בפעם הראשונה: ריטליקס בענף קמעונאות המזון ביפאן

רשת זן ניפון שוקוהין, אחת מרשתות הסופרמרקטים הגדולות ביפאן, בחרה להתקין את מערכות החברה לכאלף מחנויותיה, למרכז הרשת ולניהול מועדון הלקוחות של הרשת
ליאור גוטליב |

חברת ריטליקס (RTLX), המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לרשתות קמעונאיות, הודיעה היום (ד'), כי בפעם הראשונה זכתה להיכנס לענף קמעונאות המזון ביפאן. אחת מרשתות הסופרמרקטים הגדולות ביפאן, רשת זן ניפון שוקוהין (Zen Nippon Shokuhin), בחרה בפתרונות התוכנה של ריטליקס לכאלף מחנויותיה, למרכז הרשת ולניהול מועדון הלקוחות של הרשת.

פתרון התוכנה שתספק ריטליקס לרשת כולל את ריטליקס StoreLine ברמת הקופות והחנות, את מערכת Retalix StoreLine HQ לניהול מרכז הרשת, ואת מערכת Retalix Loyalty לניהול מועדון הלקוחות של הרשת.

מיצושירו סאייטו, נשיא ומנכ"ל זן ניפון שוקוהין, אמר: "בחרנו בריטליקס כשותף הטכנולוגי שלנו משום שפתרונות התוכנה של ריטליקס מצטיינים בגמישות ובמאפיינים פונקציונליים שמתאימים היטב לסביבת העבודה בחנויות שלנו. אנו מאמינים שיישום הפתרונות של ריטליקס, הידועים ברחבי העולם, יתרום לפוטנציאל הצמיחה שלנו".

בארי שקד, נשיא ומנכ"ל ריטליקס, מסר בתגובה, כי "הפיכתנו לשחקן מוביל בשוק הקמעונאי היפאני היא נדבך משמעותי באסטרטגיה הגלובלית שלנו. בעקבות הצלחנו בשוק רשתות הפארם היפאני, אנו שמחים מאוד על הצעד החשוב שאנו עושים לתוך שוק קמעונאות המזון, עם יישום הפתרונות של ריטליקס לכל רוחב רשת זן ניפון שוקוהין ברחבי יפאן".

נציין, כי זן ניפון שוקוהין היא רשת של קמעונאים מאוגדים הפועלת בכל רחבי יפאן ומשרדיה הראשיים בטוקיו. הרשת מדורגת במקום השני בין הרשתות המאוגדות ביפאן. הרשת נוסדה ב-1962 וכוללת כיום כאלף חנויות החברות ברשת ועוד כ-800 זכיינים. כמו כן מפעילה הרשת 28 מחסנים ומרכזי הפצה ברחבי יפאן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה