ילד
צילום: pexels

הצגות שילדים אוהבים

תוכן בחסות |

בילוי עם הילדים יכול להיות דרך נפלאה לצבור חוויות משותפות, בעיקר אם בוחרים להגיע להצגות שהם אוהבים. רוצים לדעת מה האפשרויות שעל הפרק? הנה 5 הצעות להצגות שונות

ילדים אוהבים הצגות כי הן מאפשרות להם לשוט עם הדמיון למקומות רחוקים וסוערים. בנוסף, יש כיום הצגות מושקעות עם תלבושות מיוחדות, מוזיקה מקורית וכמובן שחקנים מעולים. מבחינת ההורים, האפשרות לקחת את הילדים להצגה היא גם הזדמנות נפלאה לבילוי משותף שאחריו כל הצדדים יוצאים עייפים ומרוצים.

הנה למשל כמה הצגות שילדים אוהבים ובעזרתן ניתן לצבור חוויות ומזכרות לכל החיים:

1. יובל המבולבל

ההצגה של יובל המבולבל מבוססת מטבע הדברים על אחת מדמויות הילדים המצליחות ביותר של השנים האחרונות. יום שם טוב, האיש מאחורי הדמות, מצליח להצחיק את הילדים ברגע שבו הוא עולה על הבמה ויש לו גם יכולת למשוך את תשומת הלב שלהם במופעים יחסית ארוכים.

2. תירס חם

הילדים אוהבים את ההצגה "תירס חם" כי הם מכירים את הסיפור המקורי. ילדים ששמעו את הסיפור בבית יתלהבו לראות אותו על הבמה, ישתתפו כאשר הדמויות יעלו בשורה וידאגו יחד איתם אם התירס בסיר ייגמר. למזלם של ההורים והילדים כאחד, לסיפור תירס חם יש סוף טוב ואפשר לצפות לאותו דבר גם בהצגה.

3. ספר הג'ונגל

ההצגה "ספר הג'ונגל" חביבה על ילדים בעיקר בגלל השילוב בין דמויות וחיות. ילדים שונים מתחברים לבעלי חיים שונים, אך קשה למצוא מישהו שיישאר אדיש לסיפור של מוגלי. עם זאת, הדגש בהצגה כמו ספר הג'ונגל צריך להיות על התאמה של התכנים לגיל הילד. אם ההורים רוצים ללכת על בטוח, הם יכולים להכין את הילדים מראש ולקנות את הספר על מנת להראות להם את הדמויות המרכזיות.

4. האריה שאהב תות

עוד ספר קלאסי שנהנה כיום מעדנה מחודשת הוא כמובן "האריה שאהב תות". זה סיפור שמוסר ההשכל שלו משרת את ההורים לטווח הקצר והארוך ויש כאלה שמעידים שאחריו הם לא מקבלים יותר סירובים מהילדים למאכלים מסוימים. חוץ מזה, הצגה כמו "האריה שאהב תות" מגלמת גם היא את השילוב הנחשק בין בובות ודמויות אמיתיות.

5. תיאטרון בובות

אי אפשר לדבר על הצגות שילדים אוהבים בלי להזכיר תיאטרון בובות. מי שמחפש הצגות לילדים בירושלים למשל יכול להגיע ל"תיאטרון הקרון" שהוקם לפני 33 שנה ומאז שוכן בגן פעמון הדרור, ולתאם ביקור באחד מבין 30 הצגות, שעות סיפור ומופעי רחוב. הרפרטואר של "תיאטרון הקרון" מתאים מאוד להורים וילדים ובחודש הקרוב יעלו בו הצגות חדשות בימי שני אחר הצהריים.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.