חדשות 13 בחירות 2019
צילום: מיכה לובטון
רייטינג

אחוזי ההצבעה עלו, הרייטינג ירד: כ-50% צפו בדקת המדגם

בדקת המדגם רשמה חדשות 13 כ-19% וצמצמה את הפער מחדשות 12 ל-5 נק' מול כ-18 נק' באפריל. חדשות 12 הובילה משמעותית לאורך כל הערב. וכמה עשתה ארץ נהדרת?

אלכסנדר כץ | (2)

כמעט 50% צפו בדקת המדגם ב-3 הערוצים השונים קשת 12רשת 13 וכאן 11 - כך על פי נתוני צפייה ראשוניים. מדובר על נתון נמוך במקצת ביחס לנתוני הצפייה בדקת המדגם ב-22:00 בבחירות שהיו ב-9 באפריל, אז הנתונים עמדו על כ-51.5%. מאידך, דווקא נתוני ההצבעה בבחירות האלה עלו במקצת, באופן מפתיע, למרות תחושת המיאוס בציבור.

 

מירב העניין מתרכז בזינוק בצפייה בדקה זו בחדשות 13 של רשת: בזמנו צפו במשדר 12.9%, והפעם הנתון זינק ל-19.2%. מנגד חדשות 12 של קשת נחלשה מ-30.5% ל-24.1%, ואילו כאן 11 נחלשה מ-8.1% ל-6.3%.

 

נתוני הצפייה שיוצאים מהערוצים קצת מתעתעים, בגלל שכל ערוץ מפרסם זמני מדידה שונים. הנה הנתונים על פי קשת לשעות 21:45-22:20 – החלק הראשון במשדר הבחירות - ב-3 הערוצים:

קשת 12: 25%

רשת 13: 12.3%

כאן 11: 5%

 

הנה הנתונים על פי רשת:

קשת (21:59-22:10): 25.1%

רשת (22:00-22:20): 15.1%

כאן (22:00-22:24): 5%.

במהלך הערב שליטה מלאה של חדשות 12 בשידורי הבחירות:

22:17-00:00:

חדשות 12: 21.3%

חדשות 13: 7.7%

כאן 11: 4.2%

 

רייטינג מהדורות (20:00-21:00):

קשת 12: 19.1% (565K).

רשת 13: 7.5% (236K).

כאן 11: 4.6% (126K).

 

מיד לאחר החדשות, עברו בקשת 12 וברשת 13 למשדרי בידור מיוחדים לקראת המדגם ב-22:00. ארץ נהדרת בקשת 12 רשמה נתון נהדר של 24.8% (792K), בפער עצום מגב האומה (רשת 13) עם 6.7% (262K). משדר טרום מדגם בכאן 11 הניב 5.6% (164K).

 

רצועת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12, בשעות 7:00-10:00) קיבלה 4.1%

מול העולם הבוקר (רשת 13, בשעות 7:00-10:00) עם 3.5%.

 

רצועת 16-20:

קשת 12: 

16:00-17:00 - מהדורה ראשונה - 8%

17:00-18:00 - חמש עם רפי רשף - 9.8%

18:00-19:00 - שש עם עודד בן עמי - 11%

19:00-20:00 - מהדורה מוקדמת - 13.3%

 

רשת 13:

16:00-17:00 - אודי סגל וצביקה הדר - 4.2%

17:00-18:00 - גיא לרר ונוגה ניר נאמן - 3.7%

18:00-19:00 - הילה קורח וטל ברמן - 4.3%

19:00-20:00 - מהדורה מוקדמת - 5.8%

 

כאן 11:

16:00-18:00 – ערב ערב עם דה גילהר – 2.1%

18:00-19:00 – חדשות הערב בחירות – 2.4%

19:00-20:00 – חדשות הערב – מהדורה מוקדמת – 2.3%.  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חדשות 13 חחחח בדיחה 19/09/2019 13:03
    הגב לתגובה זו
    תשלחו פרחים לעורך המהדורה, ליאור לנדברג. הרס עוד מקום פורח
  • 1.
    אלעד 18/09/2019 10:54
    הגב לתגובה זו
    הציבור כבר בחר. הוא בחר לא לצפות בתאגיד השידור, ונתוני הרייטינג מעליבים, בהתחשב בעובדה שמדובר בליל בחירות. אם מישהו חיפש עוד הוכחה עד כמה התאגיד מיותר - הנה ההוכחה כאן. אגב, הבוקר "עברתי" דרך שידורי התאגיד. תגידו, מישהו רואה שם את גיל כהן, הכתבת המדינית (חחח....), וחושב שהיא באמת יכולה להיות כתבת מדינית? המסקנה ברורה - התאגיד עומד לנעול את שעריו ולהעלם מן ההסטוריה התקשורתית של ישראל.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״