סלקום מגבירה את הווליום: תשיק שירותי מוסיקה חדשים
ענקית הסלולר הסגלגלה - סלקום, ממשיכה להמר על המוסיקה כאמצעי למשיכת לקוחות. סלקום השיקה היום את "סלקום ווליום 2", שירותי מוסיקה עם אומנים בלעדיים. "יהודה פוליקר, ארקדי דוכין, הראל סקעת, שרית חדד ודוד ד'אור מצטרפים לשלמה ארצי, מאיה בוסקילה, משינה ואבי מסיקה", כך נמסר מענקית הסלולר הנתנייתית.
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום מסר היום כי: "ווליום 2 הוא מהלך מוסיקה כולל המציע שירותים חדשים ללקוחות המצטרפים וללקוחות קיימים". בחברה ציינו כי החוויה של המוסיקה הישראלית תוצע ללקוחות באמצעות פתרון הכולל את מיטב המכשירים, תכנים לבחירה, אמנים מובילים, כלים טכנולוגיים והטבות שונות.
בסלקום קושרים את הצלחת תעשיית המוסיקה הניידת עם הסלולר. לדברי החברה, המגמה הבולטת בעולם היא התמקדות בסלולר שנייד בהרבה מסך כל מכשירי האייפוד הקיימים. הם מביאים מאמרים מביזנסוויק האמריקני לדוגמא.
עדי כהן מוסיף: "החיבור בין תעשיית המוסיקה לתעשיית הסלולר תורם להתפתחות אמנות המוסיקה. שיתוף הפעולה מייצר לאמנים חשיפה גדולה, משרת את האמנים ומוסיף לשגשוג התעשייה. מגמה זו של שיתופי הפעולה בין חברות התקליטים והסלולר, ראינו גם בעולם, כאשר אמנים מובילים כמו מדונה ו-50 Cents בחרו להשיק חומרים תחילה בסלולר, ליצור מודעות לחומרים החדשים ורק מאוחר יותר להוציא את האלבומים".
סלקום תציע גם שירותי פודקסטינג, לראשונה בישראל. בשירותים האלה ישתתפו אמני הבית המובילים של סלקום. הם יקליטו בלוגים בלעדיים בוידיאו הסלולרי ויציגו את מקורות השראתם. בהמשך הדרך, כל לקוח יוכל להקליט את עצמו ולהציג את יצירתו בווליום 2 של סלקום.
שירות ה"פודקסטינג" (מהמילה "אייפוד") הוא למעשה שירות קבצים הכוללים הקלטות קוליות, זמינים להורדה וניתן להאזין להם בכל עת שתחפצו. כל אחד יכול הפוך לשדר רדיו וכל מאזין יכול לקחת איתו את התוכנית האהובה עליו לדרך.