סלקום מגבירה את הווליום: תשיק שירותי מוסיקה חדשים

שמות נוצצים כמו יהודה פוליקר, ארקדי דוכין, והראל סקעת יצטרפו לשירות סלקום ווליום 2 שהושק היום. החברה תשיק נגן עם גישה לספרייה בת 10,000 שירים. תאפשר פוד-קאסטינג לראשונה בישראל
חזי שטרנליכט |

ענקית הסלולר הסגלגלה - סלקום, ממשיכה להמר על המוסיקה כאמצעי למשיכת לקוחות. סלקום השיקה היום את "סלקום ווליום 2", שירותי מוסיקה עם אומנים בלעדיים. "יהודה פוליקר, ארקדי דוכין, הראל סקעת, שרית חדד ודוד ד'אור מצטרפים לשלמה ארצי, מאיה בוסקילה, משינה ואבי מסיקה", כך נמסר מענקית הסלולר הנתנייתית.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום מסר היום כי: "ווליום 2 הוא מהלך מוסיקה כולל המציע שירותים חדשים ללקוחות המצטרפים וללקוחות קיימים". בחברה ציינו כי החוויה של המוסיקה הישראלית תוצע ללקוחות באמצעות פתרון הכולל את מיטב המכשירים, תכנים לבחירה, אמנים מובילים, כלים טכנולוגיים והטבות שונות.

בסלקום קושרים את הצלחת תעשיית המוסיקה הניידת עם הסלולר. לדברי החברה, המגמה הבולטת בעולם היא התמקדות בסלולר שנייד בהרבה מסך כל מכשירי האייפוד הקיימים. הם מביאים מאמרים מביזנסוויק האמריקני לדוגמא.

עדי כהן מוסיף: "החיבור בין תעשיית המוסיקה לתעשיית הסלולר תורם להתפתחות אמנות המוסיקה. שיתוף הפעולה מייצר לאמנים חשיפה גדולה, משרת את האמנים ומוסיף לשגשוג התעשייה. מגמה זו של שיתופי הפעולה בין חברות התקליטים והסלולר, ראינו גם בעולם, כאשר אמנים מובילים כמו מדונה ו-50 Cents בחרו להשיק חומרים תחילה בסלולר, ליצור מודעות לחומרים החדשים ורק מאוחר יותר להוציא את האלבומים".

סלקום תציע גם שירותי פודקסטינג, לראשונה בישראל. בשירותים האלה ישתתפו אמני הבית המובילים של סלקום. הם יקליטו בלוגים בלעדיים בוידיאו הסלולרי ויציגו את מקורות השראתם. בהמשך הדרך, כל לקוח יוכל להקליט את עצמו ולהציג את יצירתו בווליום 2 של סלקום.

שירות ה"פודקסטינג" (מהמילה "אייפוד") הוא למעשה שירות קבצים הכוללים הקלטות קוליות, זמינים להורדה וניתן להאזין להם בכל עת שתחפצו. כל אחד יכול הפוך לשדר רדיו וכל מאזין יכול לקחת איתו את התוכנית האהובה עליו לדרך.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה. 

כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה.