מבזקי שיווק וצרכנות: גוטקס וג'ק קובה בנתב"ג

וגם... קוקה-קולה מחליפה פרסומאיפ חרדיים. טמבור מתכוננת לחג. קסטרו עולה בפרסום. סלטה ארטואה במבצעי פאבים. RC קולה בקמפיין. Esc בעד צעירים בבחירות ופנינה רוזנבלום מרחיבה את הבישום
שרות Bizportal |

*נתחם הסכם שיתוף פעולה בין חברת גוטקס לחברת הביגוד התחתון ג'ק קובה לשיווק המותג "גוטקס" בדיוטי פרי נתב"ג. ג'וי שוובל, יו"ר ומנכ"ל גוטקס, הודיע, כי חברת גוטקס חתמה עם חברת ג'ק קובה על הסכם לשיווק מותג בגדי הים "גוטקס" ו"גוטקס סילבר" בבוטיק "ג'ק קובה" במתחם חנויות ה"דיוטי פרי" בנתב"ג. צפי המכירות מוערך בכ-4 מיליון שקל בשנה.

*החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) בחרה בפרסום "מימד" לנהל את תקציב הפרסום למותגי קוקה-קולה (המשקאות המוגזים) במגזר החרדי. בשנים האחרונות, טופל תקציב החברה במגזר החרדי ב"פרסום גל BSD". קוקה-קולה משקיעה כ-5 מיליון שקל בשנה בפרסום למגזרים: תקציב הפרסום של החברה במגזר הערבי מנוהל בפובליסיס סקטורס, תקציב המגזר הרוסי ב"מגזרים" ותקציב המגזר החרדי יטופל כאמור מעתה ב"מימד".

*טמבור מתכוננת לחג הפסח: החברה תשיק מבחר צבעי הקירות של טמבור תחת מותג הדגל "סופרקריל". המהלך יכלול גם השקת צבע חדש "סופרקריל במראה מבריק", חשיפת סדרת גוונים חדשה ומבצעי פסח המהלך יגובה בקמפיין פרסום הכולל: קמפיין טלויזיה ואינטרנט, מודעות בעיתונות, שלטי חוצות, חוברת בדיוור ישיר מדלת לדלת, קטלוגים מקצועיים ועוד. בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון שקל.

*Castro men & women מציגה סרטון פרסומת לקולקציית אביב-קיץ 2006. בסרטון הפרסומת של קסטרו לעונת אביב קיץ 2006 משתתפים דוגמנים מובילים מבריטניה. סרטון הפרסומת נעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה של כ-1 מיליון דולר. סרטון הפרסומת עולה ב-2 גרסאות, של 20 ו-40 שניות בערוצי הטלוויזיה. בסרטון הפרסומת מככבים הדוגמנים מאט ביילי וקרינה הריס מבריטניה.

*מבשלות בירה ישראל, המשווקת והמפיצה של בירת הפריומיום סטלה ארטואה, יוצאת בפעילות ייחודית ובמבצע גדול בכ-140 פאבים ובארים מובילים ברחבי הארץ, לרגל פסטיבל הסרטים בקאן 2006. המהלך, בהשקעה של כ-800 אלף שקל, ילווה בפעילות קידום מכירות בברים ופרסום בעיתונות. המבצע יתקיים בין התאריכים 15.3-10.4/2006. סטלה ארטואה, מעניקת החסות הראשית לפסטיבל הסרטים בקאן מזה מס' שנים, הינה בירת סופר-פרימיום, בעלת טעם וצביון מיוחדים, אשר ניתן לזהות בקלות.

*יפאורה מציגה קמפיין תדמיתי חדש למותג RC קולה בהשקעה של כ-2 מיליון דולר תחת הסלוגן: RC COLA THE COOL TASTE. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בערוצים 2, 10, 24 ו–MTV ויימשך כשלושה שבועות. במקביל לקמפיין הטלוויזיה, יעלה קמפיין אינטרנט ופעילויות קד"מ נוספות.

*לראשונה בני נוער מתחת לגיל 18 יוכלו לבטא את עמדותיהם הפוליטיות ולהצביע ביום הבחירות. במסגרת פעילות מיוחדת ביום הבחירות תפרוש Esc – מותג הסלולר לצעירים מבית פלאפון, כ-40 קלפיות ברחבי הארץ בהם יוכלו בני נוער להצביע בבחירות חשאיות עבור המפלגה המועדפת עליהם. במהלך יום הבחירות תשדר "רשת" פריצות מאתרי ההצבעה ובמסגרת משדר הבחירות המרכז בערב יוצגו תוצאות הבחירות של הצעירים.

*פנינה רוזנבלום מותחת את סדרת הבישום "איזבלה" ומשיקה תחת שם המותג סדרת דאודורנטים ותחליבי גוף. סדרת הבישום והטיפוח "איזבלה" כוללת 3 ניחוחות מרעננים. בפיתוח והרחבת הסדרה הושקעו כ-250 אלף שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה