסט האחרון השלימו עמי זוגלובק ויעל זוגלובק-אנדר את רכישת חלקם של חנן זוגלובק וראובן משכית בחברת זוגלובק, ונהפכו לבעלי המניות היחידים בחברה.
הנהלת החברה צפויה לקבל החלטה סופית על המשרד הזוכה במהלך חודש דצמבר 2007.
תקציב הפרסום של זוגלובק מתחלק כיום באופן זהה בין משרדי הפרסום רגב-קויצקי, שאחראי על קטגורית המאפה והנקניקיות, ו-ראובני פרידן האחראי על קטגוריית הטבע, פסטרמות ועל האש. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של החברה מתחילת 2007 עומד על כ-4.3 מיליון שקל, במחירי מחירון.