אחוזי ההצבעה עלו, הרייטינג ירד: כ-50% צפו בדקת המדגם
בדקת המדגם רשמה חדשות 13 כ-19% וצמצמה את הפער מחדשות 12 ל-5 נק' מול כ-18 נק' באפריל. חדשות 12 הובילה משמעותית לאורך כל הערב. וכמה עשתה ארץ נהדרת?
כמעט 50% צפו בדקת המדגם ב-3 הערוצים השונים קשת 12, רשת 13 וכאן 11 - כך על פי נתוני צפייה ראשוניים. מדובר על נתון נמוך במקצת ביחס לנתוני הצפייה בדקת המדגם ב-22:00 בבחירות שהיו ב-9 באפריל, אז הנתונים עמדו על כ-51.5%. מאידך, דווקא נתוני ההצבעה בבחירות האלה עלו במקצת, באופן מפתיע, למרות תחושת המיאוס בציבור.
מירב העניין מתרכז בזינוק בצפייה בדקה זו בחדשות 13 של רשת: בזמנו צפו במשדר 12.9%, והפעם הנתון זינק ל-19.2%. מנגד חדשות 12 של קשת נחלשה מ-30.5% ל-24.1%, ואילו כאן 11 נחלשה מ-8.1% ל-6.3%.
נתוני הצפייה שיוצאים מהערוצים קצת מתעתעים, בגלל שכל ערוץ מפרסם זמני מדידה שונים. הנה הנתונים על פי קשת לשעות 21:45-22:20 – החלק הראשון במשדר הבחירות - ב-3 הערוצים:
קשת 12: 25%
רשת 13: 12.3%
כאן 11: 5%
הנה הנתונים על פי רשת:
קשת (21:59-22:10): 25.1%
רשת (22:00-22:20): 15.1%
כאן (22:00-22:24): 5%.
במהלך הערב שליטה מלאה של חדשות 12 בשידורי הבחירות:
22:17-00:00:
חדשות 12: 21.3%
חדשות 13: 7.7%
כאן 11: 4.2%
רייטינג מהדורות (20:00-21:00):
קשת 12: 19.1% (565K).
רשת 13: 7.5% (236K).
כאן 11: 4.6% (126K).
מיד לאחר החדשות, עברו בקשת 12 וברשת 13 למשדרי בידור מיוחדים לקראת המדגם ב-22:00. ארץ נהדרת בקשת 12 רשמה נתון נהדר של 24.8% (792K), בפער עצום מגב האומה (רשת 13) עם 6.7% (262K). משדר טרום מדגם בכאן 11 הניב 5.6% (164K).
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רצועת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12, בשעות 7:00-10:00) קיבלה 4.1%
מול העולם הבוקר (רשת 13, בשעות 7:00-10:00) עם 3.5%.
רצועת 16-20:
קשת 12:
16:00-17:00 - מהדורה ראשונה - 8%
17:00-18:00 - חמש עם רפי רשף - 9.8%
18:00-19:00 - שש עם עודד בן עמי - 11%
19:00-20:00 - מהדורה מוקדמת - 13.3%
רשת 13:
16:00-17:00 - אודי סגל וצביקה הדר - 4.2%
17:00-18:00 - גיא לרר ונוגה ניר נאמן - 3.7%
18:00-19:00 - הילה קורח וטל ברמן - 4.3%
19:00-20:00 - מהדורה מוקדמת - 5.8%
כאן 11:
16:00-18:00 – ערב ערב עם דה גילהר – 2.1%
18:00-19:00 – חדשות הערב בחירות – 2.4%
19:00-20:00 – חדשות הערב – מהדורה מוקדמת – 2.3%.
- 2.חדשות 13 חחחח בדיחה 19/09/2019 13:03הגב לתגובה זותשלחו פרחים לעורך המהדורה, ליאור לנדברג. הרס עוד מקום פורח
- 1.אלעד 18/09/2019 10:54הגב לתגובה זוהציבור כבר בחר. הוא בחר לא לצפות בתאגיד השידור, ונתוני הרייטינג מעליבים, בהתחשב בעובדה שמדובר בליל בחירות. אם מישהו חיפש עוד הוכחה עד כמה התאגיד מיותר - הנה ההוכחה כאן. אגב, הבוקר "עברתי" דרך שידורי התאגיד. תגידו, מישהו רואה שם את גיל כהן, הכתבת המדינית (חחח....), וחושב שהיא באמת יכולה להיות כתבת מדינית? המסקנה ברורה - התאגיד עומד לנעול את שעריו ולהעלם מן ההסטוריה התקשורתית של ישראל.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
